Hakutulokset

  1. P

    Kuinka paljon teillä teinit on kavereiden kanssa?

    Teinitkin on erilaisia. Tiedän useamman teinin, jotka ovat mieluummin yksikseen kotosalla kuin ison lauman kera hengailemassa. Erään ystäväni tytär tuntuu olevan aina kotona, jos ei leivo niin on ulkona koiransa kanssa. JA hänellä on ystäviä. Itse olin myös sellainen, joka ei paljoa koulun...
  2. P

    Piikkipensas esittäytyy

    Yksinpuhelua, mutta menköön :D Aamulla peruin sterilaatioajan. Puoliltapäivin alkaa neuvolan ajanvaraus. Näin se vaan kääntyy elämä päälaelleen :D Hoitaja, joka vastasi sairaalasta kun peruin sterilaatiota, kyseli ensin, että millä mielellä olen. Kun kävi ilmi, että ihan hyvillä mielin, niin...
  3. P

    miten vaimojen värkit oikein kestää?

    Joko tämä on todella surkea provo tai sitten nihilisti ei tiijä miten naisen värkki pelittää :D
  4. P

    Te jotka olette olleet pitkään yhdessä 10+

    Yhdessä ollaan oltu noin 12 vuotta. Ja mielestäni se on vielä aika lyhyt aika, tai siltä se on tuntunut :) Aika lentää hyvässä seurassa. Eroa ei olla koskaan mietitty, vaikka vaikeita vaiheita on pari osunutkin kohdalle. Keskenmeno oli paha paikka, mutta siitä pääsi yli. Tärkeintä on varmaan se...
  5. P

    mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

    Ettei olis valemenkat? Kuulostaa samalta, mitä mulla oli aikoinansa. Mutta en osaa sanoa mitä tuo töhry meinaa. Siis siinä on kuitenkin ihan viiva? Tee toinen testi :)
  6. P

    Selvä plussa jo 3+6 mutta viiva ei vahvistu, takana lukuisia keskenmenoja

    Mä en ole koskaan saanut vahvaa plussaa testiin, selvän kuitenkin, mutta en sellaista kirkuvan punaista :D Ja munkin mielestä nuo viivat on ihan selkeät ja vahvat. Yksi keskenmeno takana, silloin oli ihan samanlaiset viivat, kuin esikoisen kanssa ja nyt. Eli ei siitä viivan vahvuudesta paljoa...
  7. P

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? Marraskuun loppu - joulukuun alku 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? Ei ollenkaan 3. Oletko voinut pahoin? En, ainakaan vielä :D 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen? En 5. Monesko lapsi on tulossa...
  8. P

    Jopas oli virpojia

    Toiseen ketjuun juuri kirjoitin, miten täällä meillä oli tosi upeita vitsoja muksuilla. Ja kohteliaitakin mokomat osasivat olla. :)
  9. P

    Vuosi vuodelta harvempi avaa ovensa virpojille

    Kaiketi se riippuu niin siitä, missä asuu. Täällä meillä oli kovasti virpojia liikkeellä. Oma poika koristeli innolla oksia edellisenä päivänä. Ja näytti palkkakasasta päätellen ihmiset olleen varautuneita virpojiin. Tietysti, alueella asuu lähinnä perheitä ja vanhuksia :) Ja meillä...
  10. P

    Epäsäännölliset kuukautiset & raskautuminen

    Eikös tuo normaali yritysaika ole se vuosi, jonka jälkeen voisi mennä kyselemään lääkäriltä paremmin, missä vika. Oletko tikuttanut ovista ollenkaan tai huomaatko muutoin, että ovuloit? :)
  11. P

    Liikunta ja terveys pilasi parisuhteemme, muita kohtalotovereita?

    Mä tunnen yhden pariskunnan, tai entisen pariskunnan, jossa kävi vähän samoin. Mies hurahti salilla riehumiseen ja proteiinipirtelöihin, noin kärjistäen. Pahinta mun mielestä oli sivusta seurata, miten homma karkasi käsistä. Ja se, että entinen sohvaperuna alkoi moralisoida kaikkia muita, jotka...
  12. P

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Pakko tulla kirjoittamaan tähän ketjuun. Ystävystyminen ei ole ihan niin simppeliä, kun elämässä on paljon aktiviteettiä. Ja siihen "paljoon" riittää ihan työ ja muksut. Aikaa tutustua uusiin ihmisiin ei kummasti sitten olekaan kuten ennen. Itse olen sitä tyyppiä, joka kyllä helposti...
  13. P

    Piikkipensas esittäytyy

    Hei vaan kaikille. Tässä on nyt hippasen elämä heittämässä kierrepalloa kohti. Ikää on 32, naimisissa ollaan oltu menninkäisen kanssa vuodesta 2006. Esikoinen syntyi 2007. Yksi keskenmeno 2013. Mulla on todettu geenivirhe, jonka vuoksi munasolut ei ole kovinkaan hedelmällisiä ja on...
  14. P

    Alkuraskauden alavatsakivut!

    Hips hei! Ensimmäinen postaus foorumille :) Ja kyllä, repäisykivut ja menkkamainen jomotus on aivan normaalia. Esikoisen kanssa mokomat kiusasi tosi pitkään, katosi joksikin aikaa jossain viikoilla 20 ja palasivat sitten loppupäässä. Kohtu kasvaa, kiinnikkeet venyy. Ihmekään, jos sattuu :D...

Yhteistyössä