Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Päivityspyyntö: En kyllä enää muista mitä tietoja oli tarkotus laittaa mutta tässä jotain: 22v/toinen lapsi/arvioitu LA 22.11.2016 (huom itse laskema eli voi muuttua)/KAKS Täällä nyt siis 5. viikko menossa. Tänä aamuna ei ole onneks tarvinnu oksentaa. Alavatsa kipee ja koko masu turvonnut...
  2. M

    Moikka, vieläkö marraskuisten faceryhmään pääsisi? :)

    Moikka, vieläkö marraskuisten faceryhmään pääsisi? :)
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Moikka kaikille! Täällä uusi odottaja! :) Omien laskujeni mukaan tällä hetkellä rv5 menossa, eli tosi alussa mennään. Toinen tulossa. Esikoinen tällä hetkellä vajaa 5kk, eli pienellä erolla mennään! :D Hänenkin laskettuaika oli marraskuun alussa mutta syntyi lokakuun puolella. Pahoinvointia on...
  4. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Zoona mulla on alavatsa kipee ollu reilun viikon, aivan kuin järkyttävää menkkakipua. Samanlaista kipua oli myös aivan raskauden alussa viikoilla 5-7. Jouduin käymään tuolloin päivystyksessä ja olemaan useamman päivän saikullakin. Lääkäri rauhoitti tuolloin mielen ja sanoi, ettei ole mitään...
  5. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ensi viikon keskiviikkona menen nt-ultraan, jännittää kovasti! :) Kiva päästä vähän näkemään samalla paikkaa, missä sitten mahdollisesti puserretaan marraskuussa tätä tyyppiä ulos. En ole yhtään sairaalatyyppiä, joten voi olla, että synnärireissusta jää vain pahamieli ja painajaiset :D Pahaolo...
  6. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Zoona minä syön Minisun Mama (120tbl) vitamiinitabletteja. Neuvolasta kehottivat, suorastaan pakottivat hakemaan purkin apteekista, kun soitin ja kerroin olevani raskaana. Siitä yhdestä tabletista saa ihan kaikki maailman vitamiinit, sinkit, kalkin, foolihapon ja raudan ja kaiken muunkin, ja...
  7. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Itse en rahojani kajaanin paikallisiin liikkeisiin käytä ylihintaisten mammavaatteiden ostoon... :D Olen tilannut suosiolla netistä tai jos on ollut käyntiä Kuopiossa tai Oulussa niin sieltä olen hankkinut :) Täytyy kyllä tunnustaa etten ole edes kajaanista etsinyt, mielikuva on vaan sellainen...
  8. M

    Äitiyspäiväraha toivottavasti suuri..

    Jos laskettuaika 2015, niin lasketaan verovuoden 2013 mukaan, jos tulot olennaisesti (20%) muuttuneet, lasketaan sen mukaan. Näin minulle Kelassa kerrottiin, ja äitiyspäiväraha laskettiin.
  9. M

    Onko täällä muita nuoria odottajia?

    Täällä myös "nuori" ensiodottaja, 21v. ja nyt menossa 10+6, marraskuun alussa laskettuaika :)
  10. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Eilen piti ostaa ekat mammahousut! Viikkoja nyt 10+6 ja omat housut eivät ole menneet jalkaan pariin viikkoon ja täytynyt pitää mekkoja, joten eilen marssin sitten turhautuneena housukaupoille :D Näkyykö muilla jo? Itse olen hoikka/normaali vartaloltani, joten näkyy selkeästi. Mieskin tuumasi...
  11. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mamma87, minulla parin viikon päästä tuo np-ultra. Samat fiilikset sinun kanssa. Jos riski ihan huomattavan korkea, niin raskauden keskeyttämisen mahdollisuutta tosissamme mietimme. Minä myös haluan nostaa hattua niille, ketkä jaksaa. Mutta täytyy kumminkin muistaa, että tulos ei ole luotettava...
  12. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Tyhmä taas kysyy, mutta miten ihmeessä saan laitettua sinulle jotain viestiä? :)
  13. M

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Päivityspyyntö listaan: Mammma93 eikä Mammma92. Pikku juttu, mutta luulin ensin ettei minua lisättykään listalle, mutta osasin itseni yhdistää "väärään" nimimerkkiin ;):D Hölmö kysymys, onko joku FB-ryhmä siis jo perustettu johon voi liittyä halutessaan, vai onko tulossa mahdollisesti myöhemmin...
  14. M

    Marraskuun mussukat <3

    Jospa mä nyt sitten uskallan varata kampaajalle ajan, mutta taidan tyytyä ottamaan vain raitoja folion välissä, ettei väriaine ole suoraan päänahan kanssa kosketuksissa ;) Te joiden synnäri on KAKS, mitä mieltä olette alueen neuvolapalveluista? Minä olen henk.koht. jotenkin tosi pettynyt. En...
  15. M

    Alkuraskauden ultra

    Hinnoista ei ole tietoa Jyväskylän suunnalta, mutta omakustainteiseen ja vapaaehtoiseen alkuraskauden ultraan ei kuulu kelakorvaus. Eli koko lasku on itse maksettava. Terveystalolla kävin ja sieltä kerrottiin, että Kelan yleinen ohje koko Suomessa lääkäriasemasta riippumatta :)
  16. M

    Marraskuun mussukat <3

    Ylihysteerinen ensiodottaja kysyy tyhmiä, ja olisin iloinen vain asiallisista vastauksista, eli jos mielesi tekee vaan aukoa päätä siitä miten hysteerisiä jotkut odottavat äidit ovat, pidä tieto omanasi... :D Oletteko käyneet kampaajalla värjäyttämässä hiuksenne raskausaikana? Mistään ei löydy...
  17. M

    Marraskuun mussukat <3

    Mimmika ja Lulina, onpas kiva että muitakin, kenen synnärinä KAKS. Olin melkein satavarma, ettei ole täältä päin ketään, koska ollaan kumminkin aika pieni osa väestöstä täällä päin Suomea ;) Viikkoja nyt 9+1 ja vatsa tuntuu jo paisuvan. Tyköistuvista vaatteista erottaa jo pömpön, joka mielestäni...
  18. M

    Marraskuun mussukat <3

    Täällä viikkoja nyt 8+6 ja pahaolo on jotain sanoin kuvaamatonta. Mikään ei mene sisälle, ja se vähäkin mikä menee niin tuppaa tulemaan ylös heti. Vesi onneksi vielä pysyy sisässä, ettei pääse ainakana kuivumaan. Lämmintä ruokaa ei haluta, kylmää ja raikasta ruokaa tekisi mieli, mutta kun...
  19. M

    Marraskuun mussukat <3

    Minutkin voi listalle lisätä 3.11./21/ensimmäinen/KAKS :) Jos facebook-ryhmää on suunnitteilla, niin olen kiinnostunut myöhemmässä vaiheessa, vielä ollaan suht alussa enkä uskalla liikaa innostua :)
  20. M

    Marraskuun mussukat <3

    Täällä ensiodottaja järkyttävässä pahoinvoinnissaan kärvistelee :| Mutta tämmöiselle hätähousulle antaa vaan varmuutta, että masussa edelleen joku taitaa asua, joten sinnitellään onnellisena! Tällä hetkellä 7+5, viime viikolla omakustanteisessa varhaisultrassa kävin selvittämässä raskauden...

Yhteistyössä