Hakutulokset

  1. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Stua / 29 / 2. lapsi / 21.2. / KYS Tsemppiä Claire Elisabeth! Noi on niin kurjia juttuja :( Meinasittekos käydä varhaisultrassa? Jotkut on ilmeisesti jo käynykin :) mä luultavasti menen. Kävin yksityisellä sekä edellisessä että keskenmennessääkin raskaudessa. En vaan voi ootella sinne...
  2. S

    Helmikuun hippuset 2018

    Heippa kaikki! Varovasti ilmottautuisin mukaan. :) tänään plussasin haalean mutta selkeän viivan. Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikonloppuna joten ehkäpä testailen sitten vielä uudestaan. Oireita ei vielä ole joten en tätä oikein todeksi vielä usko :D toisaalta esikoisenkin raskaus oli lähes...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Heippa! :) Tulin kertomaan kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa, viikkoja nyt edellisistä kuukautisista laskettuna 7+0. Ovis on ollut ilmeisesti hieman myöhemmin, koska vatsassa sykki pieni tyyppi, joka vastasi viikkoja 6+2. Todella helpottunut ja onnellinen olen, vaikkakin pelkään varmasti...
  4. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Me muutettiin just kolmioon eli sen pitäis hetkeks riittää. Auton vaihtoa pitää ehkä sitten miettiä, tähän asti koira on matkustanu takapenkillä mutta vauvan tullen sen ois ehkä parempi olla farmarimallisessa autossa perällä. Mitään hankintoja en varmasti uskalla vielä aikoihin tehdä! Neuvolaan...
  5. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Kivaa, että loppukuun odottajiakin liittyy porukkaan, tervetuloa :) Ja pahoittelut menetyksen kohdanneille, noi on niin epäreiluja juttuja :( Pitäis varmaan ruveta neuvola-aikaa soittelemaan. Ahdistaa, kun viimeksi olin jo sen ajan varannut ja jouduin sen sitten perumaan. Ja vieläpä hoitaja...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) Ja onnea lilow ja Kataja82 teille myös, toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin. Meibijees, mä nään ainakin hieman jotain noissa. Jatka testailua! Käyn kyllä edelleen kurkkimassa mitä tähän ketjuun kuuluu, tää oli mulle kuitenkin niin tärkeä osa...
  7. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille :( Tein äsken testin uudestaan ja viivat alkaa näyttää jo tasavahvoilta, kai se on tää raskaus uskottava :) keskenmenneessä raskaudessa ei näin vahvaa viivaa ikinä ollutkaan joten jospa tässä hyvin kävis! Tänään olis sitten vissiin 4+5 menossa. Maha on kuin...
  8. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Huomenta kaikille! :) Varovasti ilmoittautuisin mukaan maaliskuun odottajiin. Tänään tehty positiivinen testi, tosi selkeät kaksi viivaa, kp 31. Jännää, koska tiistaina kp 27 kun testasin niin sain aivan puhtaan negan. Ehkä on vielä pakko tehdä toinen testi että uskon ton positiivisen, vaikka...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Huomenta kaikille, mukavaa kun täällä on ollut näin vilkasta keskustelua, oon kyllä taustalla seurannut vaikka en oo kommentoinukaan :) Ja sitten, hmm paniikki, apua. Kp 31:n kunniaksi sain äsken kaksi viivaa testiin. Tiistaina kp 27 tein vielä selvän negan. Mitään oireita ei ole, ei yhtään...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Katjuska, mulla oli kans tosi kivuliaat ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen. Tuntemuksia oli jo monta päivää ennen kun vuoto alko ja sit se kipu vasta tulikin. :| Seuraavat menkat oli jo "normaalit" eli tosi niukat ja melko kivuttomat. Kiertokin tasautu noiden ekojen kuukautisten jälkeen siihen...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Equus, ihana juttu! Paljon tsemppiä sulle ja tule ihmeessä huutelemaan sitten montako sikiötä varmasti löytyy :) Omaa napaa, täällä taitaa olla menossa kp 18. Ovis, jos sellanen oli, on kyllä nyt hyödynnetty niin hyvin kuin vaan mahdollista. Mies lähti tänään toiselle paikkakunnalle töihin...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Onnea frid! Täällä on nyt toiset menkat takana keskenmenon jälkeen, kp 6 menossa. Ketuttaa ihan älyttömästi kun ei tärpänny :( mitenkähän kauan tässä oikeasti menee ennen kun raskautuu seuraavan kerran?! Jos edellinen raskaus ois jatkunu niin nyt oltais jo yli puolivälin ja mammaloma häämöttäis...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Täällä kp 29 menossa, menkkojen pitäis alkaa siispä parin päivän sisällä. Etovaa oloa on vähän ja juilintaa alavatsassa, samat oireet ku ennen viime menkkoja :( oisin niin toivonu että tää ois nyt tärpänny mut ei kai sitten... Ootellaan nyt vielä pari päivää kuitenkin. Mä oon kans hyvin...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Paljon onnea plussanneille! :) täytyy olla onnellinen teidän puolesta ja toivoa että nyt kaikki menee hyvin. Täällä on menossa ehkä dpo 7? Ei mitään tuntemuksia missään, joten enpä usko tärpänneen nytkään. Ärsyttää, jos ei nyt tärpännyt, sillä ens kuukaus vietetään miehen kanssa etäsuhteessa...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Heippa taas pitkästä aikaa! Me ollaan miehen kanssa tällä hetkellä siis lomailemassa toisella puolen maapalloa niin on jääny täällä käynnit nyt vähiin. Mut vähän omaa napaa; kp 16 ja ovis on käsillä, katotaan kuinka tässä kierrossa käy :) Tervetuloa uusille (jos en oo jo aiemmin toivottanu)...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Pahoittelut kiskisnamille, aivan kamalalta kokemukselta kuulostaa :( Joo eipä tainnu tästä porukasta kellään tärpätä ennen ekoja menkkoja? No mutta ollaan sitten muutamien viikkojen päästä kaikki jännäämässä yhtä aikaa, eikös tässä melkein kaikilla nyt ne ekat menkat oo meneillään :D...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Lennis, Enpä kerenny testiä tekemään, menkat alkoi aamulla! :) Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja aloittaa yritys sitten tosissaan tässä kierrossa. Lueskelin tossa vielä noita naistenpolin kotihoito-ohjeita niin niissäkin mainittiin, että 4-7 viikon kuluttua keskenmenosta yleensä alkaa...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Mulla on nyt epäonnistuneesta lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa reilut seitsemän viikkoa ja kaavinnasta reilut kuusi ja menkkoja ei näy vieläkään. Olo on kyllä sellainen, että alkaa millon vaan mutta eipä näy vuotoa vielä. Hirvee turvotus päällä ja alavatsaan (lähinnä vasemmalle) nippailee...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Kesätopikki, ihanaa! Toivotaan että tästä tulee meille kaikille hyvä kesä! Laablan tilanne on edelleen tosi kurja. :( koita ihmeessä päästä lääkäriin ettei vaan tule mitään tulehduksia. Voimia! Ja Neiti Näpsän äidille pahoittelut myös. Piti kommentoida jo tuohon edelliseen ketjuun mutta...
  20. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Lennis, tervetuloa! Jännä miten nää käytännöt vaihtelee, mua tosiaan ohjeistettiin ainoastaan tekemään kotitestillä se nega. Ei ollut siis puhettakaan että kävisin esim verikokeessa tai missään jälkitarkastuksessa... Meidänhän oli siis tarkoitus odottaa ne yhdet menkat ennen uuden yrityksen...

Yhteistyössä