Hakutulokset

  1. P

    Kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin profiilin poiston jälkeen.

    Ei tää ollu nyt mikään "yhyy lähden ja saatte sitten ikäväidä mua" juttu. :D
  2. P

    Kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin profiilin poiston jälkeen.

    Tuun tietysti. Ainahan mä oon tullut. Mutta en tuolla nimellä. :)
  3. P

    Kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin profiilin poiston jälkeen.

    Että saan välillä jotain muutakin tehtyä. Ja osittain, koska mut aina joku bongaa tällä nimellä ja olen tehnyt ilkeilyn liian helpoksi kertomalla liikaa itsestäni. Eli omien virheiden takia oikeastaan. :)
  4. P

    Kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin profiilin poiston jälkeen.

    Ei mua vielä ole. Poistin avatarin koska mulle väitettiin että se jää näkyviin sen jälkeen kun profiili poistetaan. Ja että näin on aina ollut.
  5. P

    Kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin profiilin poiston jälkeen.

    erikoista, ei minulla vaan ole koskaan.
  6. P

    The ketju

    Mulla ei oo ohjetta, laitan vaan aineita kulhoon. :LOL:
  7. P

    The ketju

    Mä taidan tehdä porkkanapiirakkaa nyt.
  8. P

    Kuka oikeasti uskoo vielä 2000-luvulla jumalaan?

    Kyllä mä uskon.
  9. P

    Lapsen alapään pesusta

    Whaaaat!!??? Mistä tälläisiä kakkapyllyjä oikein sikiää? Opettakaa lapsille jotain hygieniaa edes! Ei ihme, että monet isommatkin lapset haisee ihan :poop:lle.
  10. P

    Raakaravinnoksi lohta...

    Hyi. Pihvi on kiva jos se ei ole ihan kypsä, mutta kala on raakana kuvottavaa.
  11. P

    Puhutaan meikistä/meikittömyydestä! (Mikä idea on puuterissa?)

    No mä en myöskään ymmärrä puuteria, mun mielestä se on melkein aina turha tai kamala. Vaan silloin tajuan, jos on joku näppylä mikä pitää peittää, jolloin se kiinnittää peitevoiteen. Tietty puuteria voi käyttää myös ihan vähän, niin sitten se ei ehkä silleen näy. On olemassa hyviäkin ripsivärejä.
  12. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    Joo se ei oo mies1 vaan m1es.
  13. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    Hei huomiona vaan, että Mies1 on sitten eri henkilö, kuin m1es.
  14. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    Kostaa?:eek: Kenelle ja mitä?
  15. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    Ai kenet ihme endiksen?
  16. P

    Miksi kaikki naiset kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta?

    Just oikee asenne. Jokainen pukeutuu niin miten viihtyy. Mä en mitään tankeita jakkuja suostu alkaa käyttää.
  17. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    En mä edes tiedä miksi se on eikä kukaan vastaa mun kyselyihin.
  18. P

    Miksi kaikki naiset kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta?

    Joillain oikeesti lihakset kasvaa nopeammin.
  19. P

    No nytkö se Peyote jätti palstan?

    Ei se johdu niistä
  20. P

    Miksi kaikki naiset kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta?

    Niin sekin kai vaikuttaa.

Yhteistyössä