Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Heippa vaan! Täällä alkanu oksentelu :( aamupalan tuossa juuri äsken oksensin... Pakko ajatella että se on vaan merkki jostain superihanasta, mutta ihan hirveetä ku pitäis tänään kuitenkin vielä töihin kyetä :D Täällä rv 6+1 ja ensimmäinen ultra ois viikon päästä :)
  2. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Nobelius: sulla onkin jo sit kokemusta :D mulle voi olla tiukka paikka, eka lapsi enkä ikinä oo sairaalassa ollu polikäyntiä kummemmin asiakkaana :D hirveesti jännittää, mutta onhan tuohon vielä onneks pitkä aika
  3. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Nobelius: niin eihän sitä tiedä vaikka sattuis samaan aikaan :D ite oon KYSillä töissä ja todella tyytyväinen että se tulee synnytyssairaala olemaan :)
  4. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Minäkin ilmoittaudun mukaan! :) Nyt viikkoja siis kasassa 4+6. 18.6 / MerMer / 24.v / KYS / esikoinen Taustalla meillä miehen kanssa 10kk lapsettomuushoitoja takana minun PCO:n takia. Yksi keskenmeno myös koettu heinäkuussa rv8. Jospa tämä nyt pysyisi matkassa mukana loppuun asti <3 Tsemppiä...
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille! En ole tänne pitkilleen kirjoitellut, mutta olen kyllä ahkerasti teidän kuulumisia seuraillut! Minun kohdalle listaan voisi päivittää, että olen plussannut kolme positiivista testiä perkkäisinä aamuina, joten kai se on pakko uskoa? Hirveästi pelottaa, koska keskenmenosta on...
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka taas kaikille! Minä palaan tänne :( tänään todettiin raskauden menneen kesken, kohtu täysin tyhjä. Viime vkl vuodin kuin seula, siinä hötäkässä meni kesken. Uutta yk kiertoa en nyt päivitä, koska pitää yhdet menkat nyt odotella. Mutta iäksi voi päivittää 24
  7. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Hei kaikille! Taidan minäkin liittyä tänne :( tänään ultrassa kohtu täysin tyhjä, viime vkl vuodin kuin seula ja siinä hötäkässä meni kesken... Taustalla lapsettomuushoidot, joihin joudumme jälleen palaamaan. Mieli musta ja aivan maassa :( MerMer, ikä 24, KM 7/16, 1. Yhteistä yritetään
  8. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Minut voi poistaa listalta. Tänään ultrassa kohtu täysin tyhjä, hcg enää 17... Onnea teille muille odotukseen!
  9. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Moikka taas kaikille! Hiljaiseloa on nyt tullut pidettyä, todellinen piinaviikko ollut takana ja jatkuu edelleen... Ma kävin hcg-kontrollissa ja seuraavan kerran kävin torstaina. Arvot nousee todella hyvin, eli ei ainakaan torstaina ollut mennyt vielä kesken. Eilen KYSin lapsettomuuspolin...
  10. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Täällä taitaa tulla itku lyhyestä ilosta :( Vatsaa kivistää ja aamulla kun kävin vessassa, lorahti pönttöön kunnolla verta. Vähän on sellainen fiilis että tää alkaa olla tässä :( Soittelen tänään gynen polille, saas nähdä että mitä sanovat. Haluaisin ehkä hieman aikaistaa ultraa, mutta...
  11. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Tsemppiä Summer2! Toivotaan että pieni ois vielä kyydissä oikean kokoisena :) mutta positiivista että miehellä on nyt kunnon vauvakuume ;) Haasu: mullakaan ei pahemmin mtn oireita ole, viikkoja nyt 5+5. Tissit on vaan todella kipeät, ajoittain tihuuttaa verta ja ajoittain tulee lorisemalla...
  12. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Täällä varovaisesti ilmoittautuu yksi plussannut :) viime sunnuntaina CB:n digi näytti "raskaana 2-3 viikkoa"! Taustalla siis lapsettomuushoidot, joiden avulla tämä plussa saatiin. On tää vaan niin jännittävää aikaa! Eka ultra on KYSillä lapsettomuuspolilla 15.7, viikkoja pitäis tuolloin olla...
  13. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mustikk4: meillähän tämä raskaus alkoi lapsettomuushoitojen avulla, joten jo itse hoitoihin liittyi ihme oireita välillä :D mutta eka oire oli että menkkoja ei kuulunut, sitten alkoi jatkuva runsas valkovuoto (jota on siis edelleen), närästys ja ajoittainen kuvotus. Alkuun oli jumalaton turvotus...
  14. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tänään testasin CB:n digillä ja tulos oli: raskaana 2-3 viikkoa. O.o Eikai tässä oikeesti auta ku nyt vaan uskoa! Huomenna soitan lapsettomuuspolille aikaa ekaan ultraan. Sanoivat aikanaan että heti kun tärppää, pitää heille ilmoittaa. Tekevät siis erikoissairaanhoidon puolella ekan ultran ja...
  15. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ainiin ja Mustikk4: todella todella todella paljon onnea!!! :) <3
  16. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kyllä sitä voi ihmismieli olla hermoraunion partaalla :D aaaapuuuva, tänään testasin apteekin omalla: lähes samanvahvuinen toinen viiva testiin. O.o ei täysin tasavahva mutta selkeä viiva kuitenkin. Aaaaapuuuuvaa... En vaan usko tätä nyt... Pakko testata taas huomenna. Oon käyny päässäni...
  17. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Äh, ei tästä elimistöstä ota selvää :( Testistä pari tuntia myöhemmin alkoi TAAS tuhruttaa, sellaista kirkaan vaaleanpunaista valkkaria(?) ja hieman tullut jo pikkuhousuihin asti -.- taidan tehdä niin että tulen seuraavan kerran päivittämään, kun/jos menkat alkaa tai saan vahvan viivan testiin...
  18. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No nyt sitä on sitten enemmän sekaisin :D eilen illalla tuhruilu loppu, sen jälkeen ei tähän aamuun mennessä ole tuhruvuotoa tullut. Aamulla tein raskaustestin, siihen tuli haamu. Ihan siis puhdas haamu, mutta selvästi havaittavissa. Graah!! Ei tässä taas tiedä mitä pitäis ajatella :D...
  19. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka taas kaikille! Hiljaiseloa on nyt tullut pidettyä, palstaa oon kyllä päivittäin käyny lukemassa :) Mites täällä, onko joillain piinapäivät menossa? :) Mulla kp 27/31? menossa. Ovisplussan sain kp 15. Toissapäivänä tuli pari kertaa vessassa käydessä paperiin vaaleanpunaista/verensekaista...
  20. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussasta Kinder_kitty! :) <3 ON: Mulla kp2, voi päivittää yk8. Huomenna aloitan taas letrot annoksella 5mg/vrk.

Yhteistyössä