Hakutulokset

  1. Pähkinäpuu

    Heinäkuiset 2019

    Hei mä ilmottelen tänne että fb-ryhmä vie mukanaan mut yritän muistaa käydä täällä aina välillä lueskelemassa
  2. Pähkinäpuu

    Heinäkuiset 2019

    Mullaki hirvee turvotus. Housut puristaa ja tuntuu että kaikki huomaa :eek: Ei kuitenkaan haluais kaikkialle kuuluttaa ennen kuin on se 12 vkoa täynnä. Millon meette eka neuvolaläynnille?
  3. Pähkinäpuu

    Heinäkuiset 2019

    FB-ryhmälle peukut. Edellisen lapsen aikana siirryin sinne ja edelleen siellä höpistään. Esikoisen aikana pysyttelinvail turvallisesti täällä Kaksplussan puolella, mutta kehenkään en ole enää yhteydessä, vaikka olis ollut kiva. Harmittaa kun en silloin mennyt siihen FB-ryhmään vaikka se...
  4. Pähkinäpuu

    Heinäkuiset 2019

    Pähkinäpuu / kolmas lapsi / LA 7.7. / OYS
  5. Pähkinäpuu

    Heinäkuiset 2019

    Hei, täällä Pähkinäpuu! Tänään kp12 ja tänä aamuna sain haamuplussan. Tosin olin jo aika varma raskaudesta kun oli niin selvät merkit. Teen kuitenkin vielä uudestaankin. Nyt pitäisi viikot siis olla 3+5. Haluatteko kertoa vähän itsestänne? Minä olen 31-vuotias täältä aika pohjoisesta...
  6. Pähkinäpuu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Pippuri ihanasta uutisesta! Tulin kattelee mitä tänne kuuluu, kun mietin että sulla pitäis lapsonen olla jo maailmassa. Siitähän tuli oikein uuden vuoden päivän poika :) Tosi ihanaa. Ja onnea anscu! Eipä kauan mene teilläkään että pikku kakkonen saapuu. Oiettä :love: Meille kuuluu hyvää...
  7. Pähkinäpuu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meille syntyi ihana tyttö 20.5. Synnytys oli nopea ja helppo, kivunlievityksiksi riitti vain kohdunkaulanpuudute ja ilokaasu. Sairaalassa ehdittiin olla alle kolme tuntia, kun tyttö oli ulkona. Oli niin paljon helpompaa nyt mm. ponnistaminen kun tunsin missä vauva menee ja oli tuntuma siihen...
  8. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Ilmoitus tännekin nyt vauvan syntymästä, ihan hirmu ihana ja tyytyväinen vauva: 20.5. rv 39+5 3950 g ja 51 cm tyttö.
  9. Pähkinäpuu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Pippuri, ihana uutinen! <3 Täällä nyt rv 38+1 eli menikin pitemmälle tämä kuin esikoinen kaikista ennakko-oireista huolimatta. Limatulppaa on tullut, joten jospa ei ihan kauhean kauan enää menisi... Jää nähtäväksi. :) Meidän poju oppi kunnolla kävelemään pian 1-vuotissynttäreiden...
  10. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Minäkään en osaa enää kirjoitella tänne, kun on tuo facebook, ja kun majailen täällä mummolassa ja tämä tietokone on armottoman hidas, eikä ole omaa mukana, niin on iso homma tänne tulla. Voishan sitä tietty puhelimellakin, mutta ei ole jotenkin tullut tavaksi sillä. Täälläpä on hurjasti...
  11. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea Vauveli vanhalle! Jokaisella on oma synnytyskokemus, toivottavasti saisit siihen jotain hyvää tunnettakin jossain vaiheessa, ilmeisesti kaikki on kuitenkin ihan hyvin niin se on jo paljon :) Uteliaitahan täällä ollaan kuulemaan tarkemmin miten on mennyt, mutta omassa harkinnassa on mitä...
  12. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    @Rai-da jos streptokokki on positiivinen, niin miten pitikään toimia kun synnytys käynnistyy? Oliko vain että jos vedet menee niin sitten äkkiä sairaalaan? En mä jaksa uskoo että se mulla olis, ei ollut viimeksikään, mutta kohta tulee tulokset kun eilen se otettiin.
  13. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    @Vauveli vanhalle sanotaan että usein vauva saattaa rauhoittua ennen h-hetkeä, että äläpä sano ;) Mullakin oli tosi rauhallinen sinä päivänä kun alkoi synnytyssupistukset. Limatulppa mulla tosin tuli päivää paria ennen, niin siitä aloin jo vähän odottelee. Mulla tuli joku virtapiikki myös ennen...
  14. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Oi @Vauveli vanhalle sullahan kuulostaa olevan siellä jo aika jännät paikat! Mulle kuulostaa oudolta kun ei streptokokkia oteta automaattisesti. Se on niin nopea juttu ottaa ja aika tärkeä hoitaa jos se sattuu olemaan. No, kai ne siellä tietää mitä tekee.. Mulla otettiin se tänään...
  15. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mä oon pakannu vaikka mitä :LOL: Just facebookiin kerroinki. Vaikka lähtökohtasesti kyllä ajattelen, että mahdollisimman pian pois sieltä. Varaudun vaan niin ei oo sitte niin kurja olla, kun joka tapauksessa ikävä esikoista eikä välttämättä nuku niin hyvin sairaalassa. @pupumama miten teillä...
  16. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mullaki otetaan streptokokki ylihuomenna lääkärineuvolassa eli rv 35+3. Niin jänskättää kuulla onko kohdunsuulla tapahtunu jotain kun on niin hirveesti näitä suppareita ja jomotuksia yms. En nyt muista miten oli viimeks.. katotaanko siinä vikassa lääkärineuvolassa automaattisesti kohdunsuu, tai...
  17. Pähkinäpuu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä oli poika 1 v. neuvolassa about 74 cm ja 9,4 kg ja syö kyllä ihan hyvin, eli mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta teidän poika @Sadeyes mutta meidän poika on aika sirorakenteinen, ei kuitenkaan mikään liian laiheliini. Mulla kans niin kovasti supistuksia, alkaa jo synnytys jännittää...
  18. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Eriteasiaa :D Onko muilla välillä pikkuhousut ihan märät? Mistä sen tietää jos joskus lirahtaiskin lapsivettä, ja oisko se vaarallista jos sitä vähän tihkuis? Eikö se tarkoittais sitä että kalvossa on jo reikä ja synnytys käynnistymässä...? Olenko ymmärtänyt oikein?
  19. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mulle on kans tullut tässä raskaudessa raskausarpia mahaan. Ei mitään kaikkein pahimpia tiikerinraitoja, mutta joitaki kuitenki. Voisin kuvitella että ne ajan myötä haalistuu. En ota hirveesti ressiä asiasta, ainakaan vielä ei siltä tunnu. Mulla on edelleen tosi harvoin neuvola. Th aina kysyy...
  20. Pähkinäpuu

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Wau @pupumama , kyllä silmät revähti auki, en voinu uskoa että yhtäkkiä sun vauva vaan synty! :LOL::barefoot: Onnea!!!! :love::love::love: Sait just tehtyä sen face-ryhmän :D Lepoa ja iloa ja vauvantuoksua sinne. Joudutteko muuten olemaan jotenkin vähän pitempään siellä kun ei ihan täysille...

Yhteistyössä