Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Heips! Tulin päivittämään omia kuulumisia. Eli tänään kävin ultrassa ja sieltä löytyi syke ja 1 pieni vauvanalku, joka vastasi täysin viikkoja. Nyt siis 7+3. Ehkä vähän uskaltaa jo huokasta, mutta ei vielä täysin.. Edellinen keskenmenohan alko vasta 10+1, joten en vielä tuulettele. Tsemppiä...
  2. S

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mullaki kiinnostais Facebook-ryhmä, miten sinne pääsikään liittymään.. =)
  3. S

    Lokakuun lapsoset 2016

    Uusi lokakuinen liittyy mukaan! Neljättä lasta odotetaan, yritystä about 2v. Kohdunulkoinen oli 10/14 ja keskenmeno 3/15. Toivottavasti tällä kertaa päästäis loppuun asti.. :) Eka ihan selvä plussa tuli jo viime keskiviikkona viikoilla 3+3! Menkkojen piti alkaa eilen ja viiva oli jo yhtä tumma...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Pahoittelut taas Bettinah! Mulle ei valitettavasti Mrs.80 kuva avaudu, herjaa vaan virhettä sekä puhelimella että koneella.. Toivotaan plussaa! Mulla viiva vahvistuu, ihan superselkeä se on, ei tarvi arvailla. En kyllä ymmärrä, että miten se voiki niin vahva olla, ku laskurin mukaan tänään ois...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ku oli 10/14 ja km 3/15. Eli siitä on nyt melkein päivälleen 11kk..
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Huomenta naiset! Tiiättäkö, mie en voi uskoa tätä, oon raskaana! Tänään kp24/26-28 ja ihan selvä plussa. Ei tarvi ees tihrustaa. Oon tosi ilonen, mutta toisaalta tosi ristiriitasetki tunteet. Olin jo sopeutunu siihen ettei vauvaa enää tule. Koiran kans kisailut tosi hyvällä mallilla, samoin...
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ja jälleen kerran uuteen kiertoon eli kp1. Oottelin menkkoja alkavaksi vasta sunnuntaina, mutta alkoki jo nyt... Eli ei muuta ku käyntiin km jälkeen yk11. yht 2v. Mutta tiiättäkö, että mulla ei nyt kauheasti ees harmita! Ei varmaan jaksa enää. Ja nyt oon saanu kuntoilun/laihdutuksen hyvään...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    MamaBoo mulla on ollu kierto ihan sekasin keskenmenon jälkeen. Tais just olla että 2 ekaa oli normaalit 26 päivää ja sitte vaihteli 26-34 välillä useamman kuukauden. Ku se tuntu tasaantuneen 26-28 väliin, niin alko tiputteluvuodot.. oviksen ja menkkoja välissä tuhrutteli 2-5 päivää. Kävin...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Nyt täytyy ittensä hillitä, vaikka pieni toivonkipinä on syttyny.. Nyt on dpo9 (aamulla jo 10) eikä välivuotoa oo tullu yhtään! Viimeiset 6kk se tuhruttelu on alkanu aina viimeistään dpo8. Ja tänä iltana ku laitoin koirille ruokaa (raakaa lihaa) oli haju ihan käsittämättömän hirveä. Jouduin...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Onnea Hattarah ja Sheldon! Ja isot isot pahoittelut Bettinah negasta! Kyllä teilläkin ois jo aika, niinku meilläki.. just laskeskelin, että keskenmenon jälkeen menossa jo yk10... nyt kp 20/26-28 eli piinaviikko alkaa.. eipä kyllä toivoa oo, mutta toiveita kyllä..
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Vielä on Bettinah toivoa! Mulla keskenmenneessä dpo10 oli nega, mutta dpo11 ihan hailura haamu. Nykysin en ennen dpo11 testaakkaan..
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ovulaatio oli eilen ja nyt sitte tietenki löydän itteni taas täältä palstalta, vaikka piti pysyä poissa... :whistle: Todennäköisyys raskautua on hyvin pieni, mutta toiveissahan se kuitenki aina on.. Talletteluja on kyllä viimisen 5 päivän aikana tehty 4 päivänä. Eikä ees vauvantekomielessä ;)...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    o0o: mulle tehtiin maaliskuussa se imutyhjennys. Sain tyhjennyslääkkeet, jotka ei auttanu yhtään ja viikko vuodon alkamisesta kohtu oli edelleen täynnä tavaraa, joten lääkärit päätti tätä imutyhjennystä kokeilla. On ilmeisesti aika uus juttu, kun LKS oli silloin vain käsittääkseni 1 lääkäri...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ihan mielettömästi onnea Lennis!!!! Antaa itellekki toivoa, että ehkäpä vielä... Meillä nyt siis 9kk keskenmenosta ja menkat alkamassa huomenna. Ehkäpä minun vuoro sitte ens kierrosta... =)
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Voi apua ku on tullu paljon uusia ketjuun. Ja vanhojaki uudestaan, pahoittelut kaikille! Mulle lääkäri äsken soitti. Kaikki labra-arvot on ok. Laittaa lähetteen keskussairaalaan gynelle, mutta epäili, että voi tulla bumerangina takasin, kun on jo 3 lasta. Luultavasti vaan kehotus mennä...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Ei voi olla totta KevätTähti, isot pahoittelut ja halaukset! En kyllä osaa yhtään sanoa, mitä sinun tilanteessa tekisin.. Huh, kun teitäki koetellaan nyt ihan liikaa. Mulla vihdoin alko vuoto, eli kp1 tänään. Kierto oli sen 30 päivää, mikä oviksen mukaan pitiki. Eli tiiänpä nyt, että ihan sama...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Kerttupetteri: Kaikenmaailman poppakonstit on tullu kokeiltua, mutta nyt kohta 2 vuoden yrittämisen jälkeen en miekään enää usko mihinkään... Tai tais mulla se keskenmennyt raskaus alkaa greippimehukierrosta. Sen jälkeen niitä greippimehu/vitamiini/punaviini/jalat ylös-kiertoja on ollu aika...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Neuvolaan soittelin tänään testien tuloksia. Ihan kaikki ei ollu vielä tullu, mutta ainaki verensokeri ja kilpirauhasarvot oli ihan normaaleja. Eli niissä ei onneksi häikkää. Hormonitulokset pitää soitella ke-to. Se turhuttelu on loppunu, eilen tais tulla ihan vähä aamusta, mutta tänään oo tullu...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Tuhrupäiväksi jäi tämäki päivä.. Jospa huomenna tulis jo siteeseen asti jotain.. Tulin nyt siihen tulokseen, että meille ei vauvaa tule, ennenku syy näihin häiriöihin löytyy. Joten ajattelin hommata itelle muuta ajateltavaa ja meinasin taas salilla käynnin alottaa pitkän tauon jälkeen. Olen...
  20. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    No sittehän se tuhruttelu muuttu veriseksi :cry: Eli huomenna kp1. Tämä kierto oli nyt kyllä mitä sattuu. Ensin ovis 4 päivää myöhässä. DPO8 alko ruskea tuhruvuoto, joka kestäny nyt 4 päivää. Luteaalivaihe jää siis 11 päivän mittaseksi, kun se on aina ollu 14 päivää. Kyllä tähän nyt tarvii...

Yhteistyössä