Hakutulokset

  1. Nyytikkii

    Olen siirtynyt vauva.infon odotuspuolelle kirjoittelemaan, tulkaahan tutut huikkaamaan jos...

    Olen siirtynyt vauva.infon odotuspuolelle kirjoittelemaan, tulkaahan tutut huikkaamaan jos pyöritte sielläkin <3 :) !
  2. Nyytikkii

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tulinpas tänne kurkkimaan jo, toivottavasti ei tuo huonoa onnea :p! Meillä siis lapsettomuushoitoja takana, viimeisellä ovulaation induktiolla näköjään tärppäsi, koeputkeen oltiin menossa seuraavaksi. Testi näyttänyt nyt kolme päivää nopeasti vahvistuvaa viivaa ja tänään päiväpissistä cb sanoi...
  3. Nyytikkii

    Primolut nor

    Mä söin muutaman kierron että saataisi menkat tulemaan (mulla pco enkä ovuloi luomusti). Menkat tuli 14 päivää lääkkeen aloittamisen jälkeen mutta ei kyllä raskaaksi tuloon auttanut. Muakin pelotti että miten oviksen kanssa käy.. :(
  4. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiitos kovasti pahoitteluista <3 Eilen yöllä alkoi vuoto ja kovin kyllä pahimmat kivut koko elämässäni.. Sattui oikeasti niin paljon että meinasin pyörtyä, oksensin vaan vessassa ja meillä oli vielä myrskyn takia 20h sähköt poikki. Ei mikään mukava kokemus, nyt onneksi parempi olo jo ja mielikin...
  5. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Digin tulos nega, eli kemiallinen taisi olla tässäkin kierrossa.
  6. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Joku ylempänä oli kysellyt ajat sitten jo mun kuulumisia, pahoittelut kun en ole käynyt vastaamassa. Ajattelin että vastaan sitten kun tiedän varmasti jotain mutta enpä tiiä tuleeko tästä vielä aikoihin mitään varmuutta :confused::LOL: Silloin siis päivitin että testasin haamun, no sen jälkeen...
  7. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paputoive voi ei, ootko testaillut r testillä vielä? Toivotaan nyt vielä että olisi tärpännyt! Tulin tänne nopeasti vain päivittämään että tänään testattu hailura haamu, toivotaan että vahvistuisi. :) Ei vielä saa iloita, viime kuussakin tämä päätyi kemialliseksi.
  8. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti ja erica kiitos <3 Uudessa kodissa asuminen on tosi ihanaa! Paljon uusia asioita mutta tosi mukavaa on ollut :) Toivottavasti rakastava äiti pian olo helpottuisi ja ultrassa näkyisi sukupuoli :)
  9. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Erica kiva kuulla susta :) Meillä täällä dpi5/6 menossa ja hoidoissa ollaan edelleen. Tässä kierrossa oli perus letrozol+menopur+pregnyl piikit ja sit kotiyhdynnät päälle tietty :) Toivotaan että olisi meillä vihdoin tärpännyt. En ole paljoa jaksanut nyt kirjoitella kun on uuden kodin kanssa...
  10. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiuski kyllä me jonkun verran tehdään remppaa että saadaan paikasta omannäköinen :) Blomma kyllä sä varmasti raskaana oot! :) <3 varovaiset onnittelut! Rakastava äiti toivotaan ettei menkat ala sulla ja pieni pysyy kyydissä <3
  11. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Toivottavasti te piinailijat saisitte nyt ne plussat <3 Rakastava äiti meidän uusi koti on 130neliöinen rintamamiestalo maalla (neljä makkaria, tupakeittiö, vessa, puusauna ja kellari, pihassa on aitta ja navetta ja tontti on viisi hehtaaria. :)
  12. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Rakastava äiti ihanaa onnea kovasti!! <3 En oo ehtinyt käydä lukemassa kun on tosiaan muutto ollut tässä päällimmäisenä :) Tänne maalle ollaan nyt kotiuduttu ja kp5 menossa, keskiviikkona alkaa menopur piikit ja viikon päästä on ultra.
  13. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Ellieamanda onpas outoa jos menkat nyt jo alkoi.. Luteaalivaihe jäi kyllä sitten auttamatta aivan liian lyhyeksi (n) Toivottavasti ei olis menkat nyt kyseessä tai jos on niin tää olis joku outo kierto vaan :)
  14. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Ellieamanda hyvältä kuulostaa! Kiinnittymisvuodonhan pitäis tulla n.viikko oviksen jälkeen ;) Alan kohta epäilemään että noissa pissatikuissa on jotain ainetta mikä houkuttelee kuukautiset alkamaan! Miten helvetin monta kertaa oon itsekkin käynyt apteekissa ja mennyt kotiin ja tehnyt testin ja...
  15. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nenni88 meillä jätettiin ehkäisy viime jouluna ja siitä mentiin 5kk keskeytetyllä/tjottailulla ja toukokuussa aloitetiin aktiivinen yritys. Suoraan lähdettiinkin sitten yksityiselle lapsettomuushoitoihin kun huomattiin että mulla on pco enkä ovuloi luomusti ollenkaan. Kuulostaa kyllä siltä, että...
  16. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Innolla ootan kyllä molempien testejä :)! :love:
  17. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Rakastava äiti toivottavasti testi vielä plussaksi muuttuisi <3 Valitettavasti olen huomannut tuon testien pitkän ajan tiirailun petollisuuden.. Oon nimittäin saanut aikaisemmissa kierroissa monia haamuja testiajan jälkeen ja tiiraillut niitä koko päivän, mutta eiväthän ne ole mitään...
  18. Nyytikkii

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei oo herkkiä, herkiksi yleensä luetaan jos on 10 vahvuisia. :)
  19. Nyytikkii

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Haha se meniskin vähän yli kun alettais tänne postaamaan vuodoistamme kuvia apua :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Mutta joo laita kuvaa testistä :) Harmi että oli nega mutta hyvin se siitä ehtii vielä muuttua. :)
  20. Nyytikkii

    Hedelmöittymisestä 2vrk, voiko olla jo oireita?

    Miten kävi Aislin? :)

Yhteistyössä