Hakutulokset

  1. E

    Toukokuiset 2021

    Fb:n puolella on tosiaan keskustelut käynnissä. Ensimmäiset toukokuiset on syntynyt muutama viikko sitten ja sen jälkeen tasaisesti jo saapunut maailmaan :giggle: Omanikin on nyt reilun viikon ikäinen neito joka saapui vauhdikkaasti. Tuttuja nuo loppu ajan fiilikset eikä kyllä ole yhtään...
  2. E

    Toukokuiset 2021

    Otin tänään pahoinvoitirannekkeet pois, olen pitänyt kokoajan n 9viikkoa mutta en kyllä tiedä oliko niistä mitään apua. Nyt ollut pari viikkoa ok olo joten uskalsin ottaa, saa nähdä kuinka käy. Huomenna tulee 15+0 ja viime pe oli neuvolassa jossa meinasi jo vähän alkaa jännittää kun hoitaja ei...
  3. E

    Toukokuiset 2021

    Mulla hussin alueella tuli tieto että normaali samana iltana omapostiin (kun sinne tajusin rekisteröityä) ja parin päivän päästä kirje kotiin. Mitään tarkempia lukuja siinä ei ollut, saattaisi toki näkyä kannassa tms jos katsoisi
  4. E

    Toukokuiset 2021

    Täällä on nyt tainnut alkaa se helpon osuus eri keskiraskaus. Pahoinvointi on ollut viikon verran poissa ja pystyy elämään suht normaalisti, väsymystä on mutta ilman päikkäreitä on nyt selvitty. Normi ruokaakin maistuu jossain määrin, nyt pitää opetella eroon jatkuvasta napostelusta (ja toivoa...
  5. E

    Toiveissa vauva 2021

    Meilläkin oli! Inssistä seuraavalla viikolla suunniteltiin jo ivf valmiiksi (kun oma lääkäri jäi lomalle) koska en luottanut yhtään että onnistuisi ;)
  6. E

    Toiveissa vauva 2021

    @minttuni mä uteliaana tätäkin ketjua luen ja meidän kolmas inssi toi plussan ja siinä käytettiin tota pregnyliä. Sain plussan testiin ti aamuna, inssi tehtiin ke aamupäivällä jolloin ovis ei ollut vielä tapahtunut ja lääkärin suosituksesta pistin tuon n tunti inssin jälkeen. Ja nyt menossa 13+1
  7. E

    Toukokuiset 2021

    Mulla on nyt viimeisen viikon aikana selvästi helpottanut, huomenna 13+0. Mietinkin että joko uskallan ottaa nää pahoinvointi rannekkeet pois käsistä, ehkä en vielä :ROFLMAO: Seulankin tulokset tuli jo ja normaali siellä luki, jos käy hussin alueella niin kannattaa ottaa omaposti käyttöön niin...
  8. E

    Toukokuiset 2021

    Täällä ultra takana, liikkuvainen kaveri ja kaikki oli kuten pitääkin, toki vielä odotellaan ne seulan tulokset mutta hyvältä vaikuttaa :)
  9. E

    Toukokuiset 2021

    Meillä ultra huomenna ja toivon et noi tulokset tulee tän viikon aikana ja kaikki ok, niin voidaan miehen perheelle kertoa vkl hyvillä mielin kun nähdään. Mun omat vanhemmat sai tietää vkl, äiti jo arvasi kun ollaan käyty siellä harvemmin kylässä janoon syönyt huonosti kun ollaan käyty. :sick...
  10. E

    Toukokuiset 2021

    Meillä on nyt tiistaina ja olen ainakin siinä uskossa että saa tulla ja on kyllä mukaan tulossa jos ei tule nyt uutta ohjeistusta, maskit toki pitäisi vissiin olla käytössä
  11. E

    Toukokuiset 2021

    Täällä tänään suht ok päivä, aamulla tuli mandariinit ulos mutta muuten saanut jotain alas ja jaksoin olla esikoisen kanssa pihalla. Taas kyllä torkuin alkuillan sohvalla ja olen ihan valmis jo nukkumaan :LOL:
  12. E

    Toukokuiset 2021

    Tänään taas vähän niin ja näin. Aamulla yökkiminen ja töiden jälkeen vaan torkuin sohvalla ja kun vähän söin niin huono olihan siitä tuli. Muuttoon kaksi viikkoina alkaa paniikki iskeä kun ei vaan jaksa/kykene :(
  13. E

    Toukokuiset 2021

    12+0 ja hyvä päivä!vaikka ei pahaa oloa ole niin kokoajan olen syömässä jotain, voinkohan riisikakuista saada yli annostuksen Eli lähinnä niitä ja mandariineja menee edelleen, vähän myös ruokaa mutta normaali rakkaus eli leipä on edelleen ihan nounou.
  14. E

    Toukokuiset 2021

    Täällä yökittiin aamulla tyhjällä vatsalla, sen jälkeen ollut ok, kokoajan pitää kyllä syödä jotain. Ultra tasan viikon päästä, silloin 12+6 ja sen jälkeen olis kans tarkoitus kertoa, ollaan seuraavana vkl menossa miehen perheen luo ristiäisiin niin kiva sauma kertoa kaikille samaan aikaan...
  15. E

    Toukokuiset 2021

    Täällä olojen puolesta ok päivä aamun yökkimisen jälkeen. Oli vapaa päivä ja niin rankka että koko alkuillan vaan torkuin sohvalla, toivottavasti myös yöksi riittää unta, ainakin kova on väsy. Edelleen ruokavalio on riisikakkuja ja mandariinia sekä karkkia, tänään lisäyksenä pari...
  16. E

    Toukokuiset 2021

    Mä meinasin etten edes käy katsomassa niitä labroja nii ei iskis stressi. Mulla katsottiin samalla myös kilppari arvot ni varmaan soittavat jos nyt pitää lääkitystä muuttaa ennen seuraavaa neuvolaa. Loma päivä ja pidän esikoisen kotona, dnw kunniaksi kävin äsken yökkimässä aamupalan ulos...
  17. E

    Toukokuiset 2021

    Kolmas päivä ilman pöntön halailua ja eka päivä viikkoihin ettei ole tullut huonoa oloa päivän aikana. Ja olen jopa tehnyt paljon enemmän kun aiemmin, en toki paljoa mutta käynyt pihalla haravoimassa, kävellyt kilometrin lähikauppaan kilometrin (takasin en ehkä olis kyennyt), laittanut pyykit...
  18. E

    Toukokuiset 2021

    Toivotaan että nyt tapahtuisi ihme ja helpottaisi aiemmin. Mä en ole huomannut mitään apua tuosta hampaiden pesusta. Multa tosin irtosi yks paikka hampaasta mutta tämä oli alkanut kyllä jo ennen sitä. Mulla vuorottelee, jos ei ole paha olo niin on tämä Maku, onneksi ei ole sentään ollut...
  19. E

    Toukokuiset 2021

    Tervetuloa @Hippunen89 kuulostaa hurjalta tuo että sairaalaan asti joutuu, toivottavasti ei ole aiemmin loppuun asti kestänyt? Täällä olon kanssa tähän mennessä ok päivä, söin jos vähän ruokaa mutta sen jälkeen tuli taas aivan kamala maku suuhun ja olen ainakin just nyt taas vakuuttunut että...
  20. E

    Toukokuiset 2021

    Minä juon normaalisti vaan vettä ja ehkä kerran KL vähän limpparia, nyt on kääntynyt ihan päälaella. Se vähäinen neste mistä menee alas on mehua koska vesi vaan ällöttää. Vaikuttaa siltä että tämäkin päivä eletään mandariineilla, haluan jo syödä :D painokin taas pudonnut muutaman sata grammaa..

Yhteistyössä