Hakutulokset

  1. pupumama

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Toivottavasti saadaan viimeisetkin toukokuiset pian maailmaan :love: Tsemppiä kärvistelijöille! Ja tervetuloa edelleen mukaan facebook-ryhmään ;)(y) Pupumama ja neitinen jo 7 viikkoa :love:
  2. pupumama

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea vauvoista! :love: Mä en jotenkin osaa enää kirjoitella tänne :ninja: nyt kun on toi Facebook-ryhmäkin, niin enemmän tulee siellä pyörittyä. Sinne mahtuu hyvin vielä jos jota kuta kiinnostaa ;) Mä tätä aina joka välissä mainostelen... :whistle: Meidän vauva on tänään jo 4 viikkoa! Eilen...
  3. pupumama

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea Amelia! :love:
  4. pupumama

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Jee (y) Mä nyt tulin jo tänne vaikka pari tuntia vielä huhtikuuta jäljellä :P Mietin että oisko noihin syntyneisiin voinut lisätä vielä sen vauvan syntymäpäivänänkin? :rolleyes:
  5. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea hurjasti @forester ! :love:
  6. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea @StiinaM ! :love: Nyt alkaa kyllä olla jännät ajat kun toukokuu lähestyy ja vauvoja pian satelee :D <3 Me mennään huomenna meidän neidin kanssa vauvakuvaukseen, saa nähdä mitä siitä tulee :p No vauvasta varmaan saa helposti kuvia, mutta haluttaisiin myös yksi sisaruskuva ja tuon...
  7. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea kovasti @Vauveli vanhalle :love: Meidän neitikin on tänään jo 2 viikkoa :eek::love: Hitsit että aika menee nopeasti. Päivät on kyllä varsin touhukkaita kahden pienen kanssa ja samalla pitäisi saada muuttolaatikoita purettua ja muutenkin uutta kotia laitettua... Ei vaan riitä tunnit...
  8. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mun mielestä sairaalakassin eväiksi riittää ihan hyvin herkut :P Mulla oli suklaata, lakuja ja taateleita + pillimehuja jos verensokerit laskee. Ainakin taysissa saa ihan vapaasti hakea osaston jääkaapista välipalaa (jugurttia, hedelmiä, leipää...) jos nälkä iskee aterioiden välissä. Näin...
  9. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Niin ja muistuttelen vielä kans tästä meidän omasta salaisesta fb-ryhmästä jos vielä on kiinnostuneita tulemaan mukaan :)
  10. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Tosi hyvin! :love: Vähän väliä pitää käydä sitä pussaamassa tai silittämässä, kovasti muutenkin ihastelee. On tosi kiltti vauvaa kohtaan eikä suoraan sille osoita mustasukkaisuutta, meille vanhemmille sen sijaan osoittaa mieltään. Tai sillain että huomaa kyllä ettei ole ihan oma itsensä nyt...
  11. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    No huh olipas sulla nopea reissu 8YW! :eek: Eipä tuossa ajassa hirveästi mitään ehdikään kaipailemaan.
  12. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Streptokokki? Multa otettiin 35+0 se näyte :ninja:
  13. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Me päästiin kotiin! :love: Meinaa koko ajan tulla itku kun oon niin onnellinen. Tuossa tuo mini nukkuu meidän sängyllä ja isompi on on päiväunilla vielä, en malta odottaa että se herää ja saan halia ihan kunnolla ja ollaan vihdoin koko perhe yhdessä :love: Mun täydellinen pieni perhe. Tuntuu...
  14. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kiitos onnitteluista :love: Vaikea tätä on vielä itsekään käsittää, että vauva nyt on tosiaan tässä ja tuli vielä ihan itsestään ilman käynnistämistä! Mulla on nyt jäänyt vähän kirjoittelu kun täällä ollaan vauvan kanssa edelleen sairaalassa, nyt siis 5. päivä synnytyksestä :rolleyes...
  15. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kiitos! :love: Ei mulle tehty edes eilen siellä ultrassa sisätutkimusta mikä ois voinut laittaa vauhtia hommaan. Ihan itsestään siis alkoi :p Ihan hassua. Mutta ihanaa! Tyttö on niin pieni ja söpö :love: Painoa 3,2kg ja pituutta 48cm.
  16. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kerron myöhemmin lisää, mutta meidän neiti päätti sitten tänään tulla kiireellä maailmaan :P Tosiaan eilen illalla alkoi supistaa klo 19 alkaen, klo 21 paheni ja 23 alkoi olla jo todella tuskaista. Kahden aikaan lähdettiin näytille ja olin jo 5cm auki, joten pääsin suoraan synnytyssaliin. Tyttö...
  17. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Paranemista ironmom! Ei oo kyllä ikinä mikään kiva tauti tuo, vähiten raskaana ollessa! Toivottavasti menee pian ohi :) Mua on nyt suositellut koko illan (n. klo 19 lähtien) melko kipeästi. Varsinkin nyt loppuillasta tullut melkein jatkuvalla syötöllä ja sattuu ihan törkeesti...
  18. pupumama

    Laitoin kutsun, kerro jos ei tullut perille! :) Pitäis siis tonne sähköpostiin tulla ilmeisesti...

    Laitoin kutsun, kerro jos ei tullut perille! :) Pitäis siis tonne sähköpostiin tulla ilmeisesti joku linkki.
  19. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Pitayah, pitäisi! :P Koita nyt levätä kun on mahdollisuus ;) Mä haaveilen että saisi nukkua edes kahdeksaan :D Ultrassa käyty (36+0), ei tehty mulle sitä lapsivesipunktiota nyt k. Vauvan painoarvio 3,2kg eli viikkoihin nähden ei mikään jättiläinen, mutta edelleen se vartalo on pullukka ja...
  20. pupumama

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mä en varmaan saa nukutuksi tänä yönä ollenkaan kun mulla on huomenna äitipolikäynti ja tehdään ehkä se lapsivesipunktio :barefoot: Jännittää niin paljon! Joudun vielä mennä yksin kun mies on töissä - sillä ei siis IKINÄ ole maanantaisin töitä paitsi tyyliin pari kertaa vuodessa, ja totta kai se...

Yhteistyössä