Hakutulokset

  1. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Hei! Löytyy myös toinenkin fb:n salainen toukokuiset 2018 ryhmä - siellä tällä hetkellä 14 jäsentä vasta. Löysin tämän vauva 2018 ryhmästä. Mulle voi halukkaat laittaa kans yksityisviestiä niin voin laittaa yp:n tiedot ja kaveripyynnöllä pääsee sisään. :) Me käytiin maanantaina Np ultrassa ja...
  2. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    11+5 menossa, täällä kans odottelen fb ryhmään pääsyä...onkohan pillipöllöllä mikä tilanne nyt että tarvisiko hän kenties apua tähän fb asiaan, voisiko joku muu ryhmästä auttaa? Eikö hällä kuite lapsi ollut kipeenä tms? Käytiin sunnuntaina yksityisellä ja siellä oli kaikki ihanan hyvin :love...
  3. H

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Oon seurannut keskustelua, mutta nyt myös kuulumisia täältäkin. Nyt menossa siis 11+0, hirveästi pelottaa tää raskaus näköjään nyt kumminkin vaikka alussa oli ihan luottava mieli. Varattiinkin sitte huomiselle yksityiselle ultra ku NP vasta 13.11. Nii ja menin vielä tällä viikolla kokeilemaan...
  4. H

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Hei! Täällä olisi myös uusi tyyppi:) 19.5/ HenriikkaK/ 27/ toinen/ oys Viikkoja nyt 9+3, esikoinen on pikkukeskonen, joten tämän raskauden suhteen on tullut jännättyä ja aika varovaisesti edetty, kahdessa ultrassa olen päässyt jo käymään ja viime viikolla oli eka neuvola. Pahimmat kuvotukset...

Yhteistyössä