Hakutulokset

  1. M

    Jos tiedätte lumiukkosopan...

    ..niin olisko joku muu samantyyyppinen lahjaidea tiedossa joka olis helppo toteuttaa..?
  2. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hengissä oon. Ei vauvauutisia. Ei mul muuta xD
  3. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei kiva jos ees joku ottanu neuvot kuuleviin korviin!
  4. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussanneille! Tervetuloa uusille! Oon hengissä mut kokoajan nii paljon kiireitä et enoo ehtiny kirjottelee.. täällä ei mitään uutta, pelkää samaa peetä :poop::poop: Lääkärit laitto mut laihtarille ja ravitsemusterapeuttia tavattu. Mukavasti alkanu tää "laihtari" ja myös ehkä osasyy...
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulle just sanottiin siel hormoonipolilla et jos menkat ei ala vaik kp 45-40 kohal alota tertolut. En tiedä vastasko tää sun kysymykseen.
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paino pitäs saada kuulemma alle 100kg jos halutaan johonkin hoitoihin. Puntari näytti 106kg. Kyllä ne siihen paino-asiaan puuttu ja sanoivat että kun se vaikuttaa niin moneen asiaan.. Jotain ne varmaan faktaa kertoivat mut meni ihan ohi.. Kyllä mä sen tiesin että ne siitä sanovat. Ehkä mulla...
  7. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ensimmäinen hormoonipoli käynti takana. Sehän meni just niin kuumottavasti ku ajattelin. Liikaa painoa-> ravitsemusterapeutille. Uusintapunnitus joulukuus ja yhteenveto miten jatketaan. Mua vaan jänittää se et miten mä sanon/ selitän töissä tosta että mulla tulee jotain "lääkärikäyntejä"...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nonii. Alkaispa!
  9. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    PAPUTOIVE & KUMPPNIT ne ekat kuukautiset tertolutien jälkeen alko mun mielest aika myöhään eli vast 4 päivää sen jälkeen ku olin syöny kaikki 10 tablettia. Sit söin toisen kuuurin heti seuraavien menkkojen jälkeen sillo päivinä 15-25 niin kuukautiset alko jo toisen tabletin kohalla. Mun...
  10. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei se alkanu mitään kommentoimaan tiputteluun koska meillä on ensviikolla hormooniklinikalla ensimmäinen aika. Jo ensviikolla! Jännää!
  11. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En tiiä yhtää millon se tamppooni on sinne jäänyt koska ainakin torstaina muistan laittaneeni tampaxii ja illemmal otin pois. Eli siin vaihees oon varmaan sit laittanu päällekkäin ellen jo jopa aikasemmin.. Veikkaan et joku 5 tai 6 päivää se on ehtiny muhii alakerras xD miten kulaan voi olla...
  12. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo mutta silti xD Mut on se kyl vaarallistakin ku siitähän voi saada sen jonkun myrkytyksenkin.. Sain sit varuilt antibioottikuurin tonne alakertaan.olis voinu mm. Kohtu tulehtua . Sen se kokeili ja tunnusteli. Sano vielä et mä olisin kyl reagoinu kivuliaasti jos siel olis jotain häikkää ollu.
  13. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Siis apua. Kävin gynel näyttää alapäätä. Ja selvis syy. Tää on niin nolo juttu. MUL OLI JÄÄNY TAMPPOONI TONNE PIMPSAAN! Ja joo kyllä hävetti! Ja joo en ymmärrä miten tämmöstä voi tapahtua. Mut näköjään voi! Oon nauranu koko illan ja kertonu kavereille kans...
  14. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ai kuuluuks se siihen tertolutkuuriin? Siis nyt mun alapää hisee niin mädäntyneelle et en tiiä mitä teen. Onhan se toki haissu jo useemman päivän mut..!!!! Joku raja.. Sit tulee semmost ruskeeta nestemmäist vuotoa kun pyyhkii. Normaalia?
  15. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä oon lastenhoitaja. En oo tääl foorumilla pyöriny kunnolla piiiitkäään aikaan. Ei aika vaan riitä tai jos on aikaa nii oon niin väsyny et en jaksa tehä mitää. Mulla alkaa koht kuukautisvuodon kolmas viikko!! En ymmärrä. 1. Viikko verilimaa 2. viikko kunnon verta 3. Viikko luulin et menkat...
  16. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mistä tietää et onks munanjohtimet tukossa? Vai voiko sitä tietää? Että tuleeko esim kuukautiset vai ei?
  17. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oon hengissä. On vaan ollu niin kiire et en oo ehtiny käymää lukee tääl. Ja sit viel niin hirveesti tekstiä tullu. Mä päätin vetää sen tertolutkuurin kaikki tabut kerralla eli kolmeen kiertoon on siinä ne tabletit. Oon yli puolesvälis nyt ottaa niit tabletteja kun jo tokan pillerin kohal alko...
  18. M

    Terolut käyttäjät !

    Syönkö silti 10 päivää?
  19. M

    Terolut käyttäjät !

    Mitenhän tää menee et aloin syömään kp 15 tertoluttia ja nyt kp 17 ja 18 alkaa puskee jo menkkoja.. Veikkaan et olis alkanu ne menkat vaikka en olis syöny tertoluttia..? Edellisen kerran söin sen 10 päivää teroo ja sit joskus 5 päivän päästä alko menkat.
  20. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei oo tutkittu. Yksityisel kävin ja se sano et ala tiputtaa pinoa. Mut sit hetkeks tuli menkat ( vaikken siis ees mitenkään tiputtanu painoa). Tulikohan ne 2 tai 3 kertaa 40päivän kierrolla. Sit nyt kesäks ne loppu taas ja nyt sit söin terot.

Yhteistyössä