Hakutulokset

  1. Nani

    Miten pukeutua KASARI/YSÄRI bileisiin? Vinkkejä kiitos!

    http://www.youtube.com/watch?v=VgkOCJ9PGkk&ob=av2n
  2. Nani

    Kaadatteko kahvinpurut pois alkuperäispakkauksesta kotona?

    Kaadan kahvin Tupperin kahvipurkkiin. Se on tiivis, eikä aromit häivy minnekään. Ja juu, olen menossa ostamaan tarjouskahvia. =)
  3. Nani

    <<< TIEDÄTTE varmaan MITÄ TÄÄLLÄ TEHDÄÄN <<<

    Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie [Official Music Video] - YouTube[/VIDEO]
  4. Nani

    Eikö ketään muuta kyllästytä nämä allergikot

    Kuten muutama jo aiemmin totesi, niin todellakin voi olla vain tietyille kaloille allerginen. Itselleni lohi on pahin - siitä turpoaa kurkku, mutta tonnikala on poikkeus omalla kohdallanikin. Sitä voin syödä sekä purkista että tuoreena.
  5. Nani

    Minne mennä lasten kanssa Turussa?

    Menkää vaikka Kupittaalle Seikkailupuistoon tai Kupittaan maauimalaan.
  6. Nani

    Voiko häihin laittaa farkkucaprit?

    Tai Crocseja!!!!
  7. Nani

    VR:n lippujen osto netistä

    Löytyykö nettivarauksista allergiahytti tms.? Se on ainakin sellainen lasikoppi myös!
  8. Nani

    Sisustusunelmia

    Varmaan sellaista harmahtavan mustaa graniittia ja sit hohtavan valkoiset kaapinovet. Kunnon kontrastia.
  9. Nani

    Sisustusunelmia

    Haaveilen keittiön kivitasoista. Kallista on...
  10. Nani

    Läppäri vai pöytäkone?

    Meillä on tehokas läppäri ja erillinen iso näyttö ja näppis - vaatii siis läppärille telakan. Jos pitää tehdä kirjoitushommia, niin silloin istutaan työhuoneessa läppäri kiinni telakassa.
  11. Nani

    Liian kesäistä? (pukeutumisesta)

    No meille päin Suomea on ainakin tänään ennustettu 23 astetta, joten kyllä tarkenee! :cool:
  12. Nani

    mikä hillo sopisi kinuskikerman kans kakkuun?

    Itse olen laittanut omenahilloa. Mun mielestä se sopii loistavasti.
  13. Nani

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Ainakin Cittareista ja K-supermarketista olen löytänyt Mauste Sallisen mantelijauhetta, joka on 800 g pussissa. Hinta vähän vajaan kympin. Ellei omasta lähikaupasta löydy, niin pyydä tilaamaan.
  14. Nani

    Mitä joululahjaksi vauvaa odottavalle pariskunnalle? Jotain vauvaan liittyvää, vai onko typerä ajatus?

    Ostin serkulleni ja hänen odottavalle vaimolleen (la helmikuussa) ihanan ylellisen hemmottelupaketin saunaan + erikoisemmat saunaoluet (miehelle normi ja naiselle alkoholiton).
  15. Nani

    Mikä teillä soi juuri nyt/viimeksi?

    YouTube - Gorillaz - DARE
  16. Nani

    Kuinka vanhoja olette kun asuntolaina on maksettu?

    Aikaisempi asunto maksettu, kun olin 31. Nyt tätä taloa maksettaessa olen lainaton 50-vuotiaana eli n. 8 vuotta vielä.
  17. Nani

    Asuisitko mieluummin Turussa vai Tampereella?

    Turussa tietty! Täällä syntynyt ja tällä seudulla pysyn. Ei sisämaahan, siellä ahdistaa... Toki Tampere on ihan kiva kaupunki. Siellä on paljon tuttuja, joiden luona voi käydä ja tulla sitten taas äkkiä kotiin. :whistle:
  18. Nani

    Turkulaisia paikalla? Kokemuksia ravintola Blankosta kaipaisin

    Olen aina saanut Blankossa hyvää ruokaa ja siistiä on. Siellä käy muodikkaita ihmisiä, ilmapiiri on kiva - varsinkin iltaisin. Lounasaikaan on paljon kaikenlaista porukkaa.
  19. Nani

    Nalkuttava talonmies (tai joku muu piha/puutarha-asioista tietävä)

    Voisitko ajatella ns. kivipuutarhaa? Kauniita kiviä, joiden lomaan istutat kivikkokasveja.

Yhteistyössä