Hakutulokset

  1. S

    Miten selvitä?

    Meillä on ollut aika lailla sama tilanne paitsi että lapsi on jo parivuotias. Kesällä oltiin ihan eron partaalla mutta päätettiin vielä yrittää. Tilanne on parantunut mutta ei tästä mitään intohimoista suhdetta koskaan tule. Nyt on kuitenkin tärkeintä että lapsella on turvallinen ympäristö ja...
  2. S

    Koira lenkkikaveriksi Tampereella?

    Mies on sen verran allerginen, että meille ei voi ottaa omaa koiraa. Olisi kuitenkin mukava saada aina silloin tällöin koiraseuraa lenkille. Jos siis Tampereella jossain Pyynikin kulmilla olisi mukava koira joskus vailla ulkoiluttajaa, niin täällä olisi kolmekymppinen vaimoihminen miehensä...
  3. S

    minun tarina

    Minulla ei ole varsinaisesti samanlaista kokemuksesta keskenmenosta, mutta halusin silti vastata. Itselläni todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 17+0, vauvamme oli menehtynyt viikolla 12+. Minulle tehtiin kaavinta ja sairaalan päiväkirurgiselta hyvin samanlaisia kokemuksia kuin sinulla...
  4. S

    Kohtutulehduksen oireet

    Hyvä, että lähdit heti lääkäriin ja tulehdus huomattiin alkuvaiheessa. Mitä luultavammin muut oireet olisivat seuranneet perässä ellei hoitoa olisi niin pian aloitettu. Tämän vuoksi minultakin mitattiin tulehdusarvot yms. jotta voitiin alkava tulehdus sulkea pois. Minulla tosin lämpö nousi...
  5. S

    Kohtutulehduksen oireet

    Minulle kerrottiin sekä naistentautien polilta että toisesta lääkäristä, että mikäli km:n jälkeen kohtu tulehtuu, niin vatsa tulee selvästi kipeäksi ja/tai vuoto runsastuu ja muuttuu pahanhajuiseksi ja ettei tulehdusta voi olla itse huomaamatta, Kyselin tätä siksi, että viikko kaavinnan jälkeen...
  6. S

    papakokeen tuloksista

    Sain kutsun kohdunkaulasyövän seulontaan joulukuun lopussa. Tulokset sain tammikuussa ja papa-luokka oli II ja kondylooma. Olen käynyt lääkärissä monet kerran ja mitään hoitoa en ole saanut. Lääkäri vain sanoi, että mene uuteen papa-kokeesen 1/2 v kuluttua. Kävin viikko sitten ja nyt papa-luokka...
  7. S

    Lapsi pinnasängystä lastensänkyyn

    Tyttömme (2 v 2 kk) siirtyy nukkumaan pinnasängystä lastensänkyyn.Esikoisen kanssa oli vaihtaminen helppoa,koska nukkui vieressämme ja työnsin sänkyä pikkuhiljaa kauemmas niin,että ei pudonnut yöllä.Miten olette estäneet lasta tippumasta sängystä yöllä vai oletteko vaan pehmentäneet...
  8. S

    anoppiviha

    En nyt suoranaisesti vihaa anoppiani,mutta tunteet ovat ristiriitaiset.Mieheni tietää,että hänen äitinsä on sairaalloisen mustasukkainen ja hänellä on harhoja.Hoitoon häntä ei ole saatu,koska osaa näytellä täysjärkistä.En edes muista kaikkia järjettömyyksiä mitä hän on laukonut,mutta tässä...
  9. S

    mitä hitsin rasvaa vielä kokeilen? ennenkun vien lääkäriin..

    Meillä auttoi Sibicort. Apteekin kylmäkaapista löytyy..
  10. S

    Löystyykö paikat?!?

    Nytpä kyllä heititte "pahoja" vastauksia. Meillä kun on lähes koko raskaus eletty siinä uskossa että löystyy, ja oltu vielä ihan tyytyväisiä siitä. Tuntuu meinaan että on alunperin vähän turhan tiukat paikat. No, pianhan sen näkee kuinka meillä käy.
  11. S

    Pitkän mamman vaunut?

    Meillä on kans Brion Novat. Kaikissa Brion vaunuissa (Kombi, Nova, Duo ainakin) on samanlainen runko tai siis se säätö. Mulla mies on vähän vajaa 190cm eikä pystynyt työntää Emmaljungaa potkimatta tavarakoriin. Brioissa teleskooppi säätyy tavallaan vaunusta kauemmas ja lähemmäs mutta...
  12. S

    paikkakunta gallup

    Asustelen tääl Oulun seudulla!! :wave:
  13. S

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    Heinäkuussa syntyi esikoinen ja marraskuussa täytin 19 vuotta. =)
  14. S

    Miltä tuntuu oma keho vauvan raskauden ja synnytyksen jälkee

    Vähän on lantio levinnyt ja se on hyvä, koska ennen valitin sitä, että olen liian laiha. Kiloja tuli raskauden aikana 10 ja niistä jäi 8 sairaalaan, kun synnytyksestä on nyt 2 kk. Tiedä sitten miltä imetysvaiheen jälkeen näyttää, maha on tietysti vähän löysempi kuin ennen, mutta ei se mitenkään...
  15. S

    G:minkäikäisiä lapsia teillä ja...

    poitsu on kuukauden ja risat, ite 23. Ensimmäinen lapsi siis. :heart: =)
  16. S

    04 syntyneet vauvat

    Meidän pikku mies syntyi 7.10. Pituutta oli 50cm ja painoa 3375g.
  17. S

    tännehän minä kuulunki

    Heipä hei! Ikää on 23v. avomiehellä 25v. Hollolassa asustellaan kahden kissan ja 7.10.04 syntyneen pikku miehen kanssa.
  18. S

    Nyt se tempun teki!

    Joo tommoset pitäis heittää samantien roskiin! Kuulostaa ihan siltä, että on sun kanssas vaan rahan takia, pelkkää hyväks käyttöä!!! Ei sillä ole oikeutta mennä sun säästötileilles omin nokkineen!!!
  19. S

    yskinäinen enkeli

    Varmasti olet hajalla ja pää on täynnä synkkiä ajatuksia, mutta muista, että asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä, vaikka turpaan tulis ja tukkakin lähtis... Eihän se hetkessä tapahdu ja vaatii paljon yrittämistä ja surutyön läpikäymistä, mutta elämä on pettymistä ja jaloilleen nousemista...
  20. S

    Tuleeko isi kotiin?

    Paljon voimia ja jaksamista sinne! :heart:

Yhteistyössä