Hakutulokset

  1. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Koska ootte muuten ekat mahdolliset haamut blastoista saaneet? Ei sillä, että malttamaton olisin :D
  2. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hello! Palailen taas tänne. Edellisen icsi-hoidon kaikki 12 pakkastyyppiä tuli käytettyä, eikä toivottua tulosta tullut. Taukoa pidettiin useampi kuukausi, keräiltiin ajatuksia. Nyt toinen hoitokerta takana ja saaliiksi saatiin 6 munista (edellisessä 37!) Joista 4 oli kypsiä. Tarkoitus oli...
  3. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä on taas käynyt kuhina :) ette varmaan ylläty, jos kerron että meillä on nyt YHDEKSÄS siirto takana, menossa pp6. (Viimeksi kun päivittelin, oli takana 7. Siirto, olin seonnut jo laskuissa) 12. Alkiosta on pakkasessa enää yksi ja ainoa, se siirretään kokonaan lääkkeelliseen kiertoon jos...
  4. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Piinailut ohi, menkat alkoi eilen ja tänään tuli verikokeen tuloskin. Ei muutaku suunta kohti KAHDEKSATTA!!! PAS-siirtoa :(
  5. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa tovin hiljaiselon jälkeen :) takana 7. Pas-siirto 2-päiväisellä alkiolla. Elellään pp9, eikä tikkuun taaskaan piirry mitään. Missä vaiheessa te olette saaneet jotain näkyviin, kun kyseessä on ollut tuon ikäinen alkio? Meillä on vielä 4 alkiota pakkasessa ja sen jälkeen tuskin uusia tulee...
  6. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mut saa nyt viidennen kerran poistaa sieltä piinailijoista. Ei tää oo enää todellista!!!
  7. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen omanapa; pitkään olen pysynyt taka-alalla, halunnut ottaa etäisyyttä koko hommaan. Viimekuun ovikset meni ohi, ei osunut cb digiin vaikka selkeät oireet olikin. Tiistaina kävin siirrossa, mukaan lähti 5-päiväinen blastokysti. Testipäivä 3.6. Tämä oli siis jo 5. Siirto. Toivo alkaa olla...
  8. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Haluaako joku raskauskeijun -10% alekoodin? :) voimassa tänään ja huomenna. Siellähän esim CB digitaaliset ovistestit (10kpl) on n.20€ halvempia kun apteekissa. Yv:tä tulemaan jos joku haluaa!
  9. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hipsunpöpsy! Yhtä kädettömiä hoitajia oli tänään liikenteessä muuallakin. Oon siis itte naikkarilla hoidoissa ja tänään soitti hoitaja labrojen tuloksia. Pitkitin puheenaihetta siksi aikaa että pääsin evakuoitumaan töissä, sanoin että juu tiedänkin tuloksen. Ainut mitä hoitaja sanoi, "juu"...
  10. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mut voi poistaa piinailijoista :(
  11. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eli sitten kun sulla on tarpeeks x-määrä kirjoituksia ja myötäelämistä ja aikaa, niin saat vasta lisätä plussakuvan näin sattuessa? :D Yhtään en tiiä että kehen sä nyt viittaat, tuskin muhun kuitenkaan?
  12. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huoh. Ei muakaan haittaa ne kirjoittajat, jotka on mukana yrittämässä jo toistamiseen. Olenhan itsekin. Itseasiassa neljättä kertaa! Mua vaan ittee sattuu superisti se, että voivotellaan samassa lauseessa kun hihkutaan omaa, jo pitkälle edennyttä raskautta ja onnea siitä. Ei sillä etteikö sais...
  13. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hipsunpöpsy! En oo koskaan seuraillut, että kuka täällä käy katselemassa, mutta ymmärrän ihan täysin sun fiilikset. Mua taas *ituttaa enemmän nää kommentoijat, ketkä on jo veritestinkin mukaan kovin tiinenä.. sitten kommentoidaan TÄNNE!? omista oloista ja samaan aikaan voivotellaan muita...
  14. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    juurikin näin! Kuinka jännää! :) Oliko sulla pas vai tuoresiirto? Onko sulla mitään oireita? Kerro heti kaikki! :D
  15. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testiä tehdessä oli pp 8. Mullehan siirrettiin blastokysti viimeviikon keskiviikkona. Ovis oli sitä edeltävän viikon torstaina.
  16. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sanomani piti, että sen kerran mitä oon apteekin omaan pissiny, en siihen viivapaikkaa saanut. Siinä on siis joko plussa, tai 4,5 päivän jälkeiset pregnylin jämät :D
  17. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/S04Tg4 näkyyköhän tämä?
  18. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Noni. Testissä näkyy ihan selkeä toinen viiva. Vikat pregnylit pistetty sunnuntai aamuna, puolikas ampulli eli 2500IU. Onko toi viiva sitten siitä johtuvaa, en tiiä. Menkkojen piti alkaa maanantaina, ei oo kuulunu. Ovis tosin venähti muutamalla päivällä. Mitä mun ny pitäis ajatella? :o
  19. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Byääääh, kukaan ei vastaa mun viestiin :( kertokaa edes, että kauan pregnyl on näkynyt testissä? Ajattelin kyllä, että en testaa ollenkaan ennen verikoetta, jos kaikki negat onki johtunu siitä :P
  20. Nennalii

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips! Oon ollu hirveen hiljainen, yrittänyt ottaa vähä etäisyyttä tähän hommaan. Alkaa huumori loppua pikkuhiljaa. TAAS oltais siinä tilanteessa, että oltiin siirrossa eilen ja virallinen testipäivä olis 4.4. Ovishan mulla venähti tosi pitkälle, oisko ollu jopa kp19. Menkkojen pitäis...

Yhteistyössä