Hakutulokset

  1. nanja_

    Joulukuiset 2018

    Heippa! Hyvin hyvin varovaisin mielin tulin tänne mukaan. Sunnuntaina (oletettuna menkkapäivänä) tein testin ihan vaan huvikseen koska mielialat oli vaihdellu kun häränpylly muutamana päivänä. Testiin tuli haamurainen, mutta selkeästi näkyvissä oleva. Seuraavana päivänä tein digin joka sano...
  2. nanja_

    ** Toukotenavat 2017 **

    Heippa! Mieki voisin kirjoitella tänne. Oon koko ajan käyny lukemassa mitä tänne kuuluu mutta nyt vasta ite kehtaan kirjoitella. Tämä ois ensimmäinen raskaus kahden vuoden lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen. Eli hyvinhyvin toivottu lapsukainen ois kyseessä! Nyt aamulla iski kyllä paniikki. Rv...
  3. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! En ole taas kirjoitellut pitkään aikaan eikä ole tullut seurattua mitä täällä on kirjoiteltu. Ilmottelepa nyt tänne, että plussa tärähti testiin viimeviikolla. Mie oon miehen kanssa aivan tohkeissaan ja ihmeissään ja epäuskosia! Ei tätä vielä tajua ollenkaan. ❤️ Yrityskiertoja meillä...
  4. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kyllä mie paputoive tulkitsisin tuon plussaksi. Ite teen niin että ensin testailen nuilla liuskoilla ja sitten ku alkaa näyttään siltä että oisko se plussa niin varmistan clear bluen hymynaamalla. Ei tarvi sitten ainakaan arvuutella :) nuilla clear blueilla ei kyllä raaski koko ajan testailla...
  5. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tullu niin paljon tekstiä tänne siitä ku viimeksi kirjottelin ettei melkeen pysy perässä :D Mutta Kinderkittylle kauheasti voimia! Kuinka epäreilua :( Ja sulla on kyllä Mustikk4 ollu aika rankka tuo ivf, kaikkine komplikaatioineen. Ihana että plussa sieltä tuli! Oisitko jaksanu heti perään...
  6. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! En oo tänne kirjotellu pitkään aikaan, mutta säännöllisesti kyllä oon käyny lukemassa Täällä on plussiaki pärähelly, onnea niistä kaikille! Mustikk4, oon kyllä niin ilonen sinun puolesta! Teillä eteni hoidot kyllä yllättävän nopiasti ja vieläpä ne onnistu...
  7. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin ja tosi harvoin käyn täällä, mutta sitten kun käyn niin pyrin kyllä lukemaan kaikkien kuulumisia. Onnea plussanneille ja toivoa kaikille yrittäville! :) <3 etenkin sulle Mustikk4, tuntuu että me ollaan aina jotenkin menty samaa rataa tämän asian kanssa. Ja osaan kyllä niin samaistua sinun...
  8. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Meillähän alko perustutkimukset syksyllä. Eli otettiin verikokeita ja miehen simpat yms. Kaikki oli ok. Terveyskeskuksesta lähettivät sitten naisten poliklinikalle. Siellä sitten mulle tehtiin aukiolotutkimus ja juteltiin tästä meijän tilanteesta. Aukkari oli kyllä ikävä toimenpide, onneksi...
  9. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! Minäkin oon vähän taka-alalta seuraillu ja ollu välillä kokonaan täältä pois, ihan vaan sen takia että ei ressais niin paljoa ja koko lapsi-asia ei pyöris jatkuvasti mielessä. Mutta siis yk 13 nyt meneillään. Usko alkaa jo hiipumaan kokonaan. Ja niin monet itkut on itketty, joka...
  10. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi kiitokset tsempistä henttis ja sporttimimmi! Tsempit meille kaikille :) Mieki muka ittekseni päätin että vaikka ja kun ne menkat alkaa niin ei oo iso juttu.. silti sitä kuitenki ihan yllättäen itku pääsi. Eilen kävin ostamassa ne foolihapot, josko ne auttais jotaki :)
  11. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Harmittaahan se kyllä aivan älyttömästi :( mutta mulla päällimmäinen tunne oli tännään kauhia turhautuminen..että taas. Miksi tämä kierto ei voi olla vaikka kahen viikon vällein...kuukausi on taas niiiiiiiiiiiin pitkä aika ootella. Huohh. Ei jaksa.
  12. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihanaa jembbba :) meillä aika samat yk:t..tuntuu vaan niin pitkältä ajalta mutta ihanaa että toivoa näemmä vielä on :) paitsi että tännään mulla pyörähti yk 9-10 käyntiin :( arvattavissa kyllä oli.
  13. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin paljon onnea jembbba! Monesko yk tämä nyt sitten oli? Onko ollu vielä mittään oireita? Pidän peukkuja että pirpana pysyy kyydissä mukana :love::love:
  14. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitti paputoive tsempistä! :rolleyes: Mieki oon yrittäny ajatella niin että jos nämä nyt oiski vaan niitä raskausoireita. Sitä ku ei tiiä ollenkaan millasia ne raskausoireet sitten on niin hankala sanoa. Mutta sehän me kaikki kuiten vielä nähhään. (y)
  15. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No voi kerpele! :(
  16. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Toivottavasti vaihtoehto numero 3 ::)
  17. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ainahan sitä toivois, mutta tuskin. Justiin kolottanu mahhaa samoin mitä menkoissa ja rinnatki kipiät..eiköhän ne tässä parin päivän sissään ala. :( Jos päätät testailla niin kerro sitten äkkiä tännekki miten kävi. :giggle: toivon niin sinun puolesta, että se olis pikku nyytti mikä siellä niitä...
  18. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tanja12: Vähän vaihtelee, mutta ylleensä 27päivää. Kolme kuukautta sitten oli 33pvä, sillon toiveet heräs mutta pyh! :/ Kyllä se vennyy:) Aattelitko testiä tehä?
  19. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Toivon kyllä Tanja12 että nuo sinun kp:t venyy ja venyy (y) Tsemppiä! Täällä ois kp 24 menossa ja tännään ollu kyllä semmosta menkkamaista juilintaa mahassa, että eiköhän ne sieltä taas tässäkin kuussa tule. Masentaa aivan älytön :( huohhh.
  20. nanja_

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla ei tuo jembban kuva auennut.. saakelin puhelin :/ mutta aikastahan tuo vielä on, toivotaan että myöhäsemmässä testissä sitten näkkyy jottain :) Mie oon kuullu jostaki, että se greippimehu paksuntaa jottain nuita limakalvoja ja siten sitte raskautuminen ois helpompaa. Olipa...

Yhteistyössä