Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heipä hei, täällä menkat nyt päivän myöhässä ja eilen aamusta r-testi puhdas nega... Ei edelleenkään mitään menkkoihin viittaavia oireita. Yleensä turpoan ennen menkkoja ja tulee ne kärttykohtaukset, mutta oon koko viikon ollut jopa epätavallisen tyynenä. Sen vaan tuntee, ettei niitä menkkoja...
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei! Oli pakko tulla käväsemään täällä, kun oon niin jännän äärellä... menkkojen pitäisi alkaa neljän päivän päästä, enkä millään jaksaisi odottaa testin tekemistä! Ensimmäistä yritetään, joten en tosiaan tiedä miten kroppani reagoi raskauteen. Outoja oireita on ilmaantunut tässä parin viikon...
  3. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Mies suhtautui kuin minäkin, ensin oltiin hämmentyneitä ja hiljaisia, sitten halattiin ja molempia itketti :D
  4. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Tein juuri raskaustestin aamupissasta ja kyllä vaan - plussaa näyttää! Sekavat fiilikset, kyllä taitaa koulu nyt lykkääntyä parilla vuodella :D huh miten onkin näin onnellinen olo :D
  5. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Asun keskellä ei mitään. En ehtinyt apteekkiin. Oiskohan tää apteekkiasia jo loppuunkäsitelty.
  6. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Huhhu, tämä selvä ja kiitos jälkiviisaudesta :D Vahinko on kuitenkin jo tapahtunut ja tulin tänne kysymään neuvoja, en haukuttavaksi :)
  7. S

    Olen raskaana, en tiedä mitä tehdä.

    Mua ottaa niin aivoon ilkeät kommentit aloittajan puolesta. Vaikea uskoa, mutta kaikki ei tosiaan ole heti avosylin valmiina ottamaan vastaan äitiyden tuomaa taakkaa. Moni epäilee itseään ja pistää esimerkiksi ne lemmikit syntymättömän lapsen edelle - eikä se ihme ole, kun ei tiedä mitä odottaa.
  8. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Niin no, se juna meni jo.
  9. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Tuli kyllä. Nimittäin seuraavana iltana kun oli jo liian myöhäistä ja apteekit kiinni.
  10. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Huh, kiitos vastauksesta. Toivotaan, että asia on näin :)
  11. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Ilo on kokonaan minun puolellani. Ja taidan odottaa pari viikkoa seuraavan testin tekemiseen - harvoin raskaus näkyy testissä näin nopeasti? Ps. Saisko sitten jotain muuta, kun tollasta sarkastista läpätystä :(
  12. S

    Paniikki - olenko raskaana?

    Hei! Mä tiedän, että täällä on osaavia, mukavia ja fiksuja ihmisiä. Joten pliis. Auttakaa tätä 22-vuotiasta naikkosta hädässä. Käytin minipillereitä noin kolme vuotta, kunnes jokin aika sitten päätin lopettaa ne toistaiseksi. Noin kahden päivän päästä lopettamisesta alkoivat menkat, jotka...
  13. S

    Paniikki - olenko raskaana??

    Hei! Mä tiedän, että täällä on osaavia, mukavia ja fiksuja ihmisiä. Joten pliis. Auttakaa tätä 22-vuotiasta naikkosta hädässä. Käytin minipillereitä noin kolme vuotta, kunnes jokin aika sitten päätin lopettaa ne toistaiseksi. Noin kahden päivän päästä lopettamisesta alkoivat menkat, jotka...

Yhteistyössä