Hakutulokset

  1. V

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Heips! Jos tässä pikaseen koitan kirjottaa vähän synnytyksestä ennen ku on sapuska aika neidillä ja muilla. Elikkä sillon lauantai iltanahan niitä kipeitä supistuksia tuli pitkillä väleillä ja yöllä ne muuttui vähän tiheämmäksi tullen n. 8-17min välein. Olivat välillä tosi kipeitä jo ja...
  2. V

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä sitä ollaan laitoksella. Neiti syntyi tänä aamuna klo 8.52 ja painoa 3480g ja vkot oli 38+6. Kirjoittelen tarkemmin sitten kotona kun ehdin
  3. V

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä jännäillään.. Illan tullut tosi napakoita supistuksia ja nyt olen heräillyt ja valvonut supistuksi, mutta ei ne säännöllisesti tule. Mikäli unenpöpperöissäni laskin oikein kun yritin nukkua niin niitä tuli jo 12min välein ja ovat jo kipeitä, mutta nyt väli on taas kasvanut. En tiedä...
  4. V

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Heips! Täällä ollaan ihan hölmistyneitä jo siitä miten neiti vaan jaksaa pysytellä mahassa.. Supistuksia tulee, mutta ei säännöllisesti ja välillä kestää tosi kauan ja välillä lyhyempiä. Joku aika sittenkun istuskelin tuossa niin tuli oikein kunnon supistus ja ehdin jo ajatella että jes nyt...
  5. V

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Onnittelut jo jakautuneille käärön syliin saaneille!!! Minä täällä olen ihmetellyt kun ei tää vielä oo tullu ulos.. vkot nyt 38+2 ja kuopus on näillä vkoilla syntynyt jaollut pisimpään mahassa, mutta taitaa neiti tehä enkat taas :D Tänään oli aamulla neuvola ja terkka sanoi pään olevan tosi...
  6. V

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Täällä yhä kotosalla... Supistukset kesti eilis iltaan myöhään asti ja sitte saunan jälkeen loppu.. Eli siitä yö 1 kesti eilis iltaan asti ja niitä tuli 2-10min välein ja oli jo ihan hengiteltäviä kivuiltaan.. Huoh! Ei viittiny alkaa kuitenkaa hoputtaan neitiä maailmaan kun vielä sais pysyä...
  7. V

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Helou.. Täällä oli jännä yö.. Heräsin 1aikaan veskiin ja kun menin takas sänkyyn alkoi kauhea kipu vasemmalla alavatsalla.. Nousin ylös ja täristen ja viluissani kävelin alas ja istahdin pöydän ääreen. Pikkuhiljaa kamala kipu helpotti,mutta sen jälkeen alkoi selkää ja alamahaa juilia...
  8. V

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Helou! Täällä alkaa olo olla vähän jo tuskainen.. Tuossa lueskelin netistä millasia ennakoivia oireita joillakin on ollut synnytyksen lähestymisestä, niin alkoi jännittää.. Supistukset on tosi paljon koventunu ja kestää jo aika pitkään eikä niiden aikana tee mieli edes puhua. Juilinnat...
  9. V

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Heissan! Empäs muista edes millon kävin viimeksi kirjotteleen.. Liekkö kerroin jo siitä että paikat on reilusti pehmenneet ja ainakin ulkosuulta jo auenneet vähän.. Supistelee ja juilii ja vauva hinkaa päätään alapään luihin. Lonkka vaivaa ja muutenkin alkaa olla olo että alapää on löystynyt...
  10. V

    Tammimasut 2015 *marraskuu*

    Tombatar meoltiinki viimeks yhtäaikaa siinä joulukuisissa =) Meillä pienin täyttää 1.12 2v =) Se on kans kyllä äitin poika, mutta 7kk iästä onnukkunu omassa sängyssään tai siis pinnasängyssä. jos ottaa viereen niin jauhaa eikä malta nukkua. Meillä tulee kolme pienintä poikaa nukkumaan samassa...
  11. V

    Tammimasut 2015 *marraskuu*

    Heips taas! Nyt on aupillekkin kerrottu ja hän lähtee kotimaahansa jo 3pv. Minulla on niin helpottunut olo.. Olihan hän pettynyt,mutta ymmärsi tilanteen.. Joku kyseli mitä kautta olen aupin hommannut. Kirjauduin aupairnet sivustoon jasitä kautta ihan itse hoidin hänet meille. Minusta...
  12. V

    Tammimasut 2015 *marraskuu*

    Helou! Ajattelin pikaseen tässä kirjoittaa jotain ennen kouluun lähtöä. Kiva lukea että muillakin samoja oireita :D Itsellä nuo liitoskivut nyt vaikuttas puuttuvan toistaseksi, mutta oikean puolen lonkka on kipeä varsinkin kun makoilee. Kestää hetken että vetristyy kun nousee. Närästys...
  13. V

    Tammimasut 2015 *lokakuu*

    Heips! Täällä olis yksodottaja lisää, mutta tuskintulee kovin ahkerasti käytyä kirjotteleen.. Ainakin yksituttu nimi näkyi listalla olevan niin olihan se pakko käyä kirjotteleen oma pätkä. Ëli olen 30v ja viides lapsi tulossa ja la olis 12.1.2015 mutta tässä olenkin miettinyt että...
  14. V

    Esinnässä 50-56cm toppahaalari tyttövauvalle!!!!

    Etsin joulu-tammikuussa syntyvälle tyttövauvalle oikeaa toppahaalaria.. Oliskohan kellään jotain söpöä vaaleanpunaista tms tyttöjen pukua tarjolla??? Olen katsellut esim Prismassa viimetalvena myynnissä ollutta Ciraf merkkistä tummanpunaista ruudullista haalaria. myös muita otan huomioon.. Voi...
  15. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    heissan.. koitan tässä nyt pikasesti kertoa synnytyksestä jotain.. Kiirusta on pitänyt arki neljän poitsun kanssa joten ei ole ehtinyt istahtaa koneelle kunnolla.. Eli mullahan sillon supisteli epäsäännöllisesti jo torstain ja perjantain välisenä yönä eli 29-30pv välisenä yönä ja samate...
  16. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Helou helou ja ho ho hoo... Täällä on nyt sitten ihanaakin ihanampi pojan pallero vieressä!!! Poika syntyi 1.12 klo 9.52 painaen 3010g ja pituutta 49cm. Poika hymyilee koko ajan =) Kirjottelen paremmalla ajalla hiukka synnytyksestä.. Vaavimasu ja valonpisara <3
  17. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Huoh... Täällä kärvistelen edelleen ehjänä..Kipeitä supistukset on joka kerta kun tulee, mutta nytkin ollut puoli tuntia ilman supsituksia ja välillä tulee jo 5min välillä jne.. Jahas taitaa olla supistus just tulossa.. Auts.. Joku aika sitten tuli pyyhkiessä rusehtavaa limaa, eli kyllä...
  18. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Voi paskanmarjat sanon minä... 2-5 valvoin supistuksia ja sitt etulin puolen tunnin tauko ja enää muutamia... Eli täällä ollaan mutta päätin että tänään mennään.. Huomenna se ei saa syntyä koska mies lähtee sitä hiivatin sohvaa hakemaan.. meijän tuurilla on just päässy sinne kauas ku pakko lähtä..
  19. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    helou.. Täällä koittanu kellottaa supsituksia kun nyt 1,5h tullut kipeitä.. nousin ylös niin melkein tuntuu että lyhenty.. Äsken tulikesken kirjotuksen kyllä jot iehämmällä välilläki kipeämpi.. Nää ois nyt jo niitä kuhan eivät vaan lopu... Toivottavastis e nyt ois menoa.. Tais miehen...
  20. V

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Iltapäivää Nyt olis neuku takana ja kaikki ok.. Paikat oli auenneet jonkun verran mutta en musit aoliko nyt sitte reilun sentin vai reilusti sormelle ja päätä se terkka kuulemma silitteli =D Meinas että ihme on jos vielä seuraavaan neuvolaan 10pv tulen. Kotona sitte tuliki jo reippaasti...

Yhteistyössä