Hakutulokset

  1. S

    epillerit ja menkkojen poisjääminen

    Moikka! Alotin juuri epillereiden käytön - määrättiin Zoely-pillerit ja pakkausselosteessa lukee että jos yhdet tai toiset kuukautiset jäävät tulematta, pyydetään ottaa yhteyttä lääkäriin mutta muualta niinkuin esim. kavereilta oon kuullu ett niille ei oo tullu menkkoja pariin tai jopa...
  2. S

    seksikokemuksia

    Hauskoja sellasia? Tänään juuri kävi niin että pimpistäni tuli "pieru"... :D :D siinäs sitten pidättelin pokkaa, ja heti unohtu kun mies jatkoi panemistaan :P On mulla aiemminkin pierassut pimppi, siit on vaan niin pitkä aika etten muistanut siitä oikeestaan... XD noh mukavaa se loppupeleissä...
  3. S

    Erääntyvä maksu

    Mitäköhän erääntyvä tarkalleen tarkoittaa? Ei ole mikään laskunmaksaminen, vaan tilinsiirto yksityiselle henkilölle, jolla on eri pankki kun mulla ja rahat siirtyi tänään heti klo 00:00 ilman viitenumeroa tms. Ettäs, onkohan tää nyt oikein? Tuleeko maksussa lukemaan toteutuneeksi sitten sen...
  4. S

    autokorjaamot

    Siis millanen autokorjaamo/huolto oikeen viivästyttää kolmisen päivää kunnes harmittelee ettei saanutkaan mitään aikaseksi?! Vesipumppu/jakohihnat pitäs vaihtaa tai jotakin siihen suuntaan huoltaa, ja nyt joudun siirtämään reppanan BMW-huoltoon :/ Tekis mieli kyllä huudattaa pitkät paskat...

Yhteistyössä