Hakutulokset

  1. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hohhoi.. Kaavinta olis menny joskus ensviikkoon joten otin lääkkeet vaikka olis pitäny pitää vaan pää. Tulin tänne psykan osastolle ne ottamaan ja onneksi määrättiin Buranaa, Panacodia, Tramalia ja vielä Oxynormia mutta eipäs ollu mitään apua mistään noista. Itkin ja huusin täällä täyttä...
  2. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ultrassa sama löydös mutta alkio ei oo kasvanut viikkoon ollenkaan. Nyt ollaan menossa Jorviin ja aion vaatia, että pääsen kaavintaan mahdollisimman nopeesti. Toi on vähän ristiriitasta olla tuolla psykan osastolla. Yöllä kärsin ihan valtavista kivuista niin alettiin epäilemään että on henkistä...
  3. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihania uutisia täällä <3 Itellä sit niitä huonompia, verikokeen tulos oli 6126. Kun pitäisi olla yli 10 tuhatta. Onneks oon täällä avo osastolla, sain jutella ja itkeä hoitajan kanssa tunnin. Huomenna mennään klinikalle ihan vaan koska saadaan ohjeet miten lääkitä kipuja koska pelkään että...
  4. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Menin täällä osastolla pyytämään, että muiden labrojen kanssa otetaan hcg arvo. No ei oo vielä tullut mutta soittelin klinikalle muissa merkeissä ja kysyin mitä arvo pitäis olla, kuulemma yli 10 000. Tieto lisää tuskaa koska koko aamun ollu rauhallinen olo ja sellanen että selviää perjantain...
  5. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mandala on se kauheen karu termi. Viimeks siis olin kirjaimellisesti kesällä hullujen huoneella eli suljetulla koska muualla ei ollu tilaa ja kokemus oli ihan hirveä. Nyt onneks pääsin osastolle joka on tarkotettu masentuneille ja on avo osasto joten enhä tuolta saa nyt enempi sitä apua mitä ite...
  6. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sain eilen caprilonia joka auttais tähän ettei vuotoa tulis niin paljoa. En tiedä onko se syy sille että jääkö se veri nyt tonne johonkin kohtuun? Eikä valu pois ja siks tällä hetkellä supistukset on sitä luokkaa ettei tiedä miten tästä selvii hengissä.. Mainitsinkin aikasemmin että mulla...
  7. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Henrietta tein toissa iltana raskaustestin ja vahva viiva ilmesty samantien. Eilen piti ottaa se hcg arvo mutta sen oikeudenkäynti uhkailun jälkeen päätin, etten sieltä ota enää mitää ylimääräsiä juttuja ja anna näille meijän rahoja :D Verenvuoto sen kun lisääntyy ja supistukset on niiin...
  8. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siis joo Wivan uskomatonta paskaa ja eihän ne voi ihmisen mielipiteen takia oikeuteen asiaa viedä :'DD Mä oon aivan valmis vaihtaa klinikkaa mutta mies tykkää tosta meidän lääkäristä eikä haluis vaihtaa vielä ku ollaan sinne Fertinovan takuuhoidossa.. :/ mutta joo tällä hetkellä vituttaa niin...
  9. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä en osaa kertoa oikeesti mitään fiksua. Oon niin järkyttyny meidän klinikan toiminnasta tällä hetkellä.. Ultrassa siis oli edelleen ruskuaispussi näkyvissä, mahdollinen sikiökaiku vastas viikkoja 5+5 ja tänään 6+2. Eikä siis sykettä. Ite uskon tän olevan keskytynyt keskenmeno. Mutta...
  10. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vuoto täällä lisääntyny aamusta vähitellen ja äsken alko järkyttävät kivut joihin ei Panadol pure... -.- Voikohan tää olla vielä siitä edellisestä vuodosta/ mahdollisesta alkiosta johtuvaa vai nytköhän se toinenkin sieltä on tulossa pois....
  11. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oho se lähti liian aikasin mutta joo mulla on nyt siis tulossa huomenna 12.10 ultra ja hcg verikoe ja vielä 16.10 se virallinen varhaisultra jos sinne asti päästään :'DD
  12. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla on tilanne pysyny nyt samana eli verta tulee välillä vaan pyyhkiessä. Eilen oli niin epäuskonen olo että tein yhden raskaustestin vaikka eihän se mitään kerro tällä hetkellä mistään :D ainakin vahva viiva siihen ilmesty samantien eikä raskausoireet oo hävinny mihinkään. Oon vertaillu...
  13. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi ihanaa, että pieni siellä turvassa <3
  14. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Henrietta mulla on jo maanantaina omalla klinikalla taas ultra. Nyt sit panikoin jo sitä että jos sykettä ei näy ja jos tää onki vaa tuulimuna :/ Maanantaina olis siis 6+2. Ollu niiin kiirettä, etten oo kunnolla ehtiny tätä ketjua edes lukemaan mutta onko kukaan käyny ultrassa jo näin aikasin...
  15. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kopkop pidän peukkuja että ei oo mitään vaarallista vuotoa mutta ymmärrän täysin mitä päässä käy läpi. <3 Mulla on sama kun Mandalalla, että on aivan tappio mieliala tällä hetkellä. Siis vaikka en todellakaan missään vaiheessa pitäny raskautta itsestäänselvänä, että lapsi tästä syntyy niin...
  16. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Rusina <3:cry: Hiiirveesti voimia sinne <3
  17. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mandala nyt oli eri laite ja ultraaja. Eilen oltiin omalla klinikalla ja tänään Terveystalossa gynellä jonka erityisosaaminen oli kaikki ultratutkimukset. Tää on jotain tosi outoa :D
  18. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    siis tää on jotain tosi outoa. Kävin eilen tosiaan hakemassa Diapamia ahdistukseen kun saatiin selvä keskenmeno tuomio. Yöllä heräsin monesti ahdistukseen ja oli vaan tunne että keskenmeno ei oo totta. Pakotin miehen taas ultraan. Kolmas kerta tällä viikolla :D Ja mitä helvettiä, siellä oli...
  19. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Rusina mä kävin 5+3 eli toissapäivänä ultrassa kun tuhruttelua tuli ja pieni alkio siellä jo näkyi. Toisaalta nyt se sit kuitenki tuli ulos sieltä että aika turhahan se siellä oli käydä :/ Toivottavasti sulla kuitenkin ihan normaalia vuotoa ! :) Hullaby mä mietin samaa että pitäiskö sitä nyt...
  20. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ultrassa näky viellä ehkä ruskuaispussi. Ei osattu sanoa tarkemmin mutta alkiota joka toissapäivänä nähtiin niin oli kyllä poissa :/ Lisäks kohdussa oli verta. Lääkäri päätteli että keskenmeno on käynnissä. Mutta varmana ei voinut sanoa. Alkuviikosta vielä tarkistaa tilanne. Nyt sit jäi...

Yhteistyössä