Hakutulokset

  1. M

    Ponnistusvaihe ja Pudendaalipuudutus kokemuksia?!

    Hei! Minä sain pudendaalipuudutteen, kun synnytin viime helmikuussa :) laitto ei sattunut, oli juuri kuten ikenen puudutus. Tuntuu muttei satu ollenkaan. Lääkäri sanoi, että aineen vaikutus alkaa välittömästi. Ei ollut kipua, toki hieman emättimen aukolla kun paikat venyi, muttei kipua...
  2. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    nupeli, Vilho on pojan virallinen ja oikea nimi :) maistraattiin on nimi ilmoitettu, nimiäisiä pitäis alkaa suunnittelemaan, että milloinka pitäisi. Toisaalta ei oo mikään kiire, kun nimi on jo kaikkien tiedossa ja väestörekisterissä. Kunhan jonkun sukutapaamisen järkkää johonkin väliin :);)...
  3. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Moikka kaikille! :ROFLMAO: Täällä kotiuduttiin vihdoin viimein perjantaina kuukauden sairaalakierteen jälkeen! 3 viikkoa meni teho-osastolla ja sen jälkeen päästiin osastolle toipumaan. Imetys on lähtenyt sujumaan hyvin, pumppasin maidot nämä 3 viikkoa, milloin vauva ei saanut suun kautta...
  4. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Hei kaikille, nyt alkaa tulemaan tarinaa :) Eli viime viikon ke 10.2. alkoi tulla kummallista punervaa pikkuhousunsuojaan. Noh, minä soittamaan neuvolaa, jossa ei sit vastannutkaan oma neuvolatäti, vaan sijainen. Hän kehotti hakemaan Vagibalance-kapseleita. Jäin vähän kummastelemaan (n) Soitin...
  5. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Pikaiset terveiset täältä! Meidän pienen pieni poika syntyi tänään 2190g painosena, rv 37+1. Synnytys meni melkein luomuna, pudendaalipuudutteen kerkesin saada ennen ponnistusta. Ja olihan nopeeta touhua! Kirjoittelen ajan kanssa pidemmän ja yksityiskohtaisemman tarinan, meidän täytyy siirtyä...
  6. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Onnea Kevlarsoul!! :) Täällä on yön ja päivän aikaan vuodettu jotain verensekaista ja jonkinlaista paineen tunnetta ala- ja peräpäässä.. :eek: soitin jo synnärille, mutta käskivät jonkun aikaa seuraamaan tilannetta. Mikäli vuoto runsastuu ja paineen tunne lisääntyy, niin olla yhteyksissä...
  7. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Itellä on semmonen kutina, että voisi syntyä tämän kuun puolella :) ainakin oman olotilani puolesta toivon niin :LOL: Kyllä aika on kulunu nopsaan ja varsinkin nämä viimeset viikot tuntuu että aika menee kuin siivillä, vastahan sitä teki plussan testiin :ROFLMAO: Sairaalakassiakin pikkuhiljaa...
  8. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Hellurei kaikille! Täällä kans yöt ollu jo pitkään tosi hankalia :( sopivaa asentoa ei löydy mitenkään päin vaikka kuin tyynyillä tukisi, painaa ja pistää kylkikaarien alle ja vessassa pitää ravata jatkuvasti. Kyljen kääntäminen on isotöistä ja oma operaationsa.. Kai tämä on sitä...
  9. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Lilow, alkuun minäkin panikoin toksoplasmoosia, meillä 2 aikuista kissaa. Mut jotenkin asia on unohtunut ja lukenu oon, että sitä kissan ulostetta pitäis käytännössä syödä, että saisi tartunnan. Kissit nuolee minua kasvoista :) kissanhiekkalaatikkoa oon puhdistanu normaalisti, pesen kädet sitten...
  10. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Tsirpa, mulla kun on ollu näitä kummallisia verenvuotoja ja paljon supisteluja, niin on käyty lääkärissä ja ultrattu useammin. Nyt kun näyttää, että vauva kasvaa hyvin, niin en tiiä ultrataanko enää. Ehkä synnytystapa-arvioinnissa rv 36? Näin Kainuussa siis :) Minsuli ja poikavauva 28+3
  11. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Hei kaikki :) Täällä köllötellään saikulla 8.1. asti, josta jatketaan sit äippaloman alkuun kans saikulla. Alkuviikolla oli neuvola ja heti perään lääkäriaika, sf-mitta oli 28cm eli yli yläkäyrän :eek: maha onkin jo melkoinen, mutta painoa ei oo tullu kuin 5kg. Ummetus vaivaa edelleen, olo on...
  12. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Heissan! Täällä alkanu vaivata kylki- ja selkäkivut o_O luulisin, että kuitenkin lihasperäistä kipua,mutta hyvin epämukava olo on ja ummetuskin vaivaa edelleen :mad: ja päivittäin supistelee, joskus tuntuu inhottavalta alapäässä ne supparit. Öisin herään hyvin usein asentoa vaihtaessa...
  13. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Hellurei taas pitkästä aikaa! Joka päivä käyn täällä lukemassa, mut oon niin huono kirjoittamaan. Tänään kävin lääkärissä supistelujen ja vuotojen vuoksi. Kohdunsuu oli ärtynyt ja sisätutkimus teki todella kipeää :confused: ei kuulema vaadi hoitoa, eikä taas tietoa mistä olisi ärtynyt.. Noh...
  14. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Hei kaikille! Jo marraskuu koittanut :) Meillä poika samanlainen kuin Louhin vauva, heti monottaa vastaan kun vatsan päälle mitään laittaa :D saas nähä millainen tyyppi sieltä putkahtaa :love: Mitään en oo uskaltanu vauvalle ostaa, oon ehkä liiankin taikauskoinen. Mut tuossa vuodenvaihteen...
  15. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Perjantaina käytiin rakenneultrassa ja pienellä kaikki niin kuin olla pitää :) Muutamaa päivää pienempi viikkoihin nähden, mutta ei vaikuta laskettuun aikaan. Ja poika sieltä olis tulollaan :love: Alkuraskaudessa oli ihan tyttöfiilis, varmaan pahoinvoinnin...
  16. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Lilow, kuulostaa kyllä virtsatieinfektiolta. Ei oo itellä ollu onneksi nyt raskausaikana, mut muulloin on ollu. Sain hoidettua sen pois ihan kotikonstein, oon muutenkin aika lääkekielteinen... join vaan ihan hulluna vettä, että virtsa laimenee eikä kirvele pissatessa. Samoin söin c vitamiinia...
  17. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Missä tapauksessa tuo sokerirasitus tehdään? Kun ei mulle oo ees ehdotettu semmoista (n) Minulla 16+1 Ja Ruusannupulle pahoittelut ja halaus :cry:
  18. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moikka kaikille! Haluaisin tietää, miten teillä muilla, jotka on ohittaneet ekan kolmanneksen, vieläkö teitä väsyttää? Itellä tää on jotain ihan käsittämätöntä o_O Illalla klo 20-21 aikaan jo uni tulee ja sitä ennen oon jostain klo 17-18 asti aivan poikki... Nukun tosi hyvin ja aamulla jonnekin...
  19. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Täällä maaliskuisiin ilmoittautuisi yksi onnellinen odottaja :) Taustoista hieman; meillä oli toukokuun lopussa spontaani keskenmeno, jonka jälkeen sit raskauduin heti uudelleen ilman yksiäkään menkkoja välissä. Ei kovin huolettomasti tämäkään raskaus alkanut, sillä joka ikinen päivä rv6-10...
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ootteko te antaneet virtsan jäähtyä ennen liuskalla testaamista? Muistaakseni jossain oli semmonen ohje (n) kun kuitenkin puikkoon voi pisasta suoraan, niintätä ihmettelin. Että antaako liuskat sen takia viivan paikkoja, kun liian lämmin pissa..? kaikkee sitä miettii o_O

Yhteistyössä