Hakutulokset

  1. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Täällä raskaus jäi kemialliseksi. Testi oli hailakkaa plussa viikon verran, rajumpi vuoto tuli perjantai-iltana, nyt jo rauhallisempaa. Testi on nyt nega. Poistun täältä. Kiitos vielä kaikille tsempeistä ja lyhyestä yhteisestä ajasta. ❤️
  2. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Hain postiin tulleen viikkonäytöllisen digitestipaketin (2kpl) ja ostin vielä yhden paketin pregcheckiä, joita oon ahkerasti tuhlannut. Näyttää siltä että vuoto kuitenkin alkoi 😔 toisaalta oon helpottunut että alkoi, saa asia jonkinlaisen päätöksen ehkä. Mulla on menossa kp37, luulen että noin...
  3. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Ois mulla postissa varmaan tullut tilaamani viikkonäytöllinen testi, mut en oo hakenut sitä. Mitä sitä turhaan tekemään edes tekemään ku tikkutesti muuttunut niin haaleaksi et hyvä kun näkee ja vuotoa tulee... Kyllä se sekin jotain kertoo ku muilla viivst vahvistuu.... Mulla ei esikoisen...
  4. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    6-9 viikkoa hedelmöittymisestä (eli 8-11 viikkoa edellisistö kuukautisista) on korkeimmillaan. Mutta kyllähän ne viivat jo aiemmin vahvoina on. Googlessa on kuvia ihmisten testeistä ku laittaa vaikka "raskaustesti dpo" niin näkyy testikuvia eri dpo (days past ovulation) mukaan
  5. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Yöllä oli tullut pientä vuotoa kun ei ollut sidettä. Ei mitään mikä olisi edes lakanoihin asti tullut. Pikkuhousuihin vaan. Testimaniassa tein jälleen testin, no viiva vaan haalistuu... 😰 Tein sitten toisenkin ja haalea oli sekin. Eli taitaa olla menetetty peli.... Tässä vielä kuvat mun...
  6. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Mulla oli kierrot epäsäännöllisiä 34-45 päivää ennen tätä raskautta. Joka tapauksessa pitkähköt kierrot. Sillä neuvolan laskemalla 28 päivää kierrolla la olis menkkojen mukaan 21.6. mutta veikkaan että viikolla siirtyy sinne 27.-30.6., niin saatiin sit viikkojen määrityksen vuoksi ultra että...
  7. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Oi! Onnea! 😍🥰 Mulla varhaisultra vasta 8.11. (luulen että jotain 7+0 +-2pvää on tuolloin). Enkä todellakaan tiiä miten malttaa odottaa sinne asti 🙈
  8. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Minä mietin vuotoa. Mulla näyttäytyi eilen kaksi kertaa kirkasta tuoretta veristä vuotoa pyyhkiessä, nyt tulee vain vanhaa rusehtavaa hyvin pieni määrä pyyhittäessä, siteeseen asti ei vuoda. Testimaniassa tein jälleen testin. On se ehkä aavistuksen hiljalleen taas tummunut. Millonhan...
  9. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Siis ei todellakaan ole neuvonut ja tiiän varsin hyvin ohjeet. Plussa on plussa kun kaksi viivaa on, se riittää. Mut täähän on vain yleinen moka, mihin sitä hölmöyspäissään himotestailijana sortuu vaan. Tiiän etten oo ainut. 🤭
  10. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    @Räpelö ja @Poppana_ miekkii oon Siun soten alueelta 😊 jos raskaudet jatkuu meillä kaikilla ja saadaan kesäkuiset kaikki niin ehdottomasti treffit jo odotus ja vauva-aikana, eiks niin 😊
  11. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Mun raskaustestit ei vahvistu niin hyvin ku toivoisin. Tiiän että se ei oo mikään oikea tulkitsemiskeino edes, mut mieli ihan solmussa. Eilen sit tuli ihan ihan ihan hailua sävyä valkovuodossa ja no tänään jo kirkasta verta. Siteeseen asti ei vuoda, mutta pelko koko ajan et jos vuoto alkaa. 😶...
  12. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Tein aamulla neljännen testin, luulen että on nyt pari viikkoa oviksesta. Muistelen kaksi viikkoa sitten tiistaina olleen oviskipuja, mutta en ole varma asiasta. Viiva on edelleen haalea, mutta kyllä se hiljallleen vahvistuu. Menin myös tilaamaan 2kpln digitestipaketin 🙈 hätähousuinen testailija...
  13. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Voimia. ❤️🩹
  14. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    @Lunni_ ja @EnniEmilia ihanaa et muitakin himotestaajia ruudun takana. 🤗
  15. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Tuohon neuvolan ensimmäiseen kontaktiin. Osa soittaa ja sanoo soittaessa vain tehneen positiivisen testin, eikä tunteesta saa kiinni. Jos siinä alkaa automaattisesti onnittelemaan ja varaamaan ensisoittoa/aikaa voi mennä tosi metsään. Siinä voi käydä vaikka niin että odottaja ei ole halunnut...
  16. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Soitin neuvolaan jo nyt, koska tarvitsin reseptiä kilpirauhaslääkkeestä, kun käytössä ja kotona 75mg tabletteja ja haluan nyt lisäksi 25mg tabletin niin siitä reseptiä kun annos on nostettava heti. Sain ajan varhaisultran 8.11. viikkojen tarkastukseen. Heidän laskuri (menkkojen alkupäivän...
  17. Paputoive

    Kesäkuiset 2023

    Moikka! Täällä ilmoittautuu varovasti eilen päiväpissasta plussannut kesä-heinäkuisen odottaja. Edellisistä kuukautisista laskien la on 21.6., mutta laskureiden mukaan pidemmällä kierrolla 27.-28.6. (?) en ole varma oviksesta tässä kierrossa mutta epäilen sen olleen jossain kp20 paikkeilla...
  18. Paputoive

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun mielestä raskaustesteistä paras hinta/laatusuhde on pregcheckillä, nehän on pari euroa / 2kpl. Ja sillon 2017 ovista tikuttaneena ebayn ovistestit toimi ihan samalla tavalla ku markettien kalliimmat testit (esim rfsu/pregcheck ovistestit). Nyt vaan huomasin et ennen 50kpl ovistestejä maksoi...
  19. Paputoive

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Entinen himotestailija täällä terve. 2017 oon tilannu kasan ovistestejä ebaysta 2€:lla. Onko hinnat noussu nyt hurjasti vai miks en enää löydä halpoja testejä sieltä o_O?
  20. Paputoive

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Nostelen tätä? Löytyykö toista lasta yrittäviä?

Yhteistyössä