Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2020

    Ymmärtääkseni tuo inofolic-on ihan reseptivapaa, apteekista saa. Ajaa saman asian kuin metformiini, mutta noissa on mukana myös foolihappo. Söin kuukauden inofolicia ja sen jälkeen jatkoin hetken metformiinilla :)
  2. K

    Haaveena vauva 2020

    Tuun täältä taustalta sen verran huutelemaan että mulla oli inofolic kuukauden käytössä, pitäisi olla hyödyksi meille pcos ihmisille, jotain hyyötyä siitä varmasti oli. Tärppikierrossa oli käytössä ainoastaan letrot enkä ole koskaan ovuloinut pelkillä letroilla muuten. Olipas selkeä sepustus
  3. K

    Letrozol & ovulaatio

    Ja hieman myöhempään ovis oli tapahtunut, ehkäpä kp20 paikkeilla.
  4. K

    Letrozol & ovulaatio

    Sen veran täältä taustalta kommentoin, että itselläni kävi niin että en saanut selkeää plussaa ovistestiin eikä ollut oikein mitään ovisoireitakaan. Ehtisin myös aloittaa terolutit että pääsisin uuteen kiertoon, mutta niin vain raskaustesti näytti positiivista. Mulla ovistesti näytti aamusta...
  5. K

    .

    Mulla letrot viivästytti ovista, luulin etten ovuloi ollenkaan kun ei ollut mitään siihen viittaavaa ja aloitinkin terolutit. Olinkin sitten ovuloinut kp22 tai 23. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :)
  6. K

    Joulukuiset 2018

    Meilläkin oli rakenneultra, siellä kaikki hyvin ja kätilö vahingossa lipsautti vauvan sukupuolen :( Oletti tietysti tekstistä, että tiedetään kun käytiin siinä NIPT-tutkimuksessa. No nyt tässä odotan että testin tulokset näkyy omakannassa, jotta voin varmista asian. Itselläni ei niin väliä...
  7. K

    Joulukuiset 2018

    Huhheijaa näitä helteitä, iso vatsa, kutiava ja hikinen iho ja tää lämpö=hermo ei kestä :eek: Olen joskus sata vuotga sitten kirjotellut tänne, mutta nyt on hyvä aika kuulumisille :giggle: Nt-ultra oli ja meni, vauva vastas neljä-viis päivää isompaa joten niskaturvotusta ei voitu mitata...
  8. K

    Joulukuiset 2018

    Pitkästä aikaa jaksaa kirjottaa :whistle: Liljalle pahoittelut :( Huh heijaa näitä helteitä, mutta ihanaa kun saa käyttää mekkoja. Ei toivoakaan että omat housut mahtuu jalkaan, sen verran on jo pallo tuo vatsa, että sitä ei edes yritetä piilotella. Sydänäänet on jo paljon vahvistuneet ja...
  9. K

    Joulukuiset 2018

    Omaksi muistutukseni kun sitä varmasti joskus mietin, niin sainkin nyt illalla pienen jumpsutuksen kuuluviin dopplerilla :love: Rv9+0
  10. K

    Joulukuiset 2018

    Täällä poksui jo rv9+0, eikä yhtään tunnu raskaana olevalta. Vatsassa ei tunnu miltään, joskus nippaa niin siitä ajattelen että joku siellä on toivottavasti. Rinnat ovat kipeät ja hieman raskaat. Tuntuu että edellisessä raskaudessa tuntui jo pieni kumpu ja nyt ei muuta kuin turvotusta o_O Olen...
  11. K

    Joulukuiset 2018

    Onpas tullut tekstiä ja paljon uusia, tervetuloa :) Vihdoin mullakin on tissit kipeytyneet :LOL: Eka neuvolakin oli viime vikkolla, kauheeta lippusten täyttämistä. Turvotusta tullut 2kg o_O vaikka oon kyllä ihan normisti syönyt. Seuraava neuvola viikolla 10. Ja sitten viikolla 12 nt-ultra :)...
  12. K

    Joulukuiset 2018

    Minä oli 6+1 ja näkyi jo syke, tuo 7 on hyvä aika mennä :)
  13. K

    Joulukuiset 2018

    Täällä myös saa nyt huokaista, pieni sydän jumputti ja vastasi viikkoja 6+1 :love: Tsirolle pahoittelut :(
  14. K

    Joulukuiset 2018

    Nyt just kohta :eek:
  15. K

    Joulukuiset 2018

    @Baabi soita ihmeessä ainakin äityispolille että pääset näytille. Ja tänään ultra, onkohan mua aikasemmin jännittänyt näin paljon. :confused: Jos tämä ei ole tuulimuna, niin en tiedä miten olen saanut päähäni ajatuksen tuplista (n) No täytyy toivoa, että kaikki on vaan hyvin.
  16. K

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Kiva käydä lukemassa muiden kuulumisia pitkästä aikaa :) Onnea Nassuressu, melko vauvelin oletkin punnannut :D:love: Meillä on niin omatoiminen 2-vuotias. Puhua pälpättää niin ettei suunvuoroa saa ja on rauhallinen reipas neiti. Tykkää kovin leikkiä nukeilla ja kotia, ja kova on myös...
  17. K

    Joulukuiset 2018

    Voi ei Baabi, pahoittelut jos nyt menee kesken :( Santsolle peukkuja ultraan että kaikki olisi kuitenkin hyvin!
  18. K

    Joulukuiset 2018

    Että en minä näemmä ihan oireeton olekkaan :LOL:
  19. K

    Joulukuiset 2018

    Mulla on myös palelua, palelen muutenkin, mutta nyt tämä on kyllä ihan hullua palelua. Ja päänsärkyä myös päivittäin, josta seuraa näköhäiriöitä, tai siis tuntuu että lähelle katsoessa ei oikein tarkenna kunnolla, on inhottavaa kun lukee pientä tekstiä.
  20. K

    Joulukuiset 2018

    Lellulle tsemppiä vaikeaan tilanteeseen, toivottavasti miehesi kanssa pääsette yhteisymmärrykseen ja hän pystyisi asiasta ajoissa puhumaan :) Tervetuloa uusille :) Huomenna ultra, ja mua niin jännittää :geek: Toivottavasti siellä pieni vauvanalku on oireettoomuudesta huolimatta. Mies on...

Yhteistyössä