Hakutulokset

  1. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea kaikille pienistä rakkauspakkauksista! :love: Viljaa, nämä pienet ku ne voi syödä kolmesti tunnissa, kolmen tunnin välein tai kolme tuntia kerrallaan ja kaikki on normaalia. Meillä neiti on 5 viikkoa ja jos Luulen että nyt on jotakin rytmin tapaista tullu elämään, niin seuraavana päivänä...
  2. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnittelut kaikille nyytin saaneille ja tsempit kaikille vielä odottaville! :love::love: Meille synty mitä ihanin pieni tyttönen keskiviikko aamuna rv 40+6 :love: 52cm ja 3,4kg ja kaunis ku mikä! Synnytys oli nopea ja kivulias mutta hyvin ollaan siitä toivottu ja maitoki on lähtenyt hyvin...
  3. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Voi, kohta saadaan tännekin jo vauvauutisia!:love: Mulla oli tänään neuvola, maha kasvaa, äiti kasvaa ja joillakin myös jännitys kasvaa, esim. mun äidillä :LOL: Mutta mikäs tässä on masua kasvatellessa ku vointiki on melkeempä hyvä;) supisteluja on tullu jonki verran, vauva on pää alaspäin mutta...
  4. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä oon kuullu aika paljo hyvää siitä TENSsistä mutta itelle en aio sitä ainakaan kotiin hommata ku kuopusta lähettiin niin viime tipassa symmyttään että tää sitte syntys kotiin/autoon jos mulla ois joku kipua lievittävä laite kotona!:whistle: semmonen tuli tossa mieleen että mulle neuvolassa...
  5. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Osanotto adalmiina mummosi puolesta! Ja on sulla kyllä tekemistä mutta onneksi sulla on vielä aikaa, kunhan vaan muistat ettet rehki liikaa eikä tarvi jäädä vuodelepoon! Ja onnea uudesta kodista! Mun pitäs vielä jotain pikkujuttuja varmaan hommata, pitäs tehä listaa että mitä mä oikeesti...
  6. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla oli esikoisen aikaan jonkinlainen kantoreppu kokeilussa ja kumpikaan ei tykätty siitä. Liinailua oon miettinyt mutta mä tarvisin jonkun joka näyttää mulle kädestä pitäen miten se liina solmitaan ja kieputetaan että mä uskaltasin alkaa sitä käytetään ku jotenki mua pelottaa että mä saan...
  7. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla ei kyllä hirveemmin oo valitettavaa.. väsyttää koko ajan ja lonkat huutaa hoosiannaa öisin. Niin ja kylkiluut hellänä ku toinen puskee päätä niihin kokoajan..:rolleyes: ainut mikä ärsyttää niin tämä väsy! Hemppa on ok, verenpaineet matalat mutta niin ne on ollu kokoajan..mä nukun 10-12...
  8. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viljaa, ei tuu noilla arvoilla radi diagnoosia (y) Kamala ku aika menny taas niin vauhilla! Nyt jo alkaa rv:t 3:lla vaikka vastahan sitä ensimmäistä ultraa ootettiin! Vauva tarvikkeet on jo hyvässä kuosissa, pitää vaan varalta ostaa pari purkkia korviketta jemmaan ja rintakumit itelle. Ja...
  9. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heipsankeikkaa pitkästä aikaa! Täällä ootellaan että tulispa se kesä jo takasi..aivan liian kylmä ilma! Hrrrr... Synnytyksestä...mä oon sen verran jo miettiny että kunhan sektiolta vältyn niin kaikki hyvin! Luotto omaan kroppaan on sen verta vahva kahen niin erillaisen alatiesynnytyksen...
  10. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ihanaa viljaa että kaikki oli hyvin! Näkykö se sukupuoli sitte rakenne ultrassa jotenki heikosti vai miten se nyt tuolleen muuttu? Ku vissiin aika tavallista on tytön muuttuminen pojaksi...:rolleyes: Toivottavasti adalmiina sais nyt yllätyksen ja tuliski hyvin nukkuva tapaus!(y) Woodoo, imetit...
  11. pikkupossu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko tulla vähä sörkkimään tänne vaikka en tänne tällä hetkellä kuulukaan, joskus täälläki kirjottelin ja edelleen pakkomielteisesti tätä ketjua seuraan ja täältä jo osan porukkaa pois tahtois.. mutta vällin ja theranin kans samaa mieltä, tämä on just se ketju mihin voi laittaa niitä kuvia yks...
  12. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tilaahan sillä vauvalla on tehä vaikka voltteja! Ja kyllähän ne vielä 10 viikon päästäki mahtuu ympäri pyörähtään.:eek: Meillä ainaki sitteri oli tosi paljo käytössä! Ja varsinki sillon ku aloteltiin kiinteitä mutta ei vielä istuttu niin siinä oli tosi hyvä alotella! Merkkiä en muista mutta...
  13. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Jennuli, meillä on kans noita nallepukuja, mun sisko oli niihin hulluna niin oiskohan mulla niitä kolmea eri kokoa:D
  14. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ei se ihan nuin mee ku jennuli tuossa kirjotti. ne liikkeet välittyy kohdun läpi vatsaseinämän hermoihin ja ne hermot tuntee ja rekisteröi ne liikkeet. Mutta se mikä vaikuttaa ihan tosi paljo liikkeiden tuntemiseen on vauvan asento. Esikoinen oli kokoajan selkäranka mun napaa vasten niin en mä...
  15. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla ei oo oikeestaan mitään vaivoja, jos paljo tekee tai liikkuu tosi reippaasti niin alkaa supistaa mutta nekään ei oo enää niin kipeitä mitä oli joku aika sitte. Eli vois sanoo että mulla on se (melkein) energinen keskiraskaus menossa :D vai joko se on kohta jo viimenen kolmannes?o_O ainut...
  16. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viljaa, sun selitykset on oikein päteviä, itellä meni kans tosi pitkään esikoisen kans ennenku tuntu liikkeet. Ja sitten ku ei oikeastaan edes tienny mitä odottaa, että missä ne liikkeet tuntuu ja miltä ne oikeasti tuntuu! Jonskuli, mulla sillon ku esikoista ootin oli tosi pieni maha! 2 viikkoo...
  17. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mua huolestuta tai pelota mikään muu ku se että kuin iso vauva meille tulee. Sf mitta humpsahti viime neuvolassa yläkäyrälle ja on tää maha isompi ku edellisistä. Ja toinen mikä hirvittää, on ajatuski sektiosta. Vauva nimittäin istuu tällä hetkellä :censored: toki aikaa ja tilaa on vielä...
  18. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Just tällä viikolla kävin ottaa vakuutuksen, lähitapiolasta, koska meillä on kaikki muutki vakuutukset sieltä ja isompien lasten vakuutusten ja korvausten kans on hommat sujunu hyvin (y) Mulla oli aikoinaan vaunuilla kriteerinä kunnon renkaat joilla kulkee hiekalla ja sohjossa, työntöaisan...
  19. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla onneksi meni nuo vattavaivat pois ku vaihto rautalääkityksen, nyt syön sen vieläpä tuplana. Mutta siltiki hemppa oli tänään 105 ku neuvolassa kävin!:eek: ei ihme että väsyttää vaan kokoajan :sleep: ja painoki on alkanu nousemaan, reilu 600g/viikko tullu :whistle: paljokohan ois tullukkaa...
  20. pikkupossu

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!!:love: oisko kiva jos tohon la listaan merkattais myös se että kumpi tulossa koska ite on ainaki niin lahopää ettei muista mitä kellekki on lupailtu. :) Meillä on tässä ollu mahatautia niin on jääny tää kirjottelu vähemmälle. Itellä alko tänään jo...

Yhteistyössä