Hakutulokset

  1. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiela meillä eläimet ryhtyivät reagoimaan enemmän vasta sitten, kun maha alkoi "näkyä". Labbis tykkäisi nuolla mahaa ihan koko ajan ja kissakin viettää paljon enemmän aikaa mahan päällä leipoen sitä :)
  2. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jospa minäkin nyt sitten pitkästä aikaan taasen avaisin sanaisen arkkuni ihan kyssärin muodossa. Oletteko te käyttäneet hyväksenne tämän uuden mahdollisuuden että avoparit voivat tunnustaa isyyden jo neuvolassa? vai onko kaikki lisääntyvät parit naimississa olevia... Me nyt siis ainakin...
  3. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kaksi ikävää uutista viikon sisään :cry: Lia ja :cry: Toiveikas81 Oma pelkotila ei hellitä yhtään vaan köysi kiristyy :(
  4. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    kop kop minulla on nykyään aina käsilaukussa rennietä :) en ole muulloin tarvinnutkaan. Viime kerralla söin juuri noita lakritsin makuisia, mutta nyt on tullut tuollainen "uutus" ice mint joka on mielestäni ihan hyvän makuinen.
  5. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heipä hei pitkästä aikaa :) jospa nyt jotain itsekin kirjoittelisi eikä aina vaan kävisi pikaisesti katsomassa mitä muille kuuluu. Tänään oli siis rakenneultra ja kaikki oli hyvin (poikalupaus) :love: sen jälkeen varattu lääkäriaika kesti sitten max 5 min, kun kerran kaikki oli kunnossa (olivat...
  6. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    hmm.. mielialat kun vaihtelee niin sitä välillä miettiin varmasti ihan turhiakin asioita :alien: ja kuitenkin luen erittäin mielelläni teidän muiden kuulumisia, vähintään joka toinen päivä käyn täällä lukemassa - en vain "osaa" kommentoida :confused: Vuoto ei ole jatkunut, mutta kävin tänään...
  7. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    no joo, ihan oikein te lullaby ja Henrietta näitte, kyllä minä kävin tänne eilen nt-ultran jälkeen kirjoittamassa, mutta sitten iski katumus jotenkin siitä, että kirjoittelen vain omanapaisia juttuja enkä osaa osallistua keskusteluihin. Tämä vaivaa minua itseäni, oikeasti olen erittäin puhelias...
  8. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pahoittelut Bridgelle :( Lullaby ja Mandala olivat oikeassa, siihen aikaisempaan tapahtumaan tuo minun lääkärikäynti liittyy (soittamalla selvisi tämäkin). Haluavat nyt seurata tarkemmin, vaikka eihän tuohon silloin aikaisemmin mitään syytä löytynyt... Ihan mielenkiinnolla nyt odotan mitä tämä...
  9. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    No niin, osaisikohan joku täällä sanoa mitä mahtaa lääkärillä olla mielessä, kun lähetti minulle kotiin kirjeitse lappusen, että olisi aika varattuna.... Siis olen itse varannut ajan nt-ultraan 2.12 ja nyt tuli kirje jossa kerrottiin, että minulle on varattu aika äitiyspoliklinikan lääkärille...
  10. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    :unsure: jo on todellakin ollut perjantai 13. päivä nimensä veroinen täällä :cry: Kovasti toivon molemmille voimia eteenpäin, niin Hipsunpöpsylle huomiseen kuin Bridgelle epätietoisuudessa elämiseen...
  11. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Piti nyt tulla flunssan kourista kommentoimaan tuota pahoinvointi keskustelua. Itselläni on koko ajan hieman vellova olo, joka ei kuitenkaan ulosantiin asti ole koskaan johtanut. Mutta siis kävimme tässä viikon matkalla Espanjassa ja koska olen usein matkapahoinvoiva, kysyin voinko käyttää noita...
  12. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Caro87 minä täällä olen jo keskiviikosta asti potenut saman tyyppistä krapulaa, väsyttää ja on paha olo (hönttö olo), mutta ei kuitenkaan okseta... Töissä lepäilin keskiviikkona sohvalla ja höpisin josko ois vatsatauti tulossa. Yöunet reilut 9h + siihen sitten vielä 2-3h päiväunia, mutta...
  13. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Mandala tuosta listalle laittamisesta, unohdin ihan kokonaan infoa noista laittaa, vaikka olenkin kyllä asian rekisteröinyt keskusteluistanne. Laskettu aika olisi kai 7.6. selvinnee tarkemmin ultrassa, mutta tiedän, että minun historiallani edessä on käynnistys viimeistään...
  14. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin, oireet vastaan oireettomuus. Jos omaisi perusoireet - pahoinvointi, rintojen arkuus ym, niin olisiko tämä jotenkin helpompaa, kuin sitten taas ihan oireettomuus, niin kuin minulla itselläni (jollei pientä väsymystä lasketa :sleep:). Tuntuu, että joutuu odottamaan epätietoisuudessa aina...
  15. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin, aikamoisessa suossa tässä ollaan rämmitty ja edelleenkin käyn terapiassa joka toinen viikko. Ajattelin sitä kuitenkin vieläkin jatkaa, kun raskaudesta ei varmastikaan tule henkisesti helppo. Epävarmuus on läsnä koko ajan eikä turvallisia "päiviä" minulle ole olemassakaan. Mandala juu...
  16. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jospa sitten minäkin uskaltautuisin edes johonkin "tukiryhmään" mukaan, kun ei tätä asiaa viitsi kovin vielä mihinkään kuulluttaa... Olen seurannut tuota IVF- hoito ketjua taustalta ja useat nimimerkit ovatkin sitä kautta "tuttuja". Meidän historia on seuraavanlainen; 2010 annettiin lapselle...

Yhteistyössä