Hakutulokset

  1. A

    Lokakuu 2018

    Moikka! Ja sydämelliset onnittelut kaikille vauvansa saaneille <3! En tiedä seuranneeko tätä ketjua enää kukaan mutta kirjoittelempa omat kuulumiset kuitenkin! Meidän lokakuinen neiti syntti lopulta 20.10 <3. Itse synnytys käynnistettiin ja meni ihan kohtalaisen hyvin, ja vauva on maailman...
  2. A

    Lokakuu 2018

    Miä oletan että eihän verotus ole vahvistettu kuin sitten kun sen vuoden kaikki mätkyt ja/tai palautukset on maksettu ja hoidettu pois alta ja vuoden 2017 palautuksethan tulee vasta 12/2018, niin sitä kautta vasta tuo vuosi 2016 on "suljettu". Mulla pitäisi toivottavasti tulla aika helposti se...
  3. A

    Lokakuu 2018

    Mulla on taas @viipulainen ihan jäätävät piinaviikot menossa ja tuntuu et aika MATELEE. 2vk ja 1pv vielä omaan lomaan ja työmotivaatio on kyllä lähtenyt jo lomille :whistle:. Mut sit kun se loma alkaa niin sit varmaan aika humahtaa ihan hullun nopeasti koska heinä ja elokuut on täynnä...
  4. A

    Lokakuu 2018

    https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/painoi-syntyessaan-jogurttipurkin-verran-maailman-pienin-vauva-selvisi-koettelemuksestaan/6066184#gs.RDyUtYk. Pitihän se googlettaa, tässä ainakin yhden jutun mukaan maailman pienin vauva, joskus rv25 paikkeilla syntynyt. Kauhean pienikokoinen...
  5. A

    Lokakuu 2018

    17.10 /ahmis/2. lapsi/ KYS/ Sukupuoli arvoitus <3 Kiitokset @TT1 kun aloitit uuden ketjun! Ei @Ane773 sillä @Eetuha 'lla mitään hätää ole, tuolla se FB ryhmissä pyörii, taisi vaan vetää herneet nekkuun tuosta sushikeskustelusta. Miä kanssa toivon että täällä ei kenenkään tarvitsisi kritisoida...
  6. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Aloitetaanko heinäkuun alusta uusi ketju, vaikka heinä-elokuulle, pysyy kartal kun lukee oikean kuun nimi otsikos.
  7. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Mukavaa lauantaiaamua kaikille :love:! Minä tungen sen verran lusikkaani sushi soppaan että esikoista kun odotin niin söin kerran kavereiden kanssa itsetehtyjä susheja ja ihan normaali hänestä tuli. Silloinhan lakritsa ei vielä ollut ehdottomasti kielletty, mut en nyt sitä 50g/pvä suositusta...
  8. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Onnittelut kaikille hyvinmenneistä rakenneultrista :love:! Ja terveisiä rakenneultrasta täältäkin, oli jo reilu viikko takaperin mut ollut sellaista haipakkaa ettei tässä oo mitään kerennyt, pidin mun vaatekutsuasiakkaille kesäjuhlat ja kokkasin ja siivosin hulluna koko viime viikon. Täällä on...
  9. A

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Terveisiä toiselta puolelta :love:! Huomasin että onpa hurjaa et helmikuisillakin on jo oma ketju ja sieltä löytyikin tuttu nimi! Onnittelut siis @Röllykkä ja @Iltatähti83 ja vielä erityisen paljon onnea odotukseen ja niitä kuuluisia tarrasukkia @Mininen85 ja @miniminimini :love::love...
  10. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Puolivälin poksumisterveisiä täältä! Niin tiedän @amaia ja @saraneito tuon tunteen, mulla ei kans oo aamul mhaa nimeksikään sit iltaa kohden ihan järkyttävä turvotuspömppä :cautious::cry:. Pystyisin varmana viel nukkuukin vatsallaan. Mut nyt oon kolme (3) iltaa putkeen tuntenut...
  11. A

    Masennus vai vain huono sosiaalinen tilanne?

    Aika paljon samoja ajatuksia mulla heräsi kuin kahdella aiemmallakin kirjoittajalla. Peli"himo" tai "riippuvuus" on ihan oikeasti vakava ongelma ja jos sun miehelläsi on se (kaikki vapaa-aika menee pelaamiseen) niin ei siinä sun huutaminen/raivoominen/kiukkuuminen auta, se halu vähentää...
  12. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Päivää täältäkin! Onnea poikakuulumisista, taitaa olla samaa porukkaa täällä kun Fb-ryhmäs kun sielkin on poikavoittoista :)! Tänne kuuluu tosi perussamaa, torstaina oli neuvolalääkäri ja ens torstaina ois sitten se odotettu ULTRA :love:! Välillä on ahdistanut kun en taaskaan tunne mitään...
  13. A

    Lokakuiset 2018 <3

    En @Montecea huolestuisi, ei meillä esikoinen ikinä masussakaan heilunut ja pomppinut hullun lailla, tunsin ekat liikkeet viikolla 22+ ja senkään jälkeen ei koskaan ollut mitään jatkuvaa potkimista, ihan satunnaisia potkuja ja sitten sitä möyrimistä ja asennon hakemista tunti siinä...
  14. A

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Onnea ja tarrasukkia @miniminimini :love:!
  15. A

    Lokakuiset 2018 <3

    No minust ainakaan noissa FBn alle 100hengen lokakuisten ryhmissä ei oo kummassakaan missä minä olen ni miehiä. Mua ei ainakaan haittaa jos jossain kaikille avoimesaa ryhmässä olis miehiä, koska en miä ainakaan muutenkaan menis missään 100+ hengen ryhmäs mistään limatulpista juttelemaan...
  16. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Vähänkö tää sivuston uus ulkoasu on ihanan raikas :geek::barefoot:! Niin mulla meni ihan ohi mistä @Eetuha puhuu, jossain FB ryhmässäkö on tuupannut mies sekaan vai? On outoa kyllä.. ei mua ainakaan miehenä kiinnostais kenenkään liitoskivut tai vuodot :whistle:. Ei toki varsinaisesti kiinnosta...
  17. A

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Onpa kurjaa @eppula ! Pidän peukkui et rv12 viimeistään helpottaa! Ja @miniminimini voin kyllä kuvitella kun ilman km kin on tälläiset ahdistustilat asiasta.. mut minä pidän peukkuja et tää olis se onnenkierto vaikka ei siltä tnnukaan :love:
  18. A

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moikka! Pitkästä aikaa tulen kirjoittelemaan tänne "kotiryhmään", ja toivottelen @miniminimini lle ja @Mininen85 erityisen paljon plussatuulia :love:! Mitenkäs @eppula n odotus mennyt? Ihanaa kun saatte joulukuisen :love:! Mones pv LA? Täällä tosiaan niskaturvotuksissa käytiin silloin kk...
  19. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Moikka pitkästä aikaa! En oo ehtin aikoihin kirjoittelemaan kun tulee FB ryhm(i)ä seurattua enemmän mut vaikka @Kems se yksi ryhmä on täynnä niin @Hayley82 taitaa ylläpitää toista ryhmää, jossa ei ainakaan vielä oo kai päätetty sulkemisesta, ehkä voisit kysellä mahtuuko sinne? Ja @Eetuha roikun...
  20. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Tarkistin niin Lasten Dino Raisiossa oli se mis myö käytii kesäl! Mut laitan ton pikkusiilin korvan taa jos tulee Kuopios liikuttuu. Itse kävin vkl Kymenlaaksossa ni siellä on Karhulan likellä sellainen lastenkirppis kun Kuperkeikka, se tuli pengottua! Ei mikään iso mut kiva silti :)!

Yhteistyössä