Hakutulokset

  1. E

    painaa painaa. Rv 39+2

    Mulla syntyi tyttö just noilla lukemilla!Aamulla menette...
  2. E

    Mä vihaan mun miestä

    Rakastatko myös? Jos et jätä se!
  3. E

    LEPERTELY ON TÄRKEÄÄ!

    Lepertely on tunnekieltä... Lepertely on tärkeä osa varhaista vuorovaikutusta. Aikuiselta se sujuu yleensä vaistomaisesti ja lapsi saa vanhemman lepertelyn avulla varmuuden siitä,että hänen omat mielentilansa,tunteensa ja tarpeensa tulevat ymmärretyiksi. =) :attn:
  4. E

    jos ei emo imetä?

    toistaiseksi siis hengissä. EI NE TISSIT IMETYKSESTÄ RUPSAHDA,JA AINA VOI LAITATTAA SILIKOONIT!
  5. E

    Brion rautatie-asiaa

    Puuha-peteä olen ainakin nähnyt. En kyllä muista missä mutta epäilen että citymarketissa tms.
  6. E

    kesäloman must jutut

    Kertokaahan mitä teidän perhe tekee kesälomalla ja onko teillä joitain joka kesäisiä traditioita? Meillä on särkänniemi, puuhamaa ja muumimaailma olleet sellaisia joka kesäisiä juttuja. Muumimaailmassa ollaan käyty neljästi ja nyt meinasin ettei enää mennä vaikka poika 6v. edelleen haluaisi...
  7. E

    Kissanpennun luovutusikä..

    \ Vahinkopentuja nääs... Nartut kun juoksentelee irrallaan, niin tottakai pentuja on tiedossa.
  8. E

    Kissanpennun luovutusikä..

    Ihmiset kun haluaa ne nurkistaan pian pois. Valitettavaa. Niiden syöttäminen vie rahaa, sotkut pitää siivota ja vaikka mitä. Itse en luovuta pentuja koskaan ennen kuin 12 viikkoisina.
  9. E

    mitä mä teen tälle keittiölle*kuvia*

    Mun mielest kannattais vaihtaa kaakelit harmaisiin niin tois noi kaapit paremmin esille. Tiskipöytäkin on harmaa samoin vetimet niin sopis mielestäni hyvin.
  10. E

    Miksi ei lapsia häihin?

    Tän on pakko olla provo! Ei voi oikeesti olla noin idiootti että kuvittelee lasten jaksavan istua ja hyssytellä korrektisti koko päivän.
  11. E

    Miksi ei lapsia häihin?

    Onhan tollaset kekkerit aika lailla lasten rääkkäystä ja siitä johdannaisesti myös vanhempien. Kyllä poika jää meillä mummun ja papan kanssa mökille kun itse menemme häihin joihin tulee lähes 200 vierasta. Väitän että meillä kaikilla on paljon mukavampaa näin, varsinkin kun tiedän ettei...
  12. E

    värssyjä

    Laittakaa siis kivoja värssyjä, jonka voisi kirjoittaa tarhantädille annettavaan korttiin, kuluneesta vuodesta kiitokseksi.
  13. E

    veisittejö lääkäriin

    Minun 7-vuotiaallani myös "patti"asia ajankohtainen. Aina on tytöllä ollut selvästi tuntuvat rauhaset kaulalla, sellaisia pieniä "herneitä". Sitten tuossa muutama kuukausi sitten itse rupes valittaan, että kaulalla, ihan leukapielien alla on patti johon sattuu. Käytiin terkkarilla ja...
  14. E

    neuvolatäti kommentoi

    \ Olisiko sinulla tästä tutkimuksesta tarkempia tietoja? Olen kuullut siitä, mutta en ole nähnyt itse, ja olen (ihan vilpittömästi) kiinnostunut siitä. Olen ihmetellyt tätä 3-vuotis -mantraa, jota meille Suomessa hoetaan ja tämä on ensimmäinen tutkimus, jossa todetaan ilmeisesti...
  15. E

    lapset 04 ja 05?

    Olen tyytyväinen lasten pieneen ikäeroon, vaikka aika haipakkaa välillä onkin. Mahtava katsoa lasten yhteisleikkejä. Esikoisen jälkeen podin aikamoista vauvakuumetta ja toivoin, että toinen lapsi tulisi pian. Myös sisaruksillani on ollut peräkkäisvuosina syntyneitä lapsia eli olin nähnyt...
  16. E

    Miten vanhana vielä nukutaan päikkäreitä?

    Luulenpa, että ovat yksilöitä lapsoset tässäkin asiassa. Nyt 3-v esikoinen ei enää nuku päiväunia kuin ihan satunnaisesti, jos on herännyt erityisen aikaisin aamulla tai on sattumoisin autossa juuri päiväuniaikaan (harvoin). Olen laittanut aina samoihin aikoihin samalla tavalla nukkumaan, mutta...
  17. E

    tavarakulttuuri..

    En yhtään tykkää nykyisestä vallalla olevasta kaupallisesta tavarakulttuurista. Suurimmassa osassa leluja materiaalit ovat kammottavia, designista ei voi puhuakaan ja roolimallit ovat järkyttävän perinteisiä prinsessa-puuhamies -tyyliin. Lisäksi monet hahmot ovat minusta turhan aggressiivisia...
  18. E

    Puhe myöhässä

    Kiinnitin huomiota, että aika monissa vastauksissa oli kyseessä poika. Usein sanotaan, että pojat kehittyvät puheessa tyttöjä hitaammin (toisinaan huomaa myös aikuisissa...) ja keskittyvät enemmän liikkeeseen, toimintaan ja 3-ulotteiseen hahmottamiseen. Meillä ainakin esikoispojan kohdalla oli...
  19. E

    mistä voi ostaa ohutta styroksilevyä??

    rautakaupasta
  20. E

    Kestovaippa ja hahtuvahousu kurssi

    MLL kempele yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa järjestää nuorisoseuran talolla Kestovaippa- ja hahtuvahousut . Osoite Kirkkotie, Kempele ke 11.4 ja 18.4 20078 klo 18.00 alkaen Kurssi kaikille avoin. hinta 15e johon sisältyy Pul- vaippakangas ja hahtuvahousulangat. Ota mukaan gollegea...

Yhteistyössä