Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Onko kaikki kkrjoittelemassa vain facessa? Mä kaipailisin kevyttä juttelua, mutta ilman Facebookkia :)
  2. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Joo kyllä on helpotus suuri :love: Nyt alan rauhoittumaan ja nauttimaan raskaudesta. Tiitu ja pieni 13+2
  3. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällä voidaan huokaista helpotuksesta. Kromosomit olivat terveet! :)
  4. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Juu kävinkin yksityisellä. Mittasi vähän pienemmän tuloksen ja kertoi kaiken muun näyttävän todella hyvältä. Mutta ei se silti niiden tulosten odottamiseen auttanu yhtään :/ silti niissä kestää. En voi ymmärtää miten Suomessa ei voida tutkia nipt tuloksia, vaan ne täytyy ulkomaille asti lähettää...
  5. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    En saanut. Vain lähetteen sinne nipt testeihin. Tää odottelu on ihan täyttä paskaa :/
  6. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Olin jo niptissä ja tuloksia odotetaan.
  7. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Täällä nt-ultrassa käyty ja jääty turvotuksesta kiinni. Huoli on kova. Nipt turkimuksiin lähettivät. Turvotusta oli 3.2mm.
  8. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Miu84, mä lähdin sieltä ryhmästä juuri noiden takia pois. On liikaa murheita lisää, kun omat murheetkin painaa... mun on pakko mennä tänään ultraan yksityiselle vielä uudestaan. Asun turussa ja varasin ajan medisionariin. Eilinen ultra oli niin liukuhihna-meininkiä, ettei siinä shokissa mitään...
  9. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällä ultrassa käyty. Niskaturvorusta oli 3.2mm ja nyt olo on musertunut. Nipt tutkimuksiin käskivät mennä ja nyt otettiin tänään heti verikoe. Tulokset ovat valmiina 2 viikon päästä. Ahdistaa, pelottaa.
  10. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Mä olen ollut todella hiljaien nyt täällä, syy on ollut paniikki. Eli ensimmäistä odotan ja viikkoja nyt on 11+4 tiistainen np-ultra pelottaa, jos sieltä löytyykin kesken mennyt sikiö :/ oireita ei ole ollut koko alkuraskauden. Rinnat ovat arat, se on ainut oire... nyt sekin vähän jo loppunut...
  11. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Minäkin voisin liittyä varovasti tänne :) Jos te huolitte uusia odottajia. Täällä on nyt kasassa 4+6 ja olen syksyllä täyttänyt 30v. Ensimmäinen tosiaan on tulossa. Tämä sai alkuunsa yk18 ja toisen letrozoli kierron aikana. Nyt toivon, että pysyy matkassa mukana. Oireiden vähyys huolestuttaa...
  12. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Minä olen täällä melko hiljainen kun olen siellä fbryhmässä :) aina tietty välillä tuun täälläkin piipahtaa. Mä niin toivon, että kaikilla meillä pysyy matkassa mukana matkustajat!(y)
  13. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Ja toivon, jos ja kun faceryhmä tehdään, niin se nimi ei olisi mikään heinäkuun vauvat ym. Koska en halua, että minä olen ryhmässä missä nimi viittaa vielä salaiseen raskauteen. Mutta joo mielummin facessa kun täällä :) Täällä edelleen unettomuus jatkuu. Nukuin mielestäni levollisemmin, mutta...
  14. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Täällä kans tulee uusi mukaan! 4.7.2017/tiitu/Tyks/1.lapsi. Onko muita kenellä on oireet hävinnyt. Kirjoitan tän mun ekan viestin puhelimella ja kun koneen avaan niin avaan itseäni vähän paremmin. mutta tosiaan nyt pari pv ennen ku menkat piti alkaa ni tissit oli älyttömän kipeät, mutta nyt kun...
  15. T

    Kuukautisia ei näy, aina ollut ajallaan

    Kiitos. Yritän odottaa. On vaan niin outo tunne..
  16. T

    Kuukautisia ei näy, aina ollut ajallaan

    Elikkäs, mulla on aina kuukautiset olleet 26-28 ja nyt on jo 4päivää myöhässä tuosta kp28! Aina sanotaan että stressi voi aiheuttaa sen että kuukautiset jäävät pois, mutta olen kohta 30 vuotias ja elämässäni on ollut jos jonkinmoista stressiä, eikä ikinä kuunapäivänä kuukautiset ole jääneet...
  17. T

    Ovulaatiotesti hymyilee aina, pco?

    Kiitos vastauksesta! Ylipainoa on noin 10 kiloa jota nyt on tiputettu. Harmittaa suunnattomasti. Ennen olen saanut tikutettua ovulaation ja ennen ei ole ollut tälläistä että aina on plussa. Silloin kun viimeksi ultrattiin niin kaikki näytti ihan hyvältä ja silloin oli jopa ovulaatio tapahtunut...
  18. T

    Ovulaatiotesti hymyilee aina, pco?

    Elikkä gyne sanoi, että mun täytyis alkaa tikuttaa jo kp 9kohdalla. No kaikeksi ihmetykseksi se oli silloin jo hymynaama...Ja seuraavat kolme päivää myös. Sitten pidin kahden päivän tauon ja kokeilin huvikseni uudestaan ja edelleen hymyilee. Eli kaiken googlailun myötä olen tullut siihen...
  19. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä aloitettu talletusten tekeminen kuukautisten jälkeen. Ovulaatiota alan testaamaan perjantaina. Te ketkä olette testailleet, onko se tosiaan tärkeää, että testaa samaan aikaan aina? Ja kait kerran päivässä riittää testaaminen?
  20. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minä syön monivitamiiniä jossa foolihappoa valmiina niin ajattelin sen määrän ainakin riittävän nyt ennen kun raskautuu, katsoo sitten tarkemmat määrät kun on raskaana :)

Yhteistyössä