Hakutulokset

  1. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tässä vielä tän illan testi. Omaan silmään näyttää niin kuin ois aavistuksen vahvistunut...
  2. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidxVttbV3bpv71abv33JYCdyDdJz-lK1eVJBV74JRDX-in3s7GVKrvc8GTMZOk1KxaFtZh5LN0Jq-Coy-ryJHaV6ezFY2zVsq_bTP359k7txXleOCGoKAsbeAcKFPLxxv46nd2M9SJEGu_LDWv4fXmVkxZloEOQSKrP9drRQp_0Nn1jKmLGTgcxcKx/s280/IMG_20220804_120219__01.jpg Varsinainen...
  3. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo, ei se auta ku kokeilla toista testiä ja ootella alkaako menkat vai ei. Keskiviikkona vasta pitäisi. Ärsyttää kun nuo rfsu testit on tollasia, turhaa toivoa ja tihrustamista aina välillä kun selvästi näkyy jotakin mut ei voi heti tietää onko haamu vai viivanpaikka.
  4. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Onnea hurjasti! Mulla 11 dpo, rfsu testi, onkohan vain viivanpaikka...
  5. Lukka

    Haaveena vauva 2022

    Tosi hyvin kuitenkin jo erottuu @Seppiina, onnea! :love: Itsellä saa jäädä testaaminen kun alkoi tulla vähäistä vuotelua. Hyvin pieni teoreettinen mahdollisuus kiinnittymisvuodolle mutta oletan että ennemminkin menkat. Eka kierto kierukan jälkeen oli todella lyhyt mulle, erikoista. Ovis tuli...
  6. Lukka

    Haaveena vauva 2022

    Tsemppiä tasapuolisesti kaikille sitä tarvitseville! Kaipailen samanhenkisiä juttukavereita niin pusken mukaan ketjuun... Neljäs vauva haaveissa, mitään järkeä siinä ei ole mutta silti. Edelliset kaikki alle 10, nuorimmainen 2. Poistin kierukan ihan vasta ja heti perään tuli ensin vähän seksiä...
  7. Lukka

    Haaveena vauva 2022

    Soita neuvolaan niin laittavat varhaisultraan koska raskauden tarkka kesto ei ole tiedossa. Näin ainakin aina meillä ollut! Onnea vielä hurjasti!
  8. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Todella toivon että saat vielä vauvan ♥️ Tule kertomaan miten kävi!
  9. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Jos on itsellä vaikeaa niin kannattaa ostaa vaikka kilo jäätelöä ja syödä sitä hyvän leffan äärellä ennemmin kuin kiukutella kateellisena muille. Tsemppiä!
  10. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Toi on mun mielestä kyllä plussa, onko vahvistunut viiva, ootko testannut vielä uudestaan?
  11. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Löysin vanhan rfsu testin kuvan, siinä olevan testin tein viime raskauden aivan alussa, dpo 10-11. Eipä tuossakaan juuri mitään näy mutta seuraavana päivänä sain Clearbluella selvän plussan. Pakko kai se on jaksaa odottaa tai ostaa uus testi 😅 Muokkaus... Linkki ei toimi tässä, höh...
  12. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tässäpä oma testikuvani, joko se on aika räikeä viivanpaikka tai sitten hailakka haamuviiva. Jaksais pari päivää odotella niin asia selviää. Tekeekö rfsu testit usein viivanpaikkaa? Nyt dpo 11...
  13. Lukka

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Musta toi on plussa, on niin selvä!
  14. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Ihana lukea teidän kuulumisia! Kiva kun ootte kirjoitelleet! Meillä on ollut niin raskasta etten oo saanut aikaiseksi juuri mitään ylimääräistä, ei oo tullut täälläkään käytyä. Mulla on ferritiini tippunut ja on nyt viimeisimmässä 20. Hb yhä yli 120 mut sekin laskenut tasaisesti. Lisäksi meidän...
  15. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Meidän tyllerö on kontannut jo hetken, en muista tarkkaa päivää enää. Nyt hän jo nousee polvilleen seisomaan. Konttausvauhti on myös jo aika hyvä, hetkessä on hävinnyt näkökentästä välillä ku innostuu lähtemään jonkin jutun perään. Mut hemmetti kun tää kaatuilee yhtenään! Meidän keskimmäinen ei...
  16. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Kiitti teille! Meillä on onneks alkanut nyt vähän helpottaa. Yöimetykset on olleet nyt pois neljä yötä. Viime yönä hän heräs enää vain klo 20, 21, 22 (nukahti itsekseen), 2, 3 ja sit aamu alkoi klo 5.35. Ja oon huomannut et häntä ei kannata ottaa syliin jos vain suinkin mahdollista, hän vain...
  17. Lukka

    Syyskuiset 2019

    @Nyytti19 musta tuntuu et meidän vauva kasvaa aivan hunningolla teidän vauvaan verrattuna, kuulostatpa sä ahkeralta, wau! Mä vaan kuskaan tuota mukanani tai sit laitan keskelle tupakeittiötä ja suihkin itse siitä sinne ja tänne kotitöiden perässä. No, kyl mä sit välillä ihan tietoisesti otan...
  18. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Täällä myös aivan totaalisen tylsää. Ja itteä masentaa ihan kaikki välillä, univajeessa varsinkin. Me on käyty tuttujen kans ulkoilemassa välillä, se auttaa. Kohta on lämpimämpi ilma ulkona niin voi vauvan kans olla vaikka piknikillä ja leikkipuistossa ym. Pakkohan näitä rajoituksia on alkaa...
  19. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Meidän yöt on parantuneet mut ovat yhä niin huonoja että päätin lopettaa ihan 100 % kaikki yöimetykset. Neiti on siis syömättä klo 20-6. Voisin imettää myöhemmin illasta mut hän nukahtaa niin aikaisin ettei onnistu. Aamu ei vaan voi alkaa minusta tuon aiemmin niin se on sit tuo väli se hänen yö...
  20. Lukka

    Syyskuiset 2019

    Äh, en tiedä miks mutta vasta nyt huomasin osan viesteistä... Kiva kuulla teistä @Nyytti19, meillä muuten myös videopuheluja soiteltu. Eipä tässä oikein muuta voi. Ja @Veeja mua myös ahdistaa hirveästi. Aivan hirveä stressi että jos kuolen niin miten lasten käy. No, onneksi ilmeisesti...

Yhteistyössä