Hakutulokset

  1. Supernatural

    Silloin lääkärini oli täydellisen väärässä?

    Olimme lähdössä risteilylle ja vein lapsen tk:hon näytille kun oli kutisevaa ihottumaa, sanoivat johtuvan pesuaineesta. Risteilyn jälkeen uudestaan näytille ja olikin märkärupi! :rolleyes:
  2. Supernatural

    noloimmat kännimokat aikuisiältä

    Syytän tästä uutta allergialääkettä, joka ei tainnut ihan sopia alkoholin, syömättämyyden ja kovan helteen kanssa.. menimme ystäväni kanssa ensin puistoon ottamaan parit ja sitten terassille, olin kohta ihan tillintallin. Valitin terassilla haluavani pusun (olen avoliitossa) ja suutelin kielen...
  3. Supernatural

    Jos lähdette kommadona kauppaan, niin älkää kaatuko pyörällä!

    Polvi paskana, mutta en suostunut ambulanssin tilaamiseen kun minulla ei pitkän mekon alla ole mitään. Talutin turvonneen, verisen polven kanssa yhdellä jalalla hyppien 2km kotiin. Ou jee! :oops::ROFLMAO:
  4. Supernatural

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Olin vessassa kun joku paukutti ulko-oveen kovaa mutta vaimeasti, kuin rukkaset kädessä. Olin just farkkujen nappia räpläämässä auki ja ärtyneenä tallustelin kupla osassa ovelle. Ei ketään. Menin uudestaan vessaan ja just kun olin saanut housut alas niin taas tum tum tum :oops::eek: Mies oli...
  5. Supernatural

    Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

    Olin juonut baarissa shotteja ja olutta sekä syönyt pitsaa ja ravannut röökillä, ilmeisesti tuo kombo sitten kävi vatsaani sillä matkalla toiseen baariin vatsassa alkoi kiertää niin, että piti pysähtyä ja mennä kyykkyyn. Ajattelin että pieru helpottaisi oloa, no sehän tulikin kaverin kanssa...
  6. Supernatural

    milloin PIERU on naurattanut sinua?

    Oltiin kaverin kanssa katsomassa uutta IT leffaa ja hiljaisessa kohdassa minulta pääsi järkyttävä, ensin kankaan repeämistä ja sitten ukkosen jyrinää muistuttava paukku, kaveri kysyi että repeskö siulta farkut vai peräsuoli :ROFLMAO: Piti ihan kokeilla kädellä, että onko housut ehjät ja...
  7. Supernatural

    Sytyttikö tämä henkilö itsensä vai syttyikö vahingossa palamaan?

    Jotain säheltänyt käsidesin ja röökin kanssa?
  8. Supernatural

    Kerrotaan tähän omia tai tutuille sattuneita PARANORMAALEJA kokemuksia

    Kuuntelin kerran yöllä kauan aikaa ääntä, kuin joku heiluttaisi yöpöydällä olevan lampun johtoa niin että osuu yöpöytään, eläimiä meillä ei olllut. Käperryin vain nukkuvan miehen selkään kiinni ja koetin nukahtaa vaikka oli melkein kuset housussa :eek:
  9. Supernatural

    Zombimutaatio!

    Mitä nimellä on väliä kun osaa vain öristä
  10. Supernatural

    Niin on tämäkin palsta varjo entisestään :(

    :confused::cry: Poissa on vanhat tutut nimerkit, hulvattomat läpi yön jatkuvat bileet sadan sivun ketjuissa... nyt jopa avattaret on viety!
  11. Supernatural

    Illat pimenee, halloween lähenee, kerrotaanko KUMMITUSTARINOITA

    Suosittelen kuuntelemaan YouTubesta Finnstories nimisen tyypin kanavaa, kertoo suomeksi melko hyytäviä kauhutarinoita. Niitä kun kuuntelee kuulokkeilla sängyssä niin ei tee mieli avata silmiä ennen aamua :ROFLMAO:
  12. Supernatural

    Mitämitä, missä on avattaret? Mitä täällä tapahtuu?

    Hetken on poissa ja palsta ihan sekaisin! o_O:oops::eek:
  13. Supernatural

    Onko teistäkin aurinko nyt epätavallisen kuuma vai olenko minä muuttumassa vampyyriksi?

    Ei ole. On säännöllinen lääkitys kyllä, mutta olen syönyt sitä jo vuosia,
  14. Supernatural

    Onko teistäkin aurinko nyt epätavallisen kuuma vai olenko minä muuttumassa vampyyriksi?

    Tuntuu, kuin olisi puhalluslamppu iholla.. kotiin päästyä pitää upottaa naama jääkylmään veteen ja slti poskia polttaa
  15. Supernatural

    Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

    Lukiessa tätä alkoi naurattaa ja pierettää yhtä aikaa, mies katsoo hölmönä kun tietokoneelta kuuluu " Heh heh heeeh.. prööt prööt":ROFLMAO::poop:
  16. Supernatural

    Tällä karkauspäivän kakaralla on tänään viralliset synttärit!

    Nuorempana juhli päivätolkulla käyttäen karkauspäivää tekosyynä, nykyään ei enää jaksa :oops::LOL:
  17. Supernatural

    Mistä nikkisi juontuu?

    Lempi tvsarjastani
  18. Supernatural

    Huomenta. Mitäs täällä on tapahtunut, pieni tauko ja koko palsta muuttunut!

    Ei huono, on tämä nyt selkeämpi eikä satu silmiin mutta missäs meidän avattaret..?
  19. Supernatural

    1720 rutto, 1820 kolera, 2020 koronavirus. Mitä mieltä olette?

    Coronavirus suomalaisilla on... (jos joku ei tajunnut vitsiä niin Corona on olutmerkki)
  20. Supernatural

    NOIDAN KÄSIKIRJA- onpa jännää lukea tätä pimenevässä syysillassa ja verestää lapsuusmuistoja

    Muistan ! Se verinen sininen irtopää katossa ja ikkunasta tuijotteleva aavanunna syöpyivät pysyvästi mieleen ja sängyssä selällään maatessa piti pitää silmät kiinni, että jos se irtopää tulee :D

Yhteistyössä