Hakutulokset

  1. Anuliini1975

    Haaveena vauva 2020

  2. Anuliini1975

    Haaveena vauva 2020

    Moikka. Olen sivustolla pitkästä aikaa uudelleen. Vauvakuumetta kehissä, vaikka ikää jo kenties liikaakin. Testit kuitenkin hankittu.
  3. Anuliini1975

    Täällä ollaan :)

    2015 olen rekkautunut ja vissiin joskus 2016 viimeks käynyt sivustolla. Viikonlopun aikana lueskellut kaikenmaailman raskausjuttuja googlen kautta, että vissisti pää on ihan sekaisin, taas kerran. Menkkoja ei vaan ole kuulunut. Sellaista outoa oloa ollut masussa viime aikoina.
  4. Anuliini1975

    Täällä ollaan :)

    Heippa sivustolle pitkän ajan jäläkeen. Olen täällä taas vauvakuumeen kera. Justaan kyliltä tulin appelsiini-ja porkkanapussien, kahden vissypullon ja kahden raskaustestipakkauksen kera. Raskaustestit oisin vallan kaupalta ostanu, vaan hitsiläinen, kun ne on sijoitettu ylähyllylle ja just...
  5. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Mä nyt poistin itseni listalta, mutta en ehdi jäädä laittelemaan uusia nummeroita listalle tän päivän kohdalle. Kiitos ja anteeksi.
  6. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Keskiviikko 13.4.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Luppana76 (39)..............7..............49kp/28 lillans (37).........................1.............40kp/30 Virkki (39)........................2...............33kp/26 Oodikas (38)...
  7. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Tulin vain toivottamaan ihanaa keskiviikkoa kaikille ihanille Naisille. Plussatuulia teille!!!!! Täällä vain mennään hetki kerrallaan ja vain haaveillaan, ei sen ihmeempiä.
  8. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Hellou hellou! Eksyin taaskin sivuille, vaikka oikein mitään uutta kerrottavaa ei ole. Voih Jimima sentään. Minä sanoisin sinulle, että Älä anna periksi. Niin kauan, kuin jalaka nousoo, on vielä toivoa. Etkä sinä vielä mikään vanha ole. Ei passaa lannistua, vaikka elämä välleen potkii urakalla...
  9. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Heipä hei! Täällä mennään niin omaa napaa, että ja sentään. Sain piristäviä uutisia lekurin juttusilla, saapi vähentää yhden tabletin veks. Ehdotti ensin, että avaa kapselin ja vähentää sisustaa, mutta mä otan riskillä ja vähennän tyystin kokonaan yhden tabun. Alkaen huomisaamusta. Sillä...
  10. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Aurinkoista maanantaita täältä etelä-pohojammaalta :) Tää on nyt sitten virallisesti jo 41vee, kamalan kamalaa. Tässä kahden tunteroisen perästä on sille omalekurille aika. Täytyisi vaan pysyä rohkealla ja jämerällä päällä, että lääkkeitä on vähennettävä, nyt tai ei koskaan. Selvisinpäs jo...
  11. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Aurinkoa päiväänne :) Täällä paistaa heti näin aamusta ihana aurinko. Kait mun paha oloni johtui eilisestä harmaudesta, kun aurinko ei pilkistänyt kertaakaan. Nyt mennään taas uudella puhdilla eteenpäin. Vauvajuttuihin mulla ei ole nyt kommentoimista, mutta on se vaan ihanaa, että on tällainen...
  12. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Heitänpä teille kysymyksen: Onko teillä koskaan raivostuttavaa olotilaa, että kaikki tuntuu harmittavan? Mulla on justaan sellainen ilta. Tää harmistus ja paha fiilis alkoi ilmaantua kauniiden ja rohkeiden aikaan. Alkoi jurppia koko mölytoosa ja kyseinen ohjelmakin. Millä lailla olette päässeet...
  13. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Ihanaa päivää armaat kana-ystäväiset, armon Leidit(y) Ihania viestejä taas on kertynyt tänne läpikäytäväksi. Nuppu otan osaa suruusi ja menetykseesi.:cry: Täällä sitä elellään ja oleillaan. Aikaa on vaikka kuinka ja paljon. Oishan se niin ihanaa, kun oisi sellainen pieni nyyttinen tuhisemassa...
  14. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Heippa kanaset! Täällä munaton kana. Muna huitelee johonakin kokouksissa. Juu, viikonloppuna nähtiin Miehen kanssa. Tää on tätä viikonloppurakkautta edelleenkin, vaikka mittarissa 2vee ja 5kk jo yhteistä taivalta. Täällä siis tänään kp6 ja edelleen pikkuista vuotoa, että siteellä mennään. Mie...
  15. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Tulin vain toivottelemmaan Erittäin mukavaa toista pääsiäispäivää :) Nautitaan munistamme :D hih hih :D Täällä on kp5 ja hana on ihan avoinna, että kotipäivää viettelen.
  16. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Mä nyt laitoin listalle omat tietoni. toivottavasti tein sen oikein :) Ei mulla tällä kertaa muuta. Lähden pienten sinisten bambu-junasukkien pariin, toisen varsi on kudottava vielä tänään, sitten saan olla ja vaikka lueskella ja naattia :)
  17. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

  18. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Ollaan nyt kanasia :D Kiitos, että pääsin listalle. Ikää on kyllä vielä hetken aikaa 40, kun huhtikuussa, alkupäivinä tulee 41 mittariin. Kiitos vain tätistä. Ihania sanontoja teillä, yritän opetella tässä matkan varrella. Mutta, mutta, mitäs tällainen tätiys on, että tipoilla alkoi, eilen...
  19. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Täällä alkoi Naistenpäivät. Eli kp1 alkoi hetki sitten. Voi että sentään, ette voi arvata, että minä itken ilosta ja myös surusta. Toisaalta odotin, että saan tehdä pääsiäisenpyhinä sen toisen testin, mutta nyt se sitten säästyykin. Toisaalta itken ilosta siksi, että ei olekaan vielä tyystin...
  20. Anuliini1975

    40+ so what wol.13

    Athina74, voi että sentään, mitä mies on mennyt sinulle tekemään. On ollut varmaan kovan kolauksen paikka, kun olet saanut kuulla häneltä moista :( Se on kuulkaas ihanaiset Leidit sitten kiireinen kiirastorstai :) Minulla on täällä koekeittiö vuorostaan menossa, muistin, että miulla on...

Yhteistyössä