Hakutulokset

  1. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nonniin. 8 kk neuvola. Paino hulppeat 11,7 kg ja pituutta 73,5 cm. Lääkärikäynti oli neuvolan yhteydessä. Ärsyttää kun meitä ei ole ottanut vastaan kertaakaan suomalainen lääkäri. Ongelma ei siis ole kansallisuudessa vaan kielimuurissa. Joka kerta lääkäri mumisee ja murtaa suomea niin huonosti...
  2. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Boomkaa Poika kuulostaa ihanalta kujeilijalta! Toivottavasti teitä ei enää lentsut ja korvat vaivaa? Joppu Tosi tylsää, että teillä vaihtuu neuvolatäti koko ajan lennosta! >:( Itsestänikin olisi mukava, että neuvolatilanne olisi rauhoitettu jossa voisi jutustella enemmän. Tympeää jos...
  3. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jasmin, toivottavasti teillä on flunssat lusittu jo! Meidänkin neiti on ollut kärttyinen, niin pahaa taas jännään, että onko korvatulehdus uusinut. Maanataina on kontrolliaika. Hampaiden tuloon en itsekään ole keksinyt mitään idiootinvarmaa helpotusta. :/ Panadolia (nesteenä ja suppoina) on...
  4. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jasmin, sympatialäpyt täältä! Sama meininki nukkumisten kanssa... Myö ollaan nyt pari viikkoa syöty kiinteitä (aloitettiin bataatilla, sitten kesäkurpitsa ja banaani, huomenna ajattelin kokeilla jotain uutta vihannesta!) ja mua vähän ihmetyttää nää todella risaiset yöt. Typsykkä myös kiukkuaa...
  5. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe, olet yhä usein mielessä! Voimajaksurutistukset teille ja tulehan päivittelemään taas kuulumisia, kun ennätät. <3 Minisport, meillä aloitettiin kiinteät reilu viikko sitten (5,5 kk iässä) bataatilla ja nyt on menossa kesäkurpitsa. Ei tunnu olevan suurinta herkkua, mutta menee suuhun...
  6. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Sehän mua just ihmetytti, että kyse oli meidän tytön kohdalla korvatulehduksesta, kun neiti ei raplannu korviaan eikä myöskään kiukunnu makuuasennossa, niin kuin oon lukenu, että korvatulehdusvauvat saattaa tehdä. Munkin oli pakko ostaa nenä-friida, kun typykkä oli niiiin limaisen kuuloinen...
  7. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voi, Bebe! Oot ollu tosi paljon mun mielessä viime viikkoina ja oon parhaani yrittäny lähettää teille hyviä ajatuksia ja voimaa! Ihan sydän karrella oon lukenut sun juttuja, joista näkyy niin vahvasti sun huolesi läpi. :( Oon kauheen kiitollinen sun puolesta, että arkeen on mahtunut hyviäkin...
  8. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    lakka, oon kateellinen lomakohteesta, mutta kieltämättä itse en varmaan pystyis ihan niiiin paljoa nauttimaan reissusta lapsikatraan kanssa kuin aikuisten seurassa. Etenkin kun itse rakastan löhölomia, ettei tarvii touhottaa tai tehdä mitään ylimääräistä vaan lomailla. :D Joppu, onnea pitkistä...
  9. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Huhuh. Täällä on vatsakipuitkut vaihtuneet väsyitkuiksi, huutoa on joka päivä monta tuntia. Väsyttää ihan älyttömästi, niin ei ole täälläkään tullut taas hetkeen pyörittyä. Vauvaharrastuksiin ei meillä ole aikaa, jaksamista tai varaa. Neiti saa kyllä varmasti viihdykettä ja vaihtelua siitä, kun...
  10. Nippetius

    Mitä läppää heittää sali muijalle?!

    Mua vaan lämmitti aloittajan tapa puhua äidistään ja lapsiensa äidistä rakkaina ihmisinä. Sanavalinnat kielii, että osaisi kunnioittaa naisia ja selvästi rakastaa lapsiaan. Oikeinkirjoitusasusta huolimatta ihan sympaattista. Vaikkakin mua ei naisena kyllä yhtään napostele miehet, jotka...
  11. Nippetius

    Mitä läppää heittää sali muijalle?!

    Mun mielestä on ihan hienoa, jos pidät äidistäsi huolta. Ennen vanhaan monta ikäpolvea asui samassa torpassa, kaikki pitivät toisistaan huolta. Itse olen harkinnut, että mikäli oma isä ei enää pärjää selkäsairautensa takia yksin, muuttaisi minun ja miehen luokse. Nykyihmisille ajatus on vieras...
  12. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä oli tänään neuvola ja eka hammaslääkäri! Kaikki oli hienosti, tytöllä nyt ikää 10 vk ja pituutta syntymäpituuteen oli tullut 8 senttiä ja painoa 2,5 kiloa. Ainoa "huolestuttava" juttu oli, että aukile on alkanut umpeutua vähän liian nopeasti. Terkka sanoi, että uransa aikana yhdeltä hänen...
  13. Nippetius

    Varokaa huijareita Tori.fi:llä!!!!!

    Jos olette ostamassa kallista tuotetta selvästi alle markkinahinnan, niin hälytyskellojen pitäisi soida. Myöskään jos myyjä ei suostu noutoon, niin sekin voi olla merkki vilpistä. Jos myyjä vaikuttaa vähääkään epäilyttävältä, niin pyytäkää lähettämään lisäkuvia. Jos myy vaikka iPhonea, niin...
  14. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe, liian runsas heruminen ja ylituotanto, josta aiheutuu se, että vauva tosiaan voi saada liikaa etumaitoa, voisi sopia noihin "oireisiin". Vauvalle tulee ilmavaivoja (--> vihreää kakkaa), rintaraivoja, pulauttelua ja saattaa olla piankin syömisen jälkeen taas nälkäinen, kun etumaito ei pidä...
  15. Nippetius

    Paha pulma, älkää tuomitko heti...

    Ehkä sun kannattaisi sitten ihan suoraan kertoa tosta tilanteestasi enemmän, eikä jättää meidän kyökkipsykologien mielikuvituksen ja arvailujen varaan. Rehellisesti sanottuna - kyllä. En tarkoita pahalla, mutta kuulostat nuorelta mieheltä, joka teinivuosien ja opiskelijasekoilujen jälkeen on...
  16. Nippetius

    Paha pulma, älkää tuomitko heti...

    Myöskin näin naisen näkökulmasta voin sanoa, että ei kyllä sitten yhtään lämmitä kuunnella parisuhteessa olevan miehen vonkausta. Jos se sun ihastuksesi on yhtään yli parikymppinen, niin hänkin varmasti on kuullut jo aika monet itkuvirret varatuilta miehiltä. Ja kokenut myös, että ei ne koskaan...
  17. Nippetius

    Haussa äitikaveri/ -kavereita Kouvolasta

    Huudellaanpa tänne samaan lankaan. Olen 28-vuotias tuore ensikertalaisäiti myöskin Kouvolasta! :) Meidän perheeseen kuuluu mieheni ja itseni lisäksi 2 kk vanha tyttö ja todennäköisesti joskus tulevaisuudessa pikkusisaruskin. En kellekään kehdannut yv:tä laittaa, koska topicci on sen verran...
  18. Nippetius

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kevätkaihonkukka, kyllä mäkin olen omaa maitoa maistanut. Ihan jo siksi, että tiedän miltä sen kuuluu maistua. Kerran olikin maito ehtinyt vähän muuttaa makuaan huonoksi liian kauan huoneenlämmössä/jääkaapissa ollessaan, niin oon tiennyt sitten olla antamatta. Miestäkin ohjeistin samaan...
  19. Nippetius

    Nyt mä sen teen, jätän ehkäisyn pois miehen tietämättä

    Tosiaan, jos miehellä on "aivan selvästi" vauvakuume, niin mikset voi suoraan ilmoittaa, että lopetat ehkäisyn? Luin muuten juuri eräästä blogista (valitettavasti en millään muista mistä, jotta voisin sen tähän linkittää) miehen mielipiteitä isäksi tulemisesta. Mies totesi blogissa rakastavansa...
  20. Nippetius

    Harmittaa, kun lapseni pääsevät niin harvoin matkoille

    Meillä on suunnitteilla ajaa Norjaan joskus autolla jahka tyttö kasvaa öpaut kouluikäiseksi, että muistaisi reissusta jotain ja jaksaisi noin pitkää matkaa olla kyydissä. Imeväisten kuskaamista ulkomaanlennoille en oikein ymmärrä. Onko se sitten vauvallekaan kivaa olla tuhkahduttavissa...

Yhteistyössä