Hakutulokset

  1. Karmaliini

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Helou kaikille! Kömmin takaisin remmiin puolen vuoden hiljaiselon jälkeen ja kylläpäs oli mukava lueskella mitä muille kuuluu, aivan kuin olis kotiin tullu :D Meillä jätkänpätkä täytti eilen 6kk ja tänään käytiin ottamassa tuoreet mitat 69,3cm ja 8470g. Vielä ei ryömitä mutta pyörien liikkuu...
  2. Karmaliini

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Tiistaina viimesenä kommenttina taisin mainita jotain synnytyskisasta ja kovasti täällä on väki vauvoja saanut, onnea kaikille!! :love: Meillä nuo tiistain nopeat muutokset jatku koko illan ja yön, kun illalla kuuden aikaan päivystävä gynekologi tuli huoneeseen ja ilmoitti, että hän haluais...
  3. Karmaliini

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Äitipolin kontrolli takana ja lopputulemana proteiinit kolmella plussalla, paineet edelleen koholla ja raskausmyrkytysdiagnoosi niiden ansiosta. Osoite vaihtu loppuviikon ajaksi osastolle, huomiseen asti seurailen täällä ylhäisessä yksinäisyydessäni paineita ja lepään minkä kerkeän ja huomenna...
  4. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Todellakin meidän kuu.... Hirvittää, jännittää, kauhistuttaa mutta silti niin hyvä fiilis kuitenkin :LOL: Säikähdin itekkin tänään tosissaan, kun labrahoitaja kysy, että koskas mulla on aika.. "Ens viikon keskiviikkona." Tuli mun vastaus kun apteekin hyllyltä ja sen jälkeen kourassa mahan...
  5. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Täälläkin on hypätty lääkäriltä toiselle ja itellä on menny pasmat aivan sekasin sen takia.. Eka olis ottanut osastolle jo tiistaina (oli kovin huolissaan raskausmyrkytyksestä) ja siihen kun sai ittensä valmisteltua, laittoi seuraava lääkäri vielä kotiin ja käski vain olla heti yhteydessä jos...
  6. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Synttäritonnittelut täältäkin! Oli viimesen päälle jännä kontrollikäynti äitipolilla tänään, kun jo kätilön tapaamisessa sai ekana kuulla, että proteiinit oli kahdella plussalla.. Lääkäri sitten jatko samaa, hyvin huolestuneen oloista linjaa ja meinas, että jos toksemiakokeissa on yhtään mitään...
  7. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Oijoi, onnea hurjasti IMN!!! <3
  8. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Heissan taas pitkästä aikaa! Hieman jääny tänne kirjoittelu, vaikka lueskelemassa oo käynytkin :) Kaikilla oli heti niin ihania masukuvia, ettei omaansa halua heti mennä peilistä kattomaankaan :D toisaalta alkaa jo oma olo mahan kans ahdistaa mutta toisaalta melkein pääsee itku, kun kaikki...
  9. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Täällä on kans synnytetty viimeyönä (unissa siis) ja vielä sektiolla, tais jäädä kaverin kanssa käyty keskustelu vähän lujemmin alitajuntaan, kuin luulin :D Olo on ollu tänään HUONO heti aamusta lähtien :unsure: oikea kylki jäätävän kipeä ja kipu sätii välillä kylkikaarelle, aamulla oksetti ja...
  10. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Ei meinaa mennä jakeluun, että jouluaatto on jo ylihuomenna :LOL: huomenna pitäis suunnata iltapäivästä jo anoppilaan kinkunpaistajaisiin, kunhan isäntä kotiutuu töistä, en vaan tiedä paljonko musta on siellä iloa, kun meinaan kotonakin nukahtaa istualleen :rolleyes: Neuvolassa sain...
  11. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Kiitos kaikille onnitteluista :love: Kelan papereita on täälläkin odoteltu lokakuun puolivälistä lähtien.. stressaa koko ajan ku niitä ei kuulu ja töihin pitäis kirjanpitäjälle se ilmotus jo lähettää :confused: Mulla on koko odotusajan vihlonu/särkeny/pakottanu ja kutittanu rintoja ja etenkin...
  12. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Huh hei.. Täällä alkaa ilmeisesti työstressi kaikkoamaan kropasta, kun aamulla sai herätä jäätävä flunssaan. Kattotaan, kuinka kauan tämä pallo jaksaa yskimistä ja aivastelua kun valmiiksi jo särkee ihan joka paikasta. Hyviä flunssankarkotusvinkkejä otetaan siis vastaan :confused: Oloa onneksi...
  13. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Me ollaan käyty jo kaikissa molemmille vanhemmille järjestettävissä valmennuksissa, eilen oli just viimenen ja huomenna on päivällä vielä äideille tarkoitettu fyssarin tapaaminen. Käydään lähinnä läpi oman olon helpottamista (liitoskivut ym) ja synnytyksestä palautumista ja kuulemma jumpataan...
  14. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Hmm... ei mennyt ihan putkeen tämäkään.. Eka yö uudessa sängyssä ja kolmesta lähtien on pitäny pyöriä, nyt luovutti ja nousin hetkeksi ylös ja heti iski aivan jäätävä nälkä :D Kissat ja ukko tuntuu tykkäävän, kun kauhea kuorsaus- ja kehräyskonsertti kuuluu olkkariin asti (y) jospa sitä vaikka...
  15. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Tänään oli ylimääräinen neuvolakäynti ja sen jälkeen on ollukkin hyvin ristiriitaiset fiilikset... Näyttäis kovasti siltä, että tämä mamma alottaa lomailun levon merkeissä heti huomisesta lähtien. Huomenna päivästä käväse lääkärissä ja terkkarin suositus yksistään oli jo se, ettei töihin oo...
  16. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Meillä on myös makkarissa äksöni hiljentyny, ei nappaa ja vaikka nappaskin, ei oo kiva kun koko touhun ajan supistaa ja on epämukava olo.. Muutenkin on toisinaan hyvin kireä ilmapiiri, kun itteäni ottaa ihan kaikki päähän, eikä tuo ukko osota minkäänlaista mielenkiintoa mua tai edes vauvaa...
  17. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Maalis luulin jo tänään aamupäivällä, että nyt muljahti napero ihan toiseen asentoon mutta väärässä olin, se pitikin vaan omaa jumppatuokiota :ROFLMAO: eli hermoilu jatkuu :cautious: Eikä hermoolua kyllä helpottanu yhtään tämän aamuinen labrakäynti. Otettiin verikokeet maksa-arvojen tutkimista...
  18. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Sininin mulla on paineet noussut ehkä jonkun 15-20 yksikköä (alapaine siis), olo ei oo itellä muuttunu juurikaan mutta tuo mun terkkari on saanu päähänsä pinttymän, että mun työ ja työmatka (40km suuntaansa) on TODELLA raskasta, joten se on hyvin varovainen kaiken kans, etten tee liikaa töitä...
  19. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Kiva kuulla, kun kaikki saa hyviä uutisia (y) Ite jänskäilen täällä, kuinka meidän käy... Eilen kävin neuvolassa ja verenpaine oli koholla, toisella mittauksella alapaine nousi jo 90 asti :unsure: nyt mittaillaan kotona viikon verran paineita ja tiistaina uusiks neuvolaan tarkistamaan tilanne...
  20. Karmaliini

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Laurelii, kuulostaa kovasti hermopinteeltä tuo sormien puutuminen ja samoin myös pulssin kuuluminen korvassa, eli hierojalta saa parhaan avun :) oon ite aina jumissa töiden takia ja tuo puutuminen/sykkiminen on hyvin tuttua, yleensä se ongelmakohta löytyy lavan vierestä, epäkäslihaksesta tai...

Yhteistyössä