Hakutulokset

  1. S

    Lokakuiset

    Kuullostan ihan ongelmaiselta ja vaikealta ihmiseltä 😅 mutta itsehän vaihdoin edellisessä raskaudessa neuvolan tätiä, kun hänellä oli joku pakkomielle saada mut vaa'alle, vaikka yritin kertoa, että asia ahdistaa(syömishäiriötaustaa) ja kerroin joka kerta aamupainon käynnillä. Oli kyllä muitakin...
  2. S

    Lokakuiset

    Mua vähän ahdistaa neuvola ja sellanen jaarittelu. Tämä siis 3. lapsi ja en koe saaneeni neuvolakäynneistä juuri mitään aiempienkaan kohdalla raskausaikana. Ehkä johtuu siitä, että ollut paljon vaihtuvuutta tädeissä ja osa ollu ihme jääriä, jotka jymähtänyt jonnekin 90-luvulle. Muutaman hyvän...
  3. S

    Lokakuiset

    Joo siis mulla on jonkin verran vaihtelevuutta kierron pituudessa, joten vaikea arvioida. Viimeset menkat 14.1. ja ehkä keskimääräsesti kierron pituus 30 päivää.
  4. S

    Lokakuiset

    Hei! Täällä plussattu muutama päivä sitten ja varmistin digitestillä tänään. Testi näyttää hedelmöittymisestä 2-3 viikkoa, eli miten tää nyt sit lasketaan, siis monesko viikko menossa sitten..jollain laskurilla yritin katsoa, niin näytti la 16.10.
  5. S

    Kesäkuiset

    laitoin pyynnön Helmutille fb ryhmään pääsystä ;)
  6. S

    Kesäkuiset

    Kävin perjantaina neuvolassa koikeilemassa kuuluuko ääniä. Lopputulos oli arvattavissa eli eihän ne sielä kuuluneet vielä. Oli pakko sitten lähteä oman mielenrauhanvuoksi käymään yksityisellä varhaisultrassa, kun oireetkin on vähentyny ja niitä on vaan aaltoillen. Siellä se meidän täysin...
  7. S

    Kesäkuiset

    Ainiin! Viime yönä näin unta ultrasta ja siellä lääkäri totesi olevan tyttö. Esikoinen on poika ja luulen, että tämä tulevakin on. Itse toivoisin ehkä tyttöä, mutta suurin toive on, että vauva on terve. :love:
  8. S

    Kesäkuiset

    Mä oon nähny nää viikot aivan ihmeellisiä ja todella todentuntuisia unia. Oon myös nukkunut hirveän huonosti. Alkuun näin paljon unia kaksosista ja kerran kolmosista, vähän hirvittää mistä tommoset unet on peräisin :D Varasin nyt ajan Lahden Perhe Arteen 24.10. Mulla on se kuuntelu 20.10, niin...
  9. S

    Kesäkuiset

    Mä soitin eilen neuvolaan ja varattiin aika. Kysyin samalla onko mahdollista päästä johonkin varhaisultraan, kun mulla yks tuulimuna ollu vuosi sitten. Täällä ei ainakaan kuulemma pääse, kun on vaan yks pieleen mennyt raskaus eli yksityiselle on mentävä jos haluaa varmistuksen ennen rv12. Tosin...
  10. S

    Kesäkuiset

    eiku joo niin se olikii joku aijaa.com ja tosiaan kannattaa laittaa linkkinä nii kuva tulee suoraan tohon tekstiin eikä ohjaa toiselle sivulle.
  11. S

    Kesäkuiset

    måkään en millään meinannu kuvaa saada, kun herjas liian isosta kuvasta. laitoin sen kuvan sit sinne jippii sivulle ja kopioin urlin tähän nii sit sain. Ärsyttävän monimutkasta.
  12. S

    Kesäkuiset

    ainiiin ja toi one step anto mulle eilen päivällä n. 2h pidättelyn jälkeen myös puhtaan negan...
  13. S

    Kesäkuiset

    mä tilasin raskauskeijulta one stepin testejä ja ensimmäisen tein heti torstaina kun kolahti postilaatikkoon. Haalea viiva siihen piirtyi ja sit oli pakko tehä vielä samasta näytteestä muutama lisää ja vielä sitten iltapäivästä apteekin testillä. Sen jälkeen joka pv tehny ja hailakkana on...
  14. S

    Kesäkuiset

    minut voi myös lisätä listalle Sarrra / 1.6/ toinen/ Koks Vielä en halua fb ryhmään, kun en uskaltanut neuvolaakaan vielä varata. Testissä vielä aika haalea viiva ja oon miltei täysin oireeton, tosin niin olin viime raskaudessakin.
  15. S

    Kuka tekisi ketjun kesäkuisille?

    Täällä myös juuri plussattu ja la kesäkuun alussa :) onkos ryhmä jo perustettu?
  16. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Hei! En löytänyt aikasempaa viestiäni, en tiedä onko se kadonnut jonnekin avaruuteen vai oonko vaan sokea. Mutta sanomani piti, että minut voi lisätä tuonne listaan: Sarrra 26v, ensimmäinen LA 17.10 Oon kerennyt nyt kahteen kertaan käymään ultrassa. Yksityisellä sekä sitten kunnallisessa...
  17. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Hei vaan kaikille! Pahoittelut, että en ole ollut aktiivinen palstalla. Seuraillut olen kuitenkin kirjoituksia koko ajan varovasti taustalla. Ikävää, että osa on jäänyt kelkasta matkan varrella. Syy hiljaisuuteeni on ollutkin juuri se, että olen pelännyt aivan kamalasti, että raskaus keskeytyy...
  18. S

    Alkuraskauden ultra

    Hei! Olisiko kellään ajankohtaista tietoa alkuraskauden ultran hinnoista Jyväskylän alueella? Yksityisten siis. Tuntuu olevan kaikenlaista tietoa netissä ja vaikka ihmiset on tiedustelleetkin hintoja ennen ultraa, niin usein hinta on ollut toinen maksutilanteessa. Itse soitin Österbackalle...
  19. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Tervehdys kaikille! Täällä ilmoittautuisi yksi innokas ensiodottaja mukaan :P Pari viikkoa menkkoja enteilevät jäätävät kivut, rintojen turvotus ja herkkyys sai tekemään ystävänpäivänä raskaustestin. Juuri ennen testin tekoa lepäiltiin miehen kanssa ja juteltiin lapsista, meillä on ollut...

Yhteistyössä