Hakutulokset

  1. T

    Mieheni aikoo ryhtyä skiniksi

    hyi en kannata ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon...
  2. T

    Mieheni aikoo ryhtyä skiniksi

    hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon...
  3. T

    Mieheni aikoo ryhtyä skiniksi

    hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon...
  4. T

    Mieheni aikoo ryhtyä skiniksi

    hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon...
  5. T

    Nuoret 2015- odottelijat hoi!

    olen 20.v viikolla11 ja asun Helsingissä :) Ensimmäinen raskaus ja kaveripiirissä ei oikein ole ketään raskaana tai äitejä, joten jos olet Helsingistä ja nuori tuleva äiti laita viestiä jos etit mammakaveria :D:D laskettu aika tammikuu mut oishan se kiva shoppailla jonkun kaa vauva kamppeita jne ;)

Yhteistyössä