Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Neuvolasta varasin eilen neuvolan itselleni hätähousuna, kun kuitenkin unohdan sen muuten tehdä. Oloista, tänään on pientä pahoinvointia ja väsymystä ollut. Muuten oikeastaan ihan ok olo. Tsemppiä kaikille oksentaville ❤️. Meillä on ennestään 1v 2kk taapero ja olen hänen kansaan ollut jo...
  2. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    ??? / Memmy / 22v / 2.lapsi Moikka! Tänään plussasin vähän yllättäen päivystysreissun jälkeen, kun sanoivat et hormoonit olisivat vähän nousussa. Vahva punainen viivahan sieltä sitten tulikin ❤️. LA on vähän vielä hukassa epäsäännöllisen kierron takia. Vointi on oikein hyvä, vaikkakin...
  3. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    20.3 Syntyi meille poika 4390g & 53cm
  4. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Moikka! Pikaisia päivityksiä tältä viikonlopulta myös teillekkin tänne. Kävimme perjantaina liikkeiden vähäisyyden takia Tayssin Svolla käyrillä ja ultrassa. Kaikki oli ok. Oikein hyvä fiilis jäi koko reissusta vaikka kovasti säikähdettiin! Ultrassa selvisi, että mulla on koko masun ja...
  5. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Moikka! Siittä onkin aikaa, kun viimeksi olen tänne kirjoitellut mutta nyt lomieni alkaessa päätinkin taas aktivoitua tälläkin suunnalla (pakkolevossa ei ole muutakaan tekemistä ). Pikaisia kuulumisia meidän suunnalta. Tyttöoloista huolimatta masussa pyörii poika, joka esitteli hyvinkin...
  6. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Sokerirasituksissa käyty ja arvot olivat hyvät eli minulla ei ole radia =). Rasitukset meni ihan hyvin, mutta tunnin päästä sokerilitkun juomisesta tuli niin huono olo että teki vaan mieli päästä vessaan oksentamaan. Siittä perjantaista on enään vain muisto kyynertaipeissa mustelmina. Raskaus...
  7. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Hellou =) Oon ollut todella hiljainen nyt, muutettiin viime viikonloppuna isompaan asuntoon ja sen jälkeen hiukan koittanut laitella jaksamisen mukaan paikkoja. Voimia verottaa kivuliaat juurihoidot =/ Raskaus on edennyt hyvin, enään neljä viikkola rakenneultraan :love:. Perjantaina pääsen...
  8. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Listaa päivitetty =) memmmy ja katkarapu 14+6
  9. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Lilli mun kuvat oli ainakin sitä 3D tekniikkaa ja sillä melkeinpä kokoajan vauvaa katsottiin Terveystalolla :love:
  10. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Listaa taas päivitetty =) Haen tänään itsellen kotidopleriin :love: Memmmy & Katkarapu 13+0
  11. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Nannnal, meillä ultran ovessa oikein luki EI LAPSIA ULTRAUKSEEN. Ihan vaan jos sielä näkymä onkin huono tms. Ja vaikuttaako se ultraääni jotenkin lapseen? Jos se syntymättömäänkin vaikuttaa.
  12. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Syyskuu alkoi joten siirtykääpäs loputkin juttelemaan syyskuiseen ketjuun http://kaksplus.fi/threads/maaliskuun-muruset-2016-3-syyskuussa.2457892/
  13. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moikka! Pikaiset päivitykset täältä päin. Ensimmäinen kolmas on nyt virallisesti ohi. Alkuraskauden oireet alkavat olemaan takanapäin ja niinsanotusti oireeton elämä kuikuilee jo ujosti nurkan takaa. Koulu verottaa tietenkin omaa jaksamista, mutta yllättävän hyvin tässä ollaan jaksettu...
  14. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    uusi ketju tehty http://kaksplus.fi/threads/maaliskuun-muruset-2016-3-syyskuussa.2457892/
  15. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Niin se syksy vaan saapuu 28.2. ninami /32v. / 2. lapsi / Kätilöopisto Pygmi. / 37v. / 3. lapsi / KAKS 29.2. Saraneito / 28v. / 2. lapsi /HYS Kahava / 31v. / 3. lapsi / - 1.3. Jenniäö / - / 1. lapsi / Kätilöopisto Suskih /29v. / 2. lapsi / - Marinaa / - / 1. lapsi / SEKS 2.3. Mappe86. / 29v...
  16. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    2016maaliskuu se oli ihan koko ryhmän päätös, että ryhmä pistettiin kiinni jo ulkopuolisilta. Sillä siellä käydään asioita jotka on niiin henkilökohtaisia, että mielummin käydään mielummin 80 jäsenen kanssa läpi kuin 300.. Ihan perus ryhmänjäseneltä tuli tämä päätös eikä ylläpitäjältä. Tarkoitus...
  17. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Siinä joka on täynnä on 89 mammaa, että ihan liikaa.. Ei oo mikään pieni ja intessiivinen ryhmä enään..
  18. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Moikka! Pitkästä aikaa jaksan taas tännekkin kirjoitella. Päivät menee koulussa ja illalla mennään suoraan nukkumaan, niin ei ole ollut mahdollisuuksia kirjoitella mitään. Väsymys on kova. Eilen kävin nt-ultrassa Tampereella ja siellä vastassa oli hyvin vikkelä liikkeinen pikkunen :love...
  19. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Mulla on näemmä jäänyt tänne kirjoittelu hieman olojen takia, mutta voisinpa päivittää pikaisesti kuulumiset. Viimeinen viikko kesälomaa pyörähti tänään käyntiin ja odotan ihan mielenkiinnolla miten uudessa koulussa suhtaudutaan raskauteeni ja miten toverit siihen suhtautuu :LOL:. Arkirytmejä...
  20. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Mulle tuli tänään kutsu TAYS Naistentautien polille gyne ja ultra tutkimuksiin viikonloppuisen päivystys reissun takia. Pikkaisen pelottaa huominen. Torstaina olisi ultra, saas nähä päästäänkö sinne asti. Vuoto on onneksi loppunut. Memmmy ja Katkarapu 8+6

Yhteistyössä