Hakutulokset

  1. Skurre

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Heippa ja onnittelut kaikille plussanneille! Mä plussasin viikko sitten yllättäen, luulin vain menkkojen alkavan myöhemmin. Ovulaatio on kyllä tapahtunut myöhään, jotain kp 16-18 ja itelle oli positiivinen raskaustesti aika ylläri. Nyt 5+2, laskettu aika elokuun alkupäivillä, olikohan 3.8...
  2. Skurre

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä en pysy ollenkaan nimimerkeissä mukana, mutta kiva nähdä uusia plussaajia :) @haaveilija-31 kiva, että päätitte mennä vielä muualle ultraan. Saa ainakin itelle paremman mielen. Nämäkin on niin herkkiä ja arkoja asioita, että kyllä ultraajan pitäis lukea asiakasta sen verran, että osaa...
  3. Skurre

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Haaveilia(ko) Niin en mä tiedä, ajattelin vain, kun aiemmin tässä ketjussa oli kovasti puhetta Fb-ryhmän teosta ja ymmärsin @Syssynen puuhastelevan sen parissa, kunhan saadaan ensin koko syyskuun odottajat mukaan. Mutta saatoin ymmärtää väärin, enkä nyt hämmennä enempää. Tarkoitus ei ollut olla...
  4. Skurre

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Johan meitä alkaa kivasti kertyä! Onnea kaikille uusille plussanneille. Mä en saa naputeltua tänne viestejä, vaikka päivittäin luenkin. Jotenkin hankala puhelimella väkertää pidempiä viestejä... No, jos sais tsempattua. @Norway, tosi inhottava tilanne sulla vuodon ja odottelun kanssa :/ Eilen...
  5. Skurre

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heippa kaikille, Täälläpä sitä ollaan, 34-vuotias yhden lapsen äiti. Esikoinen täytti just tänään vuoden. Tapaninpäivänä kp 25 tein tosi selvän plussan ja enpä sen jälkeen oo uusiksi testannut. Tiesin jo ennen testiä, että plussa tulee, kun kesken kierron tuli veristä tuhnua, itku silmään tosi...
  6. Skurre

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Iloksille on nyt laitettu yksärillä viestiä Facebook-ryhmästä. Vaikka päivittäin oon käynyt täältäkin viestit lukemassa, niin kynnys tänne kirjoittamiseen on ollut korkeampi. Ehkä se Facebook on kuitenkin tutumpi ympäristö. Moni kertoi pahonvoinnin jo helpottaneen. No, on se täälläkin...
  7. Skurre

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    No jos mäkin nyt sitten rohkenisin liittyä porukkaan, kun taustalla oon ollut tähän asti ja hiipuvaa keskustelua tiiviisti seurannut. Ehkäisyttä 10/13 lähtien, kaksi keskenmenoa taustalla (3/14 ja 2/15) ja nyt kolmas yritys meneillään. Tää raskaus on ollut erilainen aiempiin verrattuna, on...

Yhteistyössä