Hakutulokset

  1. R

    Jouduitteko jäämään sairaslomalle alkuraskaudessa?

    Jos jouduitte, niin kuinka pitkäksi aikaa? Pititkö työnantajalle kertoa syy? Miten loppuraskaudessa? Minulla nyt rv 6+4 ja pahoinvointi, väsymys, päänsärky ja huimaus niin järkyttävää, ettei työnteosta tule mitään. Jouduin tänään lähtemään kesken päivän pois ja huomenna pitää varmaan käydä...
  2. R

    Ovulaatiotesteistä

    Tein eilen ovulaatiotestin ja testissä oli selkeät kaksi viivaa. Tänään ei enää ollutkaan kahta viivaa. Testissä luki, että kun kaksi viivaa niin ovulaatio 12-48h kuluessa. Tietääkö joku, että onko tänään enää raskautumisen todennäköisyys enää kummoinen? Kun ei eilen hommiin ehditty :D
  3. R

    Uuden miehen esitteleminen lapselle?

    Olen tavannut mukavan miehen, olemme tunteneet noin kaksi kuukautta. Minulla on 6-vuotias tyttö, jolle en ole vielä esitellyt miestä. Toki se tekee näkemiset vähän hankalaksi, koska minulla on vain yksi "vapaa" viikonloppu kuukaudessa. Mitä olette mieltä, millä aikataululla esittelisin miehen...
  4. R

    Kuinka usein teidän eka-tokaluokkalaiset käy kavereiden luona?

    Otsikossa kysymys oikeastaan tulikin.. Kuinka usein teidän eka-tokaluokkalaiset käy kaverin luona tai kaveri on käymässä teillä? Esim. koulusta päin arkena? Miten viikonloppuna?
  5. R

    Miten pitkiä koulupäiviä teidän ekaluokkalaisilla on?

    Tyttöni menee ensi syksynä ekalle ja mietin, että minkä pituisia koulupäivä hänellä tulee olemaan ja alkaako esim. jo klo. 8. Taitaa olla tuo aloitusaika melko kaupunkikohtaista mutta päivien pituus ehkä aika vakio?

Yhteistyössä