Hakutulokset

  1. A

    Toiveissa vauva 2021

    Hei vaan! Halusin vielä tulla kiittämään tuesta ja toivottelemaan tsempit teille kaikille, täällä on ollut aivan huikea vertaistuki, niin esikoisen yritysaikana kuin tätä toista haaveillessa. Jos kaikki menee hyvin tästä maaliskuulle ja siitäkin eteenpäin, niin mun kuumeilut on kuumeiltu. Tällä...
  2. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mää soitin tk:hon about just noin. Varattiin aika lääkärille ensin ja lääkäristä sit saatiin lähete isompaan sairaalaan kun oli ensin tehty perustutkimukset tk:ssa. Soitosta ehkä 4 kk meni että sinne sairaalaan päästiin ja sit huonosti osuneiden aikataulujen takia ja koronan vuoksi siellä vielä...
  3. A

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea! Ja vuoto vie kyllä tosissaan ilon tästä plussasta, kauhea huoli että onko siellä nyt mitään. Mun aikaisemmat kokemukset vuodosta raskauden alussa on olleet huonoja, mut niissä vuoto ajoittui paljon myöhemmäksi plussan jälkeen. Onnistuneessa raskaudessa ei vuotoa ollut. Toivotaan että...
  4. A

    Toiveissa vauva 2021

    @Persikka123 voi kurjaa! Harmillista että kaiken säädön jälkeen vielä noin tylsä loppu! Toivottavasti pian tulee uusi mahdollisuus.
  5. A

    Toiveissa vauva 2021

    Digi sanoi tänään 3+ :love:
  6. A

    Toiveissa vauva 2021

    Voi kurja mitä pompottelua! Tulee ihan mieleen meidän ensimmäinen km... Kukaan ei oikein sanonut mitään, paitsi kaikki oli sitä mieltä että ainakaan hyvin ei oo asiat... Hurjasti voimia seuraavan ultran odotteluun, olisin kyllä toivonut sulle hyviä uutisia jo tästä!
  7. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla ainakin tärppäs tää just tuollasesta kierrosta kun katselin melkein kaikkea miehennäköistä himoiten ja purin himoni sit kotona omaa mieheen. Jota toki himoitsin kans, mutta inspiraatioksi niitä muitakin katsoin :LOL::ROFLMAO:
  8. A

    Toiveissa vauva 2021

    Menkoista 5+1, testatusta oviksesta 4+6 tai 5+0 jos on ollut nopee ovis. Hcg oli viime viikolla aika hyvässä nousussa, jo 4+0 sen 106 muistaakseni. Uskaltaiskohan huomenna.... @Persikka123 ultrauutisia jännitän kans!
  9. A

    Toiveissa vauva 2021

    Piinallista on tää elo edelleen. Vuotoa ei oo enää ollut, oli vaan silloin kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Oireita on, mutta jotenkin "liian normaali" olo. Kiva kuitenkin lukea kun joku mainitsi useamman tietävänsä jolla ollut vuotoa tuollain. Olen tietenkin googletellut aihetta hullun lailla...
  10. A

    Toiveissa vauva 2021

    Voi ei, pahoittelut!! Oliko sulla muitakin oireita ettei ois kaikki hyvin? Mullakin vähän huolta, on ollut pientä vuotoa, mutta hcg oli noussut ihan odotetusti. Eli ihan ei voi pilvilinnoihin vielä siirtyä nautiskelemaan, varhaisultraankin kolmisen viikkoa vielä...
  11. A

    Toiveissa vauva 2021

    Testeistä täytyy muuten suositella clearbluen plussatestiä. Siihen tuli selkee viiva heti, kun taas onestepin testiin kesti kauhean kauan tulla mitään ja jäi lopultakin paljon haaleammaksi. Molempia on vielä jäljellä, että saatan vähän vertailla lisää.
  12. A

    Toiveissa vauva 2021

    Ainiin, seuraavassa päivityksessä saa ottaa pois muilta listoilta ja laittaa plussan. Toivottavasti pysyvän!
  13. A

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos kaikille onnitteluista! Vähän vaikea tätä on uskoa todeksi, vaikka onkin jo saanut soitella ja kävinpä verikokeessakin. Hcg oli 106, eli hyvältä pitäisi vaikuttaa. Vielä kun saisi ajatukset kohdilleen. Eilen jäi välipala välistä iltapäivällä, ja illalla tärisin huonoa oloa ja huippausta...
  14. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oli samanlaista kierron vaihtelua, ei täysin säännöllistä mutta melkein. Lyhyemmissä kierroissa ovis oli selkeämpi, pitkissä sitä ei kai aina ollut ollenkaan. Eli joo, lyhyemmässä kierrossa paremmat mahikset. Ovishan tapahtuu periaatteessa vuorotellen eri puolilta, eli oisko toinen puoli...
  15. A

    Toiveissa vauva 2021

    En viitsi työpuhelimeen ottaa kuvaa :D
  16. A

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos! Ajatukset on kyllä ihan sekaisin nyt! Toisaalta onnea, toisaalta jännitystä ja pelkoa että mitä tästä nyt tulee... Ennen esikoista oli 2 keskenmenoakin, eli pitää kyllä varhaisultraan asti jännätä ennen kuin pitää mitään varmana. Mutta enpä ois uskonut noin selkeään ja nopeasti...
  17. A

    Toiveissa vauva 2021

    Testasin ja voi kyllä, selkeä plussa sieltä tuli! Nyt uskallan jo sanoa että olin aika varma tästä jo useamman päivän, sillä maltoin olla testaamattakin. Nyt ei pysy ajatukset työasioissa sitten yhtään!
  18. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla särkee alaselkää, vihloo vatsaa ja on vähän huono olo. Tissit on arat. Voihan huominen, tule jo! Ja toivottavasti muistan tehdä testin...
  19. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mää varmaan jättäisin testaamatta vielä, ja ottaisin alkoholia aika maltilla. Helppo tietty sanoa, kun en muutenkaan nykyisin enää juo lasillista enempää. Tsemppiä pohdintaan!
  20. A

    Toiveissa vauva 2021

    Tänään tietty, ja huomenna myös :D

Yhteistyössä