Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Voi teitä! :D meille tää taitaa jäädä ainoaksi lapseksi :D Mulla oli melko kauhee toi synnytys (27h, lopulta vedettiin imukupilla ja viis tikkiä, jotka ilmoittelee aina välillä itsestään), joten ainakaan heti toista ei oo tulossa. Ja nyt sen vasta uskoo, kun kaikki sanoo, että tehkää lapset...
  2. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Kiitos uudesta ketjusta! Täällä yritetään aloitella uuden elämän alun kanssa. Meillä on ollut vähän imetyksen kanssa ongelmia, kun tyttö meinaa lutkuttaa vaan omaa kieltään ja on melko unelias välillä. :/ Nyt on opeteltu sitten rintakumin kanssa ja rinnalle aina, kun näyttää siltä. Meinas vaan...
  3. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Täällä tuo liikkeiden vähyys oli tyyntä myrskyn edessä. 28.2. illalla pieni alkoi mahassa huito ja riehua hulluna. No klo 19 aikaan menikin sitten lapsivedet ja elämän ehkä raskaimpien 27 tunnin jälkeen syntyi pieni tyttäremme maailmaan. Täällä siis tyttö näki maailman 29.2. klo 21.54. Pituutta...
  4. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Voi tsemppiä viii! :) Täälläkin vielä odotellaan. Tänään ois laskettu aika. Eilen alkoi supistelemaan epäsäännöllisesti, mutta ne ei ole olleet mitenkään kipeitä, muttei ihan niin hentoja kuin harkkasupistukset. Nyt oon täällä miettinyt noita vauvan liikkeitä, kun tuntuu, että ei enää niin...
  5. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Miten teillä muilla on muuten käynyt ihmisiä katsomassa uutta tulokasta? Meille on siis esikoinen tulollaan ja itse haluaisin rauhassa tutustua ensin ihan miehen kanssa vauvaan ja vauva-arkeen ennen kuin vieraat tulevat. Minusta vaan tuntuu, ettei ainakaan läheiset ihmiset sitä tajua...
  6. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Ihana kuulla noita synnytyskertomuksia! :) täälläkin se on vielä edessä päin. Viikot tällä hetkellä 39+4. Tänään oli viimeinen normaali kätilö käynti ja uusi aika jo ensi viikollekin viikon päähän varattiin. Toki kätilö sanoi, että jos syntyy ennen sitä, niin sinne ei tarvi mennä. :D mutta...
  7. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea taas vauvautuneille! :) Täällä kävi eilen pieni säikähdys, kun tämä mamma kaatui pyörällä. Onneksi kyljelleen, nyt polvessa hirmuinen haava. Kotiin päästyä tunnostelin vauvan liikkeitä ja kotidopplerilla sykkeitä. Siellä se edelleen potkiskeli ja syke oli ok, joten päätin jäädä kotiin...
  8. T

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Moikka! Mä kävin täällä palstalla piipahtamassa jo alkuraskauden aikaan ja nyt oon taas koukuttunut tänne katselijana, joten pitää kai se jotain kirjoittaakin. :) ihanaa, että täällä ollaan jo jakauduttu ja onnea siitä kaikille! Täällä siis on tällä hetkellä menossa 38+3 (eli la 28.2.), eikä...
  9. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa kaikki! Täälläkin on nyt raskausoireita tullut. Pakko on ollut sokerillista mehua juomaan, koska muuten tulee pahaolo. Aamuisin varsinkin heti mehua naamaan ja sitten heti aamupalaa. Mulla on myös tullut ihme pullahiiri esille. Aikaisemmin en ikinä syönyt pullaa, nyt melkein joka päivä...
  10. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos! Laitoinkin jo viestiä neuvolaan. Pitää lähtee apteekissa huomenna käymään. Täytynee ostaa myös panadolia, kun aina on vaan buranaa.
  11. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moi! Täällä uusi kohta 30vee ensimmäisen odottaja. Tosin tosi alussa vielä ollaan. Parin negan jälkeen perjantai aamuna tuli ensimmäinen haamu. Kuukautiset oli jo myöhässä ja on ollut turvonnut olo. La-su välisenä yönä lämmöt heitteli miten sattuu, kun hikoilin ja välillä oli kylmä. Tänään...

Yhteistyössä