Hakutulokset

  1. V

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Täällä tänään 23+0, jo :)! Kävin tyhmänä tuolla joulukuun ketjussa monena päivänä ja ihmettelin miten on niin hiljentynyt :LOL:. Ymmärsin sitten viimein etsiä oikean ketjun. Laitetaanko raskauden piikkiin tämäkin hölmöily ;). Mulla on tullut uutena vaivana univaikeudet. Herään aina aamuyöllä...
  2. V

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Täällä poksuttiin tänään 20+0 ja oli myös kauan odotettu rakenneultra. Onpa helpottunut olo, kun oli kaikki hyvin ja kohdillaan. Siellä se pieni maiskutteli suullaan ja huitoi menemään :love:. Yllätyksenä tuli tyttölupaus (voi päivittää listaan, kiitos), vaikka oli ihan poikaolo alusta asti...
  3. V

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Täällä viikot poksuu itsenäisyyspäivän kunniaksi 19+0! Tasan viikko ru:n, tai no viikon päästähän se on jo ohi. Ei malttaisi odottaa, että näkis pikkutyypin taas :love:. Viime ultrassa kuulin, että istukka on edessä, joten en ole liian paljon huolestunut, kun en ole liikkeitä vielä tuntenut...
  4. V

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Eikö se OP:n tarjous ole 2017 vuoden loppuun :)? Niin mä ainakin olin katsovinani (y).
  5. V

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Vauveli vanhalle mulla on sama tilanne töiden suhteen. 16 vuoden putki takana ilman mitään taukoja, lomia lukuunottamatta tietty. Sairauspoissaolojakin tosi vähän, mutta nyt raskaus on tuonut mukanaan migreenin ja sen vuoksi olen kyllä joutunut olemaan poissa. Luulen tiimikavereiden kyllä...
  6. V

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Moi kaikille! Olen lukenut juttuja alusta asti, mutta nyt vasta saan aikaiseksi hypätä mukaan. En ole mitenkään kokenut keskustelupalstailija, mutta kokeillaan nyt tätäkin uudessa tilanteessa. Esikoinen siis tulossa ja vertaistukea vailla ollaan. Kavereita ei ole juuri nyt samassa tilassa...

Yhteistyössä