Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Pitkästä aikaa MO Tämä kesä tuntuu menevän niin, ettei huomaakkaa...:eek: Kait se on, ku on kaikki lapset kotosalla ja hulinaa riittää aamusta iltaan, niin päivät vaan menee ihan huomaamatta. Pulauttelu on tääläkin yhä kuvioissa mukana. Vähentynyt toki on - vähenemään alkas siitä, ku poika...
  2. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Noh, haasulla ratkes työjutut mukavasti (y) Tsemppiä siihen! nimim. musta ei perhepäivähoitajaksi olisi... Susupa - kyllä mä oon vieny aikanaan pienempiäkin luonnovesiin kesähelteillä (esim. toinen pojista on syntynyt toukokuussa, ja kovasti jo ensimmäisenä kesänä uitin järvessä, samoin...
  3. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Hei piiiiiitkästä aikaa kaikille!!! Oih, kosmo, ihana juttu, ONNEA kovasti :love: Hyvä ikäero tulossa lapsille - on isompana oikeasti tosi paljon seuraa toisistaan (y) Marmosetti - tuohon imetyksen lopettamiseen sen verran, että eihän sitä ole pakko kokonaan lopettaa, vaikka töihin palaatkin...
  4. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Hei kaikille ja TERVETULOA UUSILLE!!! Päätinpä ny mäki taas välillä jotaki kirjoottaa, vaikkei mitää uutta tämän auringon alla... Päivät menee, ettei peräs meinaa pysyä :eek: Siis oikeasti, miten älyttömän nopeaa tämä aika kuluu??? Käsittämätöntä. Vai onko sitä ittestä tullu vanhetes niin...
  5. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heipä hei! Voi CVAD - kovasti tsemppiä ja pikaista paranemista pienelle! Tosi kurjaa, kun noin pieni sairastaa :( Ja vielä kun teillä on sairasteltu jo enemmänkin... Ja onnea etenemisen taidon oppimisesta (y) Siitä se lähtee :) Meille ei nyt mitää uutta kuulu, yöt on ny menneet tosi mukavasti...
  6. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Hei kaikille! Ja kosmolle ONNEA UUTEEN KOTIIN! Kevät keikkuen tulevi... Arska paistaa ja lämpöasteita on jo useita, vaikka ollaan vielä aamupäivän puolella :) Jotenki toi aurinko tuo kauheesti virtaa, vaikka muuten oon niin talvi- ja syksy ihminen, ku vain olla ja taitaa... Lapinreissu meni...
  7. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Nyt oli pakko kirjautua kommentoimaan tuota CVAD:n "kovakouraista rakkautta" - mä repesin ihan täysin :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO: Aikaisin on teillä poika vehkeet löytäny (ja vielä innostunutki niistä :D )... Meillä ei Elmeri oo vielä hoksannu, että sieltä jalkovälistäkin löytyy jotain...
  8. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heips! haasulle ONNEA UUTEEN KOTIIN!!! Hieno juttu, oma on aina oma (tai pankin ;) ), mieluustihan sitä omaansa pois maksaa (y) Varmasti ihanaa suunnitella kaikkia sisustusjuttuja ja muuta... Ja kun mukavasti kevätpuolella pääsette muuttamaan :) Meillä on ruvennut nyt nuo kiinteät uppoomaan...
  9. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Tervehdys kaikille! Siis voihan kiinteä ruoka... Se on meillä täyttä myrkkyä :confused: On ollu testaukses peruna, päärynä ja omena. Ja poika ei syö, ei ollenkaan. Nyt saa totaaliraivarit jo siinä vaiheessa, ku koitan laittaa ruokalapun kaulaan... Arvaa, mitä on tulossa ja rupeaa parkumaan ihan...
  10. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    No niin, sen verran heti työasioihin, että viikonloppuna kuulin niin kummia työpaikalta, että jouduin sit olemaan liittoon yhteydessä... Jippii! Saas nähdä nyt, miten käy :mad: Periaattees mua kyllä työpaikka joo odottaa, mutta käytännös en taida olla kovin tervetullut työntekijä... Mahtavaa...
  11. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heips! Kakkajuttuja - meillä on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus, että kakka tulee n.4-5 päivän välein. Ja se on tosi ärsyttävää, meinaan sitä tavaraa tulee sitten niin paljon, että hyvä ettei bodyn kauluksestaki tursua sitä itteään :eek: Vaippa ei sitä määrää pidättele, vaan aina tulee...
  12. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Tulin takasi, ku ihmettelin, miksei mun teksti näy... Noh, onhan se tuossa :whistle: Miten mä oonki näin nolo näiden tietokoneiden kanssa :oops: Piti muuten kysymäni, että tykkääkö muiden vauvat kylpemisestä? Meillä kun ei edelleenkään tykätä siitä hommasta yhtään... Huutaa vain :( Aikoinaan...
  13. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heippa kaikille! Ja heti alkuun Arielille ONNITTELUT KIHLAUKSEN JOHDOSTA! Aika hurjalta kyllä kuulosti Mertsun pienen tauti, hui! Toivottavasti on jo parempi? Kiinteitä oon yleensä ruvennu antamaan tossa 4-5kk iässä näille kaikille, ja aina oon alottanu perunalla. Sit siihen porkkana rinnalle...
  14. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    IHANAA ALKANUTTA VUOTTA 2016 KAIKILLE! Meillä piti olla 3kk neuvola tänään, mutta aamusta soittivat, ettei terveydenhoitaja ollu saanu autoaan käyntiin (asuu eri paikkakunnalla) millään konstilla, joten siirty nyt sitte huomiselle. Eipä tuo haittaa - ei ollu itellekkää mitenkää liian...
  15. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Poika päiväunilla ja mun piti imuroida... Ja käydä pyykkivuoren valloitukseen. Ja mennä siivoomaan talli. Ja ja ja... Ehtiihän sitä :whistle: Tähän koneelle on niin helppo jumittaa teekupposen kanssa :coffee: CVAD saa kyllä täydet sympatiat täältä noiden menkkojen suhteen... Ei käy kateeksi...
  16. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Hei vaan pitkästä aikaa täältäkin! Päivittäin oon käyny lukemassa, mutta en oo saanu ajalliseksi kirjoittaa... Tai itse asiassa kerran kirjoitin pitkät pätkät, ja se teksti hävis johonki bittiavaruuteen, niin en sitte jaksanu uusiksi alkaa...o_O Kiva lukea tuo mun edellinen postaukseni - tuon...
  17. K

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kiitos CVAD, että avasit pinon tällekin puolelle (y) Kiva päästä jakamaan tätä vauva-arkea muiden kanssa, niin murheineen kuin iloineenkin. Rinnanpäät kipeytyi täälläkin aluksi, mutta aika nopsaan tasaantui, eikä enää sattunut. Onneksi ei menneet sentään rikki - eli tsemppiä vaan kovasti...
  18. K

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Oih ja voih, ZZ - mä oon vähä kade :unsure: Mä en oo tohtinu tuon haavan kanssa, ku sehän ei ollu ottanu kunnolla kiinni... Nyt on ummessa, keskiviikosta lähtien oon ollu ilman haavateippiä, eikä oo enää alareunastakaa tihkunu, eli vasta nyt on menny kii. Josko sit tosiaan ens viikolla...
  19. K

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    No nythän näitä vauvoja on alkanut "tupsahtelemaan" :) Hirmuisesti ONNEA taas uusille vauvautuneille!!!! CVAD kyseli noita käytännön vinkkejä... Riippuu tietysti tilanteesta, että vaatiiko esim. se esikoinen erikseen nukuttamista? Mulla on vähän semmonen linja tossa, että vauva ei mene rikki...
  20. K

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    ONNEA TAAS VAUVAUTUNEILLE :love::love::love: Joka päivä käyn lukemassa pinoa (ja jännäilen, montako syntynyttä on tullut), mutta kommentointi on jääny... Tykkään kans hirveesti lukea muiden synnytyskertomuksia, vaikka oma on jo takanapäin; niitä on kiva silti fiilistellä :) Vauva-arki on...

Yhteistyössä