Hakutulokset

  1. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi pitkästä aikaa, Ihana oli lukea yllä Saigan päivitys, aikanaan yhdessä odotettiin. Meidänkin pikkuinen on nyt 1,5-vuotias. FridaHelmi, lapsi on alusta sakkaa ollut mulle niin oma kuin ikinä voi olla. Ja minä myöskin olen se kaikkein omin ja tärkein hänelle. Monta kertaa olen lisäksi...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Veera, Me kävimme Virossa yhden kerran lahjasoluhoidossa Tartossa kesällä 2015. Nyt hoidon tulos on reilut 7 kk ja pitää minut tehokkaasti poissa netistä. Mietin varsinkin ennen hoitoa perimää yms. paljonkin ja 1.5 v. kesti, että pystyin tekemään päätöksen lahjasoluhoidosta. Nyt on pakko...
  3. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva taas lueskella kuulumisia täälltä. Hankintalistojen osalta: nykytiedolla miettisin paljon enemmän etukäteen myös vauva-arkea helpottavia hankintoja, joista en ennen vauvaa juuri tiennyt. Meillä arkea helpottaneita hankintoja ovat olleet erityisesti babysitteri, puuhamatto ja kantoreppu...
  4. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi Fibbis, ihan sydän särkyy ja itkettää. Olen äärettömän pahoillani teidän valtavan menetyksenne johdosta ja otan osaa. Paljon voimia ja jaksamista teille! Sain luotua lahjasolulapsille oman viestiketjun, sen pitäisi löytyä täältä: http://kaksplus.fi/threads/lahjasolulapset.2477850/ Piper...
  5. L

    Lahjasolulapset

    Tässä uusi ketju lahjasolujen avulla saatujen lasten vanhemmille. Tarkoitus on, että voidaan jatkaa keskustelua myös lahjasoluhoitoja ja raskauksia käsitelleiden ketjujen jälkeen. Toki myös uudet keskustelijat tervetulleita. Meillä siis pian 4 kk täyttävä lahjoitetuilla munasoluilla alkunsa...
  6. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi miten ihanaa, paljon, paljon onnea Piper!!! Alan tutkia, miten näitä ketjuja perustetaan ja laitan pystyyn sellaisen, missä voidaan jatkaa jo syntyneiden lasten jutuista. Varmaan menee heinäkuulle, kun miehellä lomaa ja mulle toivottavasti enemmän aikaa netissä. Meidän pikkuinen kasvaa...
  7. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onpas ihanan vilkasta keskustelua täällä ja Piperin LA:kin lähestyy, niin saadaan kohta seuraava vauvakin maailmaan :) Vieläkin alkaa näännyttää, kun muistelen vaunujen ostorumbaa. Montakohan tuntia vietin selkä väsyneenä / jalat ristissä / muutan vaan nääntyneenä hämmästelemässä erilaisia...
  8. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Mahtavaa! Paljon, paljon onnea Burma!!!
  9. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihanasti täällä tuntuu kaikkien raskaudet etenevän ja viikkoja kertyy. Itse olen ehtinyt lueskella nettiä vähän harvemmin ja pystynyt kirjoittamaan vielä vähemmin. Nytkin häikäisevän sininen silmäpari napittaa tiiviisti tekemisiäni. Meidän tyttö täyttää tällä viikolla jo 2 kk ja on kasvanut...
  10. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Meidän tyttö oli myös aina vilkas ultrassa ja syke oli 150 luokkaa. Nyt hän on jo yli 2 viikkoa ja edelleen pirteä. Nykyisestä näkökulmasta on vähän hassuakin, että raskausaikana tuli varsin vähän lueskeltua vauvan hoidosta yms. Lähinnä siksi, kun niin kovasti pelkäsin jokun menevän pieleen...
  11. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tyttönen syntyi aikaisin tänä aamuna eli klo 1:04. Painoa 3.8 kg ja pituutta 51 cm. Hän sai 10 pistettä ja voi koko ajan erinomaisesti. Synnytys eteni loppuvaiheessa hirmuista vauhtia, en oikeen pysynyt perässä. Epiduraalin jälkeen kohdunsuu aukesi 10 minuutissa 2 cm 7 cm:iin eikä epiduraali...
  12. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Nopea päivitys: huomisaamuksi eli lauantaiksi sain käynnistysajan. Toivotaan, että onnistuu nopeasti ja helposti! La Bambina 40+3
  13. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tosi kiva, kun täällä on vilkasta ja kaikilla tuntuu menevän raskaus hyvin peloista huolimatta. Piper - mulla oli n. viikoilla 19-21 vetistä vuotoa ihan eri mittakaavassa kuin sulla: pikkuhousut kastuivat niin märikisi, että ne piti vaihtaa / jalkoja pitkin valui valkoista 'vettä.' Eka...
  14. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, ihan tuli vedet silmiin lukiessani viestiäsi. Miehesi ja vauvan tapaaminen oli niin likuttava. Olen myös todella onnellinen puolestanne, että tilanne on nyt vähän parempi. Edelleen teille valtavasti voimaa ja rohkeutta, ja miehellesi paranemista! Piper - minunkin mielestä kuulostaa...
  15. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga, ihana että teilläkin on nyt silmissä kasvava vauva ja kaikki sujuu hyvin. Ja Jonnuli, kyllä tosiaan ultraan pitää varata aikaa. Siihen menee n. 20 min. mutta mulla oli NKL:ssä ja se oli aika reippaasti myöhässä. Pelkoja tosiaan voi tulla, oli raskauden vaihe näköjään mikä tahansa...
  16. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi Veera M, Tässä minultakin vastauksia. Nyt aloin tosissani miettiä lahjasoluja. Seuraa kysymyksiä: - Jos käy hoidossa ulkomailla, pitääkö Suomessa kertoa hoitohenkilökunnalle, että raskaus on alkanut lahjasoluilla (jos se siis alkaa)? Ei ole pakko, esim. mitään oikeudellista...
  17. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos Tytsy synnytyskertomuksesta ja paljon onnea vielä kerran! Bessonitsa, ihana kuulla, että teillä kolmella menee hyvin myös. Mulla sanottiin äitiyspolilla ihan samaa, että viikosta 34 lähtien ei enää mitään estellä, vaan vauva saa tulla jos tulee. Ja myös vakuutettiin, että yleensä...
  18. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    En näköjään osaa itse päivittää listaa, mutta Saigalla myös nyt tyttövauva :)
  19. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paljon, paljon onnea Saiga!!! Ihania uutisia!! Olin varma, että kaikki menee lopulta hyvin. Samoin onnittelut Fibbis ultrakuulumisista! Mulle sanottiin labrassa verikoetta otettaessa (yksityisellä), että jos ei ultrassa näy mitään poikkeavaa, niin on hyvin epätodennäköistä, että seulassakaan on...
  20. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kun päivitit. Minulla LA 1.3.2016. Plussanneista ainakin Tytsy on jo siirtynyt maaliin päässeisiin.

Yhteistyössä