Hakutulokset

  1. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea kiisuli!! Meidän perhe kasvoi kahdella maailman ihanimmalla pojalla jotka syntyivät 8.7:love: ovat ihania ja kilttejä:love: maailman kauneimpia ja suloisimpia:love::love: olemme ihan myytyjä! Ollut kädet täynnä työtä niin ei ole tännekkään kerennyt päivittämään.....
  2. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Elika mulla myös tuo doomoo pitempi malli ja ihan ehdoton ollut nukkuessa(y) saa kivasti jalkojen väliin ja vielä mahankin tueksi. Täällä turvottaa jalkoja ja kädet/sormet tuntuu puutuvan hyvinkin herkästi. Pitäisiköhän tuohon turvotukseen käyttää jotain tukisukkia, tai siis voiko se...
  3. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa Janne tälle puolen!!! Mites Henrietta joko oot pienen saanut kun ei oo kuulunut?:) Mitähän hannuliinille kuuluu kun ei ole täällä enää käynyt. Olisi ollut mukava kuulla kuulumisia kun kaksosia myös odotti/odottaa.... Kun melkein samoissa mentiin... Hänellä taisi olla la vähän...
  4. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jonpa mulla kans on tuntunut a-vauvan liikkeet selvemmin kuin b:n. B on jotenkin siinä asennossa että potkii kai enemmän sisään päin ja sivulle kuin että suoraan ylös. Mutta ultrassa molemmat aina liikkuu virkeästi. Ja vaikka mullakin viikkoja 34+2 niin siltikin vielä välillä vaikeaa sanoa kumpi...
  5. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi tsemppiä täältäkin Mandala :love: kohta on nyytti sylissä!:love: Ja onnittelut peppermint vauvasta, en ole varmaan vielä käynyt onnittelemassa:love: 34+1:love:
  6. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea caro pienestä ihmeestä! !!:love: ja voimia koko perheelle!! Pahoittelut myös menetyksen kokeneille. Eipä sitä voi käsittää että miksi kaiken hoitojen ym. Jälkeen käy vielä näin. Ja Mandala sullakin synnytys ihan nurkan takana:love: Käyn kyllä lueskelemassa päivittäin täällä mutta en...
  7. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea paljon myös kop kop ! :love: ja marille myös ihanista uutisista :love: Minulle ainakin sopii että kirjoitetaan niitä vauva juttujakin tänne! Niitä on mukava lukea! Tulen pikaisesti kirjoittamaan ja laittamaan nyt sen masu kuvan vihdoinkin :LOL: vaikka näin rv 30 täyttymisen...
  8. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oikein paljon onnea lullaby pienestä pojasta:love::love::love:
  9. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onpa täällä ollut taas synkkiä uutisia monella! Toivotan jaksamista kaikille teille! Miksi elämä aina koettelee niitä joita jo muutenkin koetellaan.... Hullabulla toivotaan että kaikki menee hyvin ja hematooma häviää! Jasmina onnea hyvästä ultrasta!! Minäkin olen appelsiineja syönyt reilusti...
  10. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyvistä ultra uutisista nenna ja frankie ja olikohan muita vielä.. Kaikille kuitenkin!!! Ja kiitos streptokokki infosta! Miettinyt sitä kun supistelee välillä niin kovasti että mikä on syynä. Tietenkin kohtu venyy kovaa vauhtia kun on kaksi... huolettaa aina että saako ne supistukset sit...
  11. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi jonpa aivan ihanaa!!!:love: Lisää kaksosia tänne:love: ja että kaikki oli kunnossa!! Siirrettiinkö sulle kaksi? Kun en muista yhtään(n) ompa mahtavaa kyllä! Mää oon valvonut ja oottanu et millon käyt kertoo uutisia:D
  12. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jonpa toivotaan että kaikki on hyvin! Kauheaa kyllä, en osaa edes kuvitella... Mutta Minustakin kuulostaa hyvältä ettei kipuja ole. Jospa olisikin vain joku hematooma tms... Täällä ollu taas niitä supisteluja, välillä enemmän välillä vähemmän... Tuntuu inhottavalle kun maha kovettuu. Kysyin...
  13. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa uusille ja onnea hyviä uutisia saaneille! Tännehän on tullut nyt paljon lisää taas porukkaa:love: Mulla mitattiin hemoglobiini ekalla neuvola kerralla joka oli 133 eli hyvä. Sit meni kauan aikaa ennen ku uudestaan suostu sitä kattoon varmaan oisko ollu joskus rv 19, ja senkin vaan...
  14. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mandala kyselit tuolla aiemmin synnytyksestä ja en muistanut vastata:oops: Alatiesynnytyshän sen on jos vain a-vauva on pää alaspäin ja tietenkin muutenkin kaikki ok. Olen ymmärtänyt että riittää kun A oon pää alaspäin ja B voi olla vaikka perätilassa, koska kun paikat on jo niin auki A:n...
  15. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret onnittelut Marille ja elikalle:love: ihanaa!! Mulla eka neuvola oli joskus rv 10. Saatiin lappusia täytettäväksi, kirjasia luettavaksi, puhuttiin raskaus ajan ravitsemuksesta, katottiin hemoglobiini ja pissa, ultrattiin ja laitettiin erinäisiä tietoja ylös. Näin muistaakseni;)...
  16. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos hoitopöytä kommenteista! Meilläkin tarvittaisiin sellainen missä on laatikot jotta saa sitten vauvojen vaatteet sinne kun ei tuota säilytys tilaa oikein ole. Lullaby multakin otettiin ne kilpirauhas arvot. Joskus on niitä ennenkin seurattu mut siis lääkitystä ei oo. Tsh 1.03 ja t4v...
  17. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiisuli ai sait jo uuden laatikon! Mäkin haluaisin sen ja en oo vielä laittanut ees hakemuksia menemään ku ajattelin viivytellä että saisin sen. Jakaako ne niitä jotenki alueittain vai saako jo kaikki uuden jos jollekin on jo jaettu? Vai mitenhän se menee... Onnea kaikille joilla oli hyviä...
  18. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa Tupsuli !!! Jasmina mulla on alusta asti ollu nenä tukossa ja alussa aivastelin hirveesti, välillä vieläkin. Nenän limakalvot myös jotenkin ehkä kuivemmat kun jos vaikka ilmastointi on vähän isommalla niin kyllä rupee poltteleen nenässä. Ja täälläkin saa joka aamu niistä ja välillä...
  19. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Elika mulla oli alussa just tuota että ensin oli hirveä nälkä ja rinnat kipeät. Sit saattoi olla monta päivää ettei vatsa kurninut ollenkaan ja tissit ihan normit. Olin varma et jotain on vialla. Varsinkin tuo nälän häviäminen pelotti. Mut kaikki oireet ja oireettomuus, niiden muuttuminen ym. On...
  20. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suvipilvi täällä kans yks hysteerikko:D onneks kaikki hyvin! Itse kävin myös samaisen asian takia lääkärissä kun tuntuu että niin kovin supistelee. Yleensä aina ylös noustessa ja liikkeessä. Ei ehkä kuitenkaan kipeitä oo. . Koitti käsin ja kohdunsuu kiinni ja takana ja ei kypsymisen merkkejä...

Yhteistyössä