Hakutulokset

  1. M

    mist saisi muumi-dvd:n

    Saakohan netin kautta jostain tilattua muumi filmejä, tietääkö joku?. Eilen pääsin kaupoille täältä syrjäkyliltä ;), mut en sit muistanu katella koko filmejä ja nyt ois kiva niitä lapselle saada. Kiitos tiedoista.
  2. M

    Huijaatteko koskaan lapsenne ikää?

    AP:lle. me käytiin viime vuonna muumimaailmassa ja lippu myyjä ei edes kattonu kuinka monta lasta oli mukana. mies vaan sano että kaks aikuista ja sillä selvä,mukana oli meidän lisäks 3vuotias,1v6kk,3vkoa vanhat lapset.
  3. M

    pillerit pois

    ja sittenkö jos kuukautisia ei kuulu, niin ei voi raskautuakkaan. Luulin tietäväni paljon, mutta enpä tiedä näistä asioista paljon mitään. :( Itsellä myös kova halu raskaaksi, ja miettinyt pillerien kesken jättämistä juuri siksi ettei kierto ole koskaan ollut säännöllinen.
  4. M

    voinko käydä p.askalla kun vauva nukkuu?

    :laugh: :laugh: :laugh: :whistle:
  5. M

    mielestäsi helpoin ammatti?

    Tiedän sen.Tarvitaan vain lihasvoimaa. Lisäksi tarvitaan hyvää muistia, asiakaspalveluhenkeä, järjestelmällisyyttä... todella isoja lihaksia ja kiireen sietokykyä ja kykyä tehdä pitkää päivää :) 10h päivässä ei ollut mitään, ku kaveri hetken teki sitä. Astiat saattaa painaa yli 100kg ja...
  6. M

    Mistä autoon aurinkosuojat sivulaseihin?

    Heippa! Mistä olette löytäneet kivoja aurinkosuojia autonne sivulaseihin? :)
  7. M

    Paneeliverhoista tietävät!!

    Hei! Mulla on paneeliverhot ihan normaaleilla verhonipsuilla laitettuna, niitä kannattaa laittaa aika tiheään, niin pysyvät tasaisesti eikä tule sellaisia poimuja. Mulla ei ole niissä verhoissa sitä painoa alhaalla, vaan olen kääntänyt ne liimanauhalla, ja mulla ne pysyvät suorina. Riippuu...
  8. M

    työmarkkinatuesta

    Kysymyshän oli just, etti halua olla harjoittelussa työmarkkinatuella vaan työttömänä kotona...
  9. M

    työmarkkinatuesta

    En tiiä.. työtön työnhakija siinä ainakin pitää olla...
  10. M

    työmarkkinatuesta

    Tarkoitatko nyt, et olisit työmarkkinatuella jossain harjottelussa vai ihan vain kotosalla?:)
  11. M

    Ei tullu sit sossusta rahaa!

    \ Älä nyt hyvä ihminen olemattomaan asiaan takerru!!!!!!!En minä niin sanonut vaan tarkoitin että jos joku lykkii 500?:n hintaisia vaunuja ja sanoo että sosku maksoi ne niin voi olla että ovat saaneet 100? vaunuihin ja 400? toimeentulotukea elämiseen mutta on jokaisen oma asia ostaako 100...
  12. M

    Ei tullu sit sossusta rahaa!

    No mutta tässä esim. me saatiin toimeentulotukea 960? ja vaunuihin 200? siihen kun lisäsi itse noista toimeentulotuki rahoista lisää saatiin ostettua 300?:n hintaiset vaunut. eli ei se sosku aina kustanna kokonaan niitä vaunuja. Ja ne perheet jotka saavat "höllemmin" rahaa on yleensä muutenkin...
  13. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    huomenta!! Mä sitten tipuin. Yöllä kun kävin vessassa niin oli vuoto alkanut. Tuli kyllä tuo täti vähän varoittamatta, kun ei oo ollu sellasia menkkamaisia juilimisia olleskaan. Eilen kyllä särki alaselkää ja mahaa, mut vaan oikealta puolelta. Kierto kyllä onneks lyheni taas päivällä...
  14. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Sori, tuli vahingossa toi viesti kahteen kertaa!! =)
  15. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Moikka!! Jahvetti ja Lumpeenkukka sekä muut jotka testaillet ja näyttää negaa, mut raskaus oireita on! Ei kannata luottaa ihan sata prosenttisesti tohon nega tulokseen. Ite tein testin (apteekin) kun menkkarit oli myöhässä jo kolme tai neljä päivää (ensimmäinen raskaus siis kyseessä) ja se...
  16. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Moikka!! Jahvetti ja Lumpeenkukka sekä muut jotka testaillet ja näyttää negaa, mut raskaus oireita on! Ei kannata luottaa ihan sata prosenttisesti tohon nega tulokseen. Ite tein testin (apteekin) kun menkkarit oli myöhässä jo kolme tai neljä päivää (ensimmäinen raskaus siis kyseessä) ja se...
  17. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Moikka!! Onnea plussanneille ja haamuilijoille :) Suuri :hug: kaikille tippuneille!! mulla on aamusta ollu vähän pakotusta alamasussa, joten taitaa olla tuo täti tulossa piakkoin käymään :'( . Kauhea flunssakin vaivaa koko meidän perhettä.Tyttö heräilee aamuyöstä yskimään ja tulee muutenkin...
  18. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Heipparallaa!! Oikein paljon onnea syntymäpäivän johdosta kalenteri :flower: onnea myös plussanneille ja surku niille joille täti tullut kylään. Eilen oltiin mökkeilemässä joten ei oo kerinny kirjoitella. Kävin heittämässä talviturkin pois,oli vähän kylmää toi vesi. Itellä ei oo mitään...
  19. M

    **Viikon 17 jännääjät**

    Hei kaikille!! Täällä ei oo hirveesti mitään oloja, mitä nyt alavatsaa hieman kivistelly ja tänään särkenyt alselkää oikealta puolelta. Muutaman päivän ajan on tosin paleltanut, mut se voi tosiaankin johtua tuosta koleasta säästä. :( Mietin tossa edellistä raskautta ja sen oireita, mut mulle...
  20. M

    Eropaperit

    Mistä voi hakea? Onko mahdollisesti sähköisesti jossain? Kiitos vastauksesta/vastauksista!

Yhteistyössä