Hakutulokset

  1. P

    kauniita tyttöjen nimiä vailla. Ehdotuksia?

    Heta on kiva kuten joku jo ehdotti. Muita kauniita: Lydia (Lyyti) Anna Aune Taimi Liisa Saana Miina Ulla Paula jne =)
  2. P

    Synnytyksestä,imetyksestä yms. lasten kasvatuksista...

    hihhii...oikeesti,Emilyn taitaa olla aika nuori. Ei vaiskaan,eipä ne monet asiat sen nuoruuden piikkiin edes mene,tunnen monta vanhaakin kovin epäkypsää ihmistä
  3. P

    Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

    Tuskin se ihan tyhjästä on alkanu niitä viestejä lähetteleen, kai se ukko on sitä kerran p.annu ja luvannu jatkoa.
  4. P

    HEI TÄÄ TOIMII!

    Mistä kohtaa?
  5. P

    onko noloa mennä tarhaan ostoskassin kanssa lapsia hakemaan?

    siis herrajumala mikä keskustelu!
  6. P

    Onko 100e tarpeeksi häälahjaksi neljältä?

    Riippuu mielestäni myös vähän lahjan saajasta ja antajasta. Opiskelijapariskunnalle 100? tilille on varmasti hyvä lahja varsinkin jos on kyse opiskelija kavereista, jotka lahjan antavat mutta kahdelle hienosti uraansa luovalle 100?:n pankkisiirto on aika kuollut idea.
  7. P

    Kertoisiko joku..

    No niin. siinäpä sinulle oli esimakua mitä on odotettavissa yh-äitinä. Näillä sivuilla pitää aina seilailla jonkun kus...pään yrittämässä jotain pullistelua. Mutta se tekee eronneen elämästä helpomman kun muistaa että vaihtoehtona voisi olla joku tollainen paviaani. Tämä ha ha ha :laugh...
  8. P

    lapsen elatus

    voi että on virkistävää välillä lukea näitä elatusmaksukiistoja. entiset ja nykyiset vaimot tappelee keskenään kummalla on enemmän rahaa? tehkää hyvät ihmiset sellaiset sopimukset joiden takana olette ja sitten riitelyt seis. tässä on takana kaikea muuta kuin että onko ne saappaat ostettu...
  9. P

    lapsen elatus

    onhan se aihe joka kovasti aiheuttaa keskustelua ja kiihdyttää tunteita. eipä voi muuta sanoa kuin että erossa on syytä tehdä sellainen sopimus jonka molemmat hyväksyy. lähtevän osapuolen ei tarvitse(eikä se onnistuisikaan) hyvittää lähtöään suuremmalla summilla kuin mihin pystyy. kaikki mitä...
  10. P

    Lastenklinikan järkyttävä leikkaussalitilanne

    saanko kysyä mikä vika on kyseessä? mun lapsella asd(eteisväliseinäaukko) joka ei oireile eikä nyt vaarallinen mutta suljetaan lastenklinikalla ennen kouluikää:tyttö nyt 2v.k
  11. P

    asd(sydänasiat)

    mielenkiintoiset oli perheklubin sydänsivut ja lohdullista huomata että on muitakin :) en saanut itseäni ainakaan vielä rekisteröityä, joku häiriö varmaan.Me odotamme tytön asd konrollia vuoden päästä (sitten 3v)jolloin varmaan selviää onnistuuko katetrisulku jota toivon kädet kyynärpäitä myöden...
  12. P

    KYSissä synnyttäneet

    Itse synnytin viime kesänä ja hyvin kokemuksin. Olin pallon päällä suihkussa, pallon päällä odottelin ponnistusvaihetta, kävin ammeessa tunnin, olin jakkaralla, ponnistin jakkaralla, istuin portatiivilla kun vauva painoi jo ikävästi. Vaihtoehtoja riittää ihan jokaiseen makuun. Kiva paikka, kivat...
  13. P

    moi:)

    moi!! =) mitä kuuluu mulle kuuluu iha hyvää :p B)
  14. P

    asd(sydänasiat)

    kiva kuulla hyviä kokemuksia ja nopeita toipumisia! nythän meillä elo ihan normaalia mutta kyllä se leikkaus ja sydän asia aina välillä nostaa päätään ja pelottaa ja ahdistaa.ONhan se kuitenkin sydän ...meidän tytöllä vain yksi reikä ja selkeä reunainen, joka puoltaisi katetrioperaatiota.Reikä...
  15. P

    asd(sydänasiat)

    hei! huomasin tuolla esittelykierroksen kohdassa muutamia sydänvanhempia ja erityisesti asd lasten vanhempia.Meidän 1.5 tytöllä oireeton asd joka suljetaan ennen kouluikää.kuultiin 8kk neuvolassa sivuäänenä.Kuulisin mielelläni operaatiosta ja toipumisesta ja millainen sairaala aika yms yms...
  16. P

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    tytti ja muutkin sydänvanhemmat!!meidän 1.5 tytöllä asd joka korjataan ennen kouluikää.Kuulisin tosi mielelläni leikkauksesta,miten meni miten toipuminen millainen aika muuten ja miksi kirurgisesti eikä katetrisaatiolla?meillä ei oireita(sivuääni kuuluu) miten teillä huomattiin ja milloin...
  17. P

    Miksi äänestää Saulia?

    tarja kyllä puolustaa hyvinvointivaltiota ja kaikkea hyvää ja kaunista kyllä mutta ilman mitään konkreettisia keinoja kuinka se kaikki hyvä saavutetaan.Niinistön sanoin "ensin on kerättävä ennenkuin voidaan jakaa.Emme voi elää nyt tulevaisuuden kustannuksella".SIinä myös yksi suuri ero.JÄrkevää...
  18. P

    Gallup: niinistö vs halonen

    saulissa on karismaa ja särmää , nokkeluutta ja älykkyyttä :heart: arvatkaa siis kumpaa...
  19. P

    lapsen sydän leikkaus

    mä myös kuulisin mielelläni vast tilanteessa olevien kuulumisia ja varsinkin miten leikkaus sitten meni.Meidän 1.5v tytöllä asd (eteisväliseinäaukko) joka suljetaan ennen kouluikää.Ei oirehdi mitenkään,kontrolli 3v seuraavaksi.Tilanne nyt ihan normaali mutta kyllä sitä aina välillä jää miettimään..
  20. P

    Akryylibetonilattia

    :attn: Nosto!

Yhteistyössä