Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset 2022

    Meilläkin on nyt nt-ultra takana. Toukilla kaikki hyvin ja normaalit niskaturvotukset. Saatiin ensimmäistä kertaa kuva jossa molemmat näkyi yhtäaikaa 😍 Laskettu aika muuttui 7.6.
  2. M

    Kesäkuiset 2022

    Rutistus kaikille, jotka saaneet ikäviä uutisia ❤️ Meilläkin eka neuvola takana. Ja toinen vu. Toukilla kaikki hyvin, mittautuvat itseasiassa edellistä isompina. Jännittää nt, että mihin se la lopulta asettuu, koska nyt oon kahdesti saanut hyppiä päiviä eteenpäin.
  3. M

    Kesäkuiset 2022

    Oon tosi huonovointinen ja väsynyt. Työpäivien jälkeen en edes tajua miten olen siihen kaikkeen pystynyt. Vapaapäivinä saan itseni sängystä vessaan ja vessasta sohvalle. Ja siinä sitten olen, kunnes taas menen sänkyyn. Olen aivan loppu. Itkettää, kun musta ei ole kotona mihinkään. Menispä nämä...
  4. M

    Kesäkuiset 2022

    Kätilön tekemänä yksityinen ultra on usein alle 100€, mutta lääkäri ottaa siitä tietysti reippaasti enemmän. Esim. Perhe-Arte toimii käsittääkseni Helsingissä, Lahdessa ja Tampereella, ja esim. Vantaalla on Kaunis Odotus, jossa myös kätilön tekemää ultraa.
  5. M

    Kesäkuiset 2022

    ja nyt täytyy korjata itseäni, että se ehkä taisikin olla Preggers mikä maksoi 😅 Mutta hauska seurata näitä eri sovelluksista.
  6. M

    Kesäkuiset 2022

    mulla on ollut Flon kuukautissovellus, niin sen oon nyt muuttanut seuraamaan kierron sijasta raskautta. Sitten mulla on Vau.fi:n sovellus, koska se oli about ainoa sovellus saatavilla silloin kun odotin esikoista. Preglifenkin latasin, mutta en osaa käyttää sitä. Tai se siis tarjosi mulle vain...
  7. M

    Kesäkuiset 2022

    Olen pahoillani 💔
  8. M

    Kesäkuiset 2022

    Jännittää mennä töihin tänään. Väsymys ja pahoinvointi on ollut jotain ihan jäätävää tässä pari päivää. Mitään ruokaa ei oikein tee mieli, kaikki ällöttää jo ajatuksen tasolla. Mulla on kolme pitkää iltavuoroa edessä - EN PYSTY 😅🤢
  9. M

    Kesäkuiset 2022

    Heippa ja onnea plussasta kaikille uusille! ❤️
  10. M

    Kesäkuiset 2022

    Onnea kaikille plussanneille! Oon vähän kahden vaiheilla tuon varhaisultran suhteen. Silloin h 6+ ei olla kotona, ja lomapaikkakunnalla ne näyttää olevan aika kalliita. Voishan sen varata myöhemmäksikin,ja ehkä kannattaisikin, mutta sitten se nt on jo aika lähellä
  11. M

    Kesäkuiset 2022

    Viestiä laitettu! Esikoisen aikaan en tiennyt mitään mistään vauvaryhmistä Tokan aikana meille muodostui lopulta ihana ryhmä, jossa kirjoitellaan edelleen ja jonka äitejä tavataan ihan livenä. Niitä toisella puolella Suomea asuvia myös! Kolmannen kohdalla oli myös tällainen pieni ryhmä, mutta...
  12. M

    Kesäkuiset 2022

    Sama, ääni tälle!
  13. M

    Kesäkuiset 2022

    Mä en löydä, onkohan se nyt piilotettu? Ois kyllä kiva se ryhmä, jos joku sellaisen haluaa perustaa. I’m in! Eilen tein digin. 2-3 vkoa antoi se. Olen pidemmällä kuin ajattelin todennäköisesti. Jännää!
  14. M

    Kesäkuiset 2022

    Mulla on kolme rokotetta. Viimeisimmän sain alle viikko sitten. En tietty edes silloin vielä varmaksi tiennyt (enkä tiedä siis nytkään). Rokotteesta ja koronasta valitsisin rokotteen.
  15. M

    Kesäkuiset 2022

    LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. @Charrypie - 86 6.6. 7.6. 8.6. 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. 13.6. 14.6. 15.6. 16.6. 17.6. 18.6. 19.6. 20.6. 21.6. 22.6. 23.6. 24.6. 25.6. 26.6. 27.6. 28.6. 29.6. 30.6.
  16. M

    Kesäkuiset 2022

    Eilen illalla tein haalean ja tänään aamulla sain vahvemman. Jos kaikki siis menee hyvin, syntyy meille kesäkuussa neljäs ❤️
  17. M

    Säälittää kaverin lapset...ikäeroa 7v, ei mitään järkeä

    Mulla ja mun vanhemmalla sisaruksella on 13 vuotta ikäeroa. Mua ei säälitä meidän ikäero yhtään. Satutaan vielä olemaan samanlaisissa elämäntilanteissa - minä odotan toista ja hän ekaa.
  18. M

    Saako kuivalihaa syödä raskausaikana?

    Tää on jo toinen lapsi, mutta mua niin taas ahdistaa ajatus näistä kaikista kielletyistä ruoista. Kaikessa on kaikkea ja koko ajan pitää miettiä mitä suuhunsa laittaa! En siis yhtään vähättele, on se sen arvoista, mutta näistä ruoista osaan stressata loputtomasti.
  19. M

    Saako kuivalihaa syödä raskausaikana?

    Mulle tuli ihan hirveä himo beef jerkyyn ja vastaaviin tuotteisiin. Suolaahan niissä on hitosti, mutta tarviino niistä pelätä saavansa esimerkiksi toksoplasmoosia?
  20. M

    Mitä sisarusrattaita suosittelet?

    Meillä on mahdollisesti sellainen tilanne edessä alkuvuodesta, että tuo silloin puolitoistavuotias saa itselleen pikkusisaruksen. Vähän ajoissa tässä asiassa ollaan, mutta koska olen aika tarkka lastenvaunujen suhteen, haluaisin kuulla käyttiksiä. Eli - mitä sisarusrattaita suosittelet? Miksi...

Yhteistyössä