Hakutulokset

  1. O

    Elokuiset 2019

    Fb ryhmä, pieni ja intiimi. Kiinnostuneita? Taitaa tuo jo olemassa oleva paisua liian isoksi omaan makuun. Laittakaa vaikka yv niin liittelen jos kiinnostusta
  2. O

    Elokuiset 2019

    Plussattu tänään. Pp 8. Blastot siirrettiin viime ke. Vaikea vielä uskoa että meidän lapsettomuustaival on nyt plussa Vielökä fb ryhmään mahtuu?
  3. O

    Heinäkuiset 2019

    Sama fiilis täällä, tosin turvotus ja epämukava tunne alamahalla on ollut ko pari kk (ensiksi icsi ja nyt pas, joten lääkitys aiheuttanut sitä).
  4. O

    Heinäkuiset 2019

    Joko on heinäkuisten fb ryhmä pystyssä jossa ois vielä tilaa yhdelle loppukuun äidille? Icsi:stä PAS josta on erittäin vahva tunne että olisi plussa vaikka virallinen testipäivä vasta tulossa. Samanlainen tunne kun esikoisen icsi tuoresiirron plussasta. La vielä epäselvä (loppukuulle) kun en...
  5. O

    Ovuloimattomuis ja terolut ajoitus?

    Miten teille on määrätty terot? Mulla määrättiin terot kp 15-24 tai ovista jälkeisestä päovästä. Tänään kp14 eli huomenna ko15. Ovista tikuttelen nyt toista viikkoa joka kerta kun vessassa käyn, eikä vieläkään näy. Oman laskentani mukaan ovis ois huomenna jos se on. Alotanko terot huomenna...
  6. O

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    fb ryhmä täälläkin kovasti kiinnostaa kun foorumia olen huono käyttämään
  7. O

    plussasta yksinhuoltajaksi. apua kaivataan

    Ollaan yritetty lasta ja molemmat sitä halunnut, viime viikolla aloin puhumaan että saattaisin olla raskaana (pahoinvointia jne) ja vkl tain tosi haalean plussan, miehelle sanoin että en tiedä, oli tosi haalea (nyt kun netistä jälkeenpäin vertailin niin ei se mikään vaalea oikeasti ollut, vaan...
  8. O

    Pohjanmaalta uusia ystäviä?

    Olen kohta kolmekymppinen nainen, jola odottaa esikoistaan, laskettu aika kesäkuun alussa. Olisiko kellään täällä pohjanmaalla vastaavaa tilannetta? Voitaisiin vaihtaa kuulumisia ja tukea toisiamme jne :) Också på svenska käy.
  9. O

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Kesäkuun alkuun tääläkin osuu LA. tarkentuu kunhan ultraan pääsen. Vasta plussanneena nyt kun en uskonut haamuplussaa mutta pahoinvointi kielii että jokin siellä kasvaa <3 jos oikeen laskin niin nyt olis 4+6 isolla EHKÄLLÄ
  10. O

    Uusperhettä perustamassa, mitä huomioida?

    Hei. olen uusi täällä, ja nyt vinkkejä ja huomioita uusiperheen perustamiseen. Olen tässä nyt tovin aikaa seurustellut miehen kanssa, hänellä entuudestaan kolme alle kouluikäistä lasta, minulla ei lapsia. Olen raskaana (suunniteltu) ja etsimme yhteistä kotia (etsitty jo tovin aikaa, muttei olla...

Yhteistyössä