Hakutulokset

  1. C

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olen pahoillani teidän puolesta Minona! :( hurjasti voimia tulevaan <3
  2. C

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kannattaa soittaa ja kysyä sieltä, netistä varmaan löytää numeron? Mäkin soitin tyksiin et minä päivinä noita käsitellään ja siellä ne menee ”ajoon” aina ke iltapäivisin. Toivottavasti saatte hyviä uutisia! Me käytiin tänään vielä tarkistamassa 4d:ssä et kaikki on ok, ja olihan siellä...
  3. C

    Huhtikuiset 2019

    Tänne ei kummempaa. Maha kasvaa kovaa vauhtia ja ens viikolla olis toinen th käynti. Huomenna poksuukin jo 16+0 o_O
  4. C

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tänään tuli tieto, että kromosomit on normaalit ja terve tyttö olisi tulossa <3 oon itkeny silmät päästäni tästä helpotuksesta, on ollut kyllä henkisesti raskas viikko odotella tuloksia. Nyt saa hengähtää ja nauttia raskaudesta <3
  5. C

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onkohan kenelläkään tietoa, et voinko soittaa suoraan tuonne tyksiin missä niitä näytteitä tutkitaan, et kertooko ne geneetikot yhtään mitään vai pitääkö mun oikeesti odottaa niin kauan, et neuvolan th soittaa mulle tuloksista? Tänään iltapäivällä niitä on ilmeisesti alettu tutkimaan, jos hyvä...
  6. C

    Huhtikuiset 2019

    Me osallistuttiin seuloihin ja mulla sit tietysti veriseulat hälytti, riski downille 1:75. Maanantaina menen ottaas sen niptin ja viikon verran pitäis sit tulosta jännittää. Mieliala on menny edestakas ja kova stressi ollut tässä kun tulokset kuulin, mut yritän nyt olla positiivisin mielin kun...
  7. C

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mä oon nyt lukenut kovasti tätä ketjua ja päätin nyt itsekin kirjotella. Eli mä jäin myös seuloista kiinni, nt-ultrassa kaikki oli just niinkun pitääkin, vastasi viikkoja ja nenäluu näkyi. Mitään poikkeavaa ei näkynyt. Turvotus oli kolmella mittauksella 1,1mm, 1,3mm ja 2,1mm. Papereihin...
  8. C

    Huhtikuiset 2019

    Voi ei, paljon voimia! Toivotaan että uusi plussa tulee pian testiin :love:
  9. C

    Huhtikuiset 2019

    Kiitos kysymästä, meni hyvin! Pienellä kaikki hyvin ja la olis nyt sitten 31.3. Olin ihan varma että olis ollut pienempi, et la oltais siirretty 5.4 kun vastas varhaisultrassa sen verran pienempää, etten tohon neuvolan laskemaan 31.3 uskonut ollenkaan. Mut mittojen mukaan vastas 1.4 joten ei sit...
  10. C

    Huhtikuiset 2019

    Täällä olis 12+0 tänään! :love: Huomenna on nt-ultra ja se vähän jännittää, lähinnä et onko kaikki hyvin ettei olis suurta turvotusta ja seulat olis kaikki ok. Hengissä pieni ainakin on kun just kuuntelin sydänääniä:love: Tää aika on menny jotenki kauheen nopeesti, tuntuu et just vasta...
  11. C

    Huhtikuiset 2019

    Voi ei, olen pahoillani :( paljon voimia tulevaan <3
  12. C

    Huhtikuiset 2019

    Saaruska86 :lle täällä viestiä johon nimi ja profiilin tuntomerkit, sit lisää sut kaveriksi ja lisää ryhmään!
  13. C

    Huhtikuiset 2019

    Mulla on jääny vähän päälle toi unettomuus ton kuopuksen jäljiltä, asiaan ei auta se, et kuopus joutuu vielä nukkumaan meidän makkarissa kun väliaikaisesti asutaan vuokralla. Todella toivon, et kun päästään muuttamaan muutaman kk päästä ni mun uni parantuis, muuten kyl ketuttaa huolella. Mulla...
  14. C

    Huhtikuiset 2019

    Mä varasin tälle päivälle toisen varhaisultra-ajan, koska on tosiaan ollut niin oireetonta. Siellä hän heilutti pienen pieniä käsiään jo, eli kaikki oli ok :love: vastasi vähän pienempää, eli 8+6. Tänään olis omien laskujen mukaan 9+2. Todella helpottunut olo tuli, kannatti maksaa itsensä...
  15. C

    Huhtikuiset 2019

    Eikä, toivotaan et kävisi kuitenkin se ihme eikä olisi menossa kesken! Voimia kovasti myös sinne! :( Kauhee ku oma pelko nosti taas kulmiaan kun näköjään alkaa porukkaa tippumaan. Mulla ei oo oikein mitään oireita, et jotenkin on vaan sellanen olo, et olisi kkm. Mutta kun en raaski maksaa taas...
  16. C

    Huhtikuiset 2019

    Olen pahoillani :( paljon voimia!
  17. C

    Huhtikuiset 2019

    Juu siellä kirjottelin sillon, 1,5v yritettiin kolmatta ja hän on nyt erittäin touhukas 1v 9kk ikäinen pimu :) Oli se kyllä aika raskasta aikaa, sen takia vähän oltiinkin nyt asenteella, et tulee jos tulee. No tärppi kävikin jo toisesta kierrosta ilman ehkäisyä, mä tosiaan olin varautunut...
  18. C

    Huhtikuiset 2019

    @Evelin27 mulla samat mietteet, välil tuntuu et kyl kaikki on ihan jees, mut silti tuntuu et huonosti käy. Ja siis mähän kävin kyllä ultrassa jo ja siellä oli kaikki hyvin, mut silti sen jälkeen on tullut toi ahdistava tunne. En siis kauheesti oo uskaltanut vielä innostua koko raskaudesta, et...
  19. C

    Huhtikuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille! Täällä on edelleen tosi vähäoireista menoa, toivottavasti kaikki on silti hyvin mahassa. Saisi kyllä seuraava kk mennä nopeasti, ei jaksaisi millään odottaa np-ultraan. Ensi viikolla pääsisin ottamaan verikokeen, jolla saisi tietää tulevan pienen sukupuolen, vähän...
  20. C

    Huhtikuiset 2019

    Multa ei edes yritetty kuunnella sydänääniä, ei tainnut siitä ultralaitteessa moista mahdollisuutta edes olla! En olisi siis huolissani :)

Yhteistyössä