Hakutulokset

  1. E

    asunnon koko?

    Hyvin mahdutaan, eikä ole käynyt edes mielessä, että asuismme ahtaasti! Asunnosa on järkevä pohja, hyvin säilytystilaa ja korkeat huoneet mitkä tekevät kodista avaran. Turhasta roinasta hankkiudutaan eroon, eikä niitä pyöritellä nurkissa :-)
  2. E

    Miksi rakennetaan perusrumia taloja?

    Rintamamiestalot ovat mielestäni yleisesti ottaen todella kauniita! Yksinkertaisia ja kotoisia. Noista ap.n linkittämistä malleista en niin pitänyt, mutta eivät ne nyt rumiakaan olleet.
  3. E

    asunnon koko?

    Pk-seudulla n.110m2 5 hlöä ja mahdutaan oikein hyvin, vielä ainakin yksi lapsi haaveissa eikä aiota muuttaa isompaan.
  4. E

    syöttötuoleista? Millanen?

    \ Tämä on ihan uusi merkki minulle. Mistä näitä saa ja mikä on hinta? Onko muuten samantyylinen kuin trip trap eli kasvaako lapsen mukana?
  5. E

    Hypotonia, vauva 7kk

    En valitettavasti osaa vastata kysymykseesi mutta meillä 3v. tyttö joka syntymästään lähtien on ollut kuin "keitetty spagetti". Ite aikoinani epäilin hypotoniaa mutta neuvolasa ei otettu todesta. Motorinen kehitys ollut aika hidasta. Ei myöskään istunut 7 kk ikäisenä, kääntyili vaan...
  6. E

    Silmien väri-gallup

    Mun isällä:toinen silmä vihree, toinensilmä ruskee äitillä.sinivihreet ja mulla vihertävät mun miehellä kans eripari silmät toinen on sininen ja toine ruskehtavan vihertävä..saas nähädä mitä meidän lapselle tulee, mielenkiinnolla odotan:O) appiukolla on siniset ja anopilla taitaa olla...
  7. E

    Miten päin nimet??

    No Oliver Oskari Joakim ihan selvästi paras vaihtoehto!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. E

    5kk ikäiset

    Meillä neitillä tulee parin päivän päästä 5kk täyteen. Meillä on tullu tietty päivärytmi tuon nukkumisen suhteen. Harvoin on ollu poikkeuksia. Yleensä herää 8-9 maissa ja seuraavat korkeintaan puolen tunnin unet ottaa 10-11 aikoihin. Sitten päikkäreille ulos vaunuihin 12-13 aikoihin ja nukkuu...
  9. E

    Suositelkaa rattaita

    Ei kannata scooteria ostaa kun selkänoja ei säädy ihan makuuasentoon. Tuohon kuvaukseen sopis parhaiten Brio Zenit tai Teutonia Timmy. Niissä menee molemmissa selkänojat makuuasentoon ja on kunnolliset renkaat joilla pääsee myös loskassa, etenkin Brion ilmarenkailla. Timmyissä taitaa olla...
  10. E

    Apua, apua!! Atte vai Kaarlo!!

    No kiitos tosi paljon!! :'( :'( Mä oon ihan tosissani täällä ja sitten tolla lailla huudellaan rumia.. Tulee niin paha mieli, että tippa tulee ihan linssiin.. :'(
  11. E

    Apua, apua!! Atte vai Kaarlo!!

    Meillä on miehen kanssa vääntöä kumpi on parempi nimi Atte vai Kaarlo! Kastajaiset 12.5 ja alkaa vähän paniikki iskemään.. Auttakaa, jooko!! Pojalla on siskot Ella Unelma ja Alisa Irma Sade :wave: :wave:
  12. E

    parisuhdeneuvonta

    Onko jouku käynyt Järvenpään seurakunnan Parisuhdeneuvonnassa? Millaista oli?
  13. E

    Toisen synnytys, ehtikö epiduraali??

    Mulla eka synnytys käynnistettiin joten sain epiduraalin. Mutta tokassa ei ehditty laittamaan mitään puudutuksia tai muitakaan kivunlievityksiä. Ei silti jäänyt mitään kammoa, ku synnytys oli loppujen lopuksi niin nopesti ohi. Kärvistelin pari päivää kotona, kun supistukset olivat niin...
  14. E

    Ovatko synnytyksesi käynnistyneet samoilla vkoilla ja samant

    Mulla on kumpiki menneet yli lasketun ajan. 42+2 ja 41+1. Ensimmäinen käynnistettiin eikä ollut mitään oireiluja ennen käynnistystä. Toinen synnytys alkoi supistuksilla ihan normaalisti.
  15. E

    Synnytys lähellä?

    Kyllä minun mielestä nuo voivat olla merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Itsellä ainakin oli vatsa sekaisin ja selkä ja alamaha kipeä. Tuota alapään vihlontaa mulla kuitenkin oli loppuajasta pidempääkin.
  16. E

    Hätäkaste nimet

    Kaksosilla oli: A: Mikael ja Adalmiina B: Elmeri ja Erika Kuopuksella Aapeli ja Aurora Lapsiat tuli Petro Eemil Mikael ja Peetu Onni Elmeri (3v 11kk) sekä Louna Rosa Aurora (10kk) Kaikkien lasten viimeiset nimet ovat odotus- ja vauva-aika nimi. Haluttiin ne säilyttää.
  17. E

    Minkä ikäisenä tarhaan?

    Meillä on 4v kaksoset sekä 10kk ikäinen tyttö. Kaksoset menivät hoitoon kun olivat 1v 2kk. Ei ollut mahdollisuutta jäädä kotiin, koska rahatilanne oli sen verran heikko ja juuri rakennettu talo vaati lainan maksua. Hyvin pojilla hoidossa meni, ei siinä mitään. Menivät suoraan päiväkotiin koska...
  18. E

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Peetu nimi oli ihana ;) ja Edelliselläkin kivat. Pojan nimi varsinkin oli tosi ihanan perinteinen. Lähinnä vastaan nyt sen takia, koska tuo Peetu sattui silmään. =) Meillä on Petro Eemil Mikael ja Peetu Onni Elmeri ,ikää 3v 11kk. Sekä perheen prinsessa Louna Rosa Aurora, ikää neidillä on 10kk...
  19. E

    Kuomurattaat

    Minkä merkkiset kuomurattaat kannattaa hankkia?! Itse haluaisin rattaat jotka on kevyet työntää, ja ovat suht pienet. Hintakaan ei saisi olla kovin kallis... Lapsi nyt 8 kuukautta... Lainassa on ollut kaverin vanhat vaunut, jotka nyt pitäisi palauttaa...
  20. E

    vaatekysymys

    Paikataanko teillä kuluneita ja rikkinäisiä vaatteita vai mitä niille teette? Jos paikkaatte, niin miten ja millä?

Yhteistyössä